AnonymBruker Skrevet 17. september 2024 #121 Del Skrevet 17. september 2024 Kunne fint trivdes på 40 kvadratmeter og en liten hageflekk. Anonymkode: 779f4...bb6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2024 #122 Del Skrevet 17. september 2024 Kinksten skrev (2 timer siden): Nope. De er bare lite verdt fordi de befinner seg i et like attraktivt område - med noen få unntak. Arver du enebolig i Oslo er det 15 millioner. Arver du samme boligen på Otta er det 3 millioner. Og hvilken rolle spiller det?jeg har jo tak over hodet uten å betale for det +alle andre fordeler med å bo på bygda Anonymkode: eeebd...cee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2024 #123 Del Skrevet 17. september 2024 Ønsker meg en vinklet enebolig på ett plan maks 120kvm med liten tomt og garasje nær veien. Har leilighet på 93 kvm er meg og tre ungdommer. Anonymkode: e65f0...343 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2024 #124 Del Skrevet 17. september 2024 240 M2 4 (5) soverom, kontor, 2 bad, badstue og boblebad, 2 toalett, stor stue og kjellerstue, terrasse og 2000 M2 tomt, eneste litt kjipe er snømåking og gressklipping! Anonymkode: 1b657...d30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kinksten Skrevet 17. september 2024 #125 Del Skrevet 17. september 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Og hvilken rolle spiller det?jeg har jo tak over hodet uten å betale for det +alle andre fordeler med å bo på bygda Anonymkode: eeebd...cee Dersom det var en almen oppfatning om at det var en fordel å bo på bygda, så ville huset ditt vært mer verdt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2024 #126 Del Skrevet 17. september 2024 Jeg bor alene på 40kvm, åpen løsning. Har i hvert fall ikke behov for noe større. Anonymkode: 17393...0dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2024 #127 Del Skrevet 17. september 2024 Kinksten skrev (11 minutter siden): Dersom det var en almen oppfatning om at det var en fordel å bo på bygda, så ville huset ditt vært mer verdt. For MEG er det en fordel og jeg trenger som sagt ikke at huset mitt skal være mye verdt. Det skal ikke selges. Anonymkode: eeebd...cee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 17. september 2024 #128 Del Skrevet 17. september 2024 35kvm + 15-20 kvm arbeidsstue Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2024 #129 Del Skrevet 17. september 2024 120 m² på ett plan. Pluss egen isolert driftsbygning og dobbelgarasje såklart. Anonymkode: d03a9...4db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kinksten Skrevet 17. september 2024 #130 Del Skrevet 17. september 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): For MEG er det en fordel og jeg trenger som sagt ikke at huset mitt skal være mye verdt. Det skal ikke selges. Anonymkode: eeebd...cee Bra for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2024 #131 Del Skrevet 17. september 2024 AnonymBruker skrev (På 15.9.2024 den 2.37): Ett spørsmål til alle dere som sier dere vil ha større plass. Hvordan tenker dere å skulle finansiere og drifte å eie så store eiendommer med det som er av utgifter? Strøm, lån, vedlikehold, ved, flere møbler, timer med rengjøring hver uke. Jeg syns det fremstår som om dere fantaserer uten å ha hodet på rett plass for hvor mye dette vil koste av tid og penger. Særlig om dere har en normalt slunken lommebok i disse tider. Personlig syns jeg at en leilighet på 25 kvm med sovealkove er mer enn nok til meg. Jeg har voksne barn og barnebarn med egne hus og de bor i nærheten så jeg trenger ikke ekstra plass. Det er billigere å bo slik enn i den eneboligen jeg hadde i 40 år. Mye mindre stress og ansvar. Jeg også trodde at jeg ville bo i stor bolig hele mitt liv, til helsa ble dårligere og jeg trengte noe enkelt og lettstelt. Anonymkode: 13fe2...412 Ingen skrev noe om økonomi oppi dette 😅 Jeg skrev ned drømmen min. Og den inkluderer nok å vinne litt i lotto for å ikke måtte ha noe særlig mer lån enn det jeg har nå 😅 Anonymkode: 1c55f...f60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2024 #132 Del Skrevet 17. september 2024 Bor alene på ca. 70 kvm, det er helt perfekt. Har to boder i tillegg. To soverom, slik at jeg har plass til gjester på overnatting. Gjesterommet er av god størrelse. Jeg har åpen kjøkkenløsning, noe som gir følelse av god plass og mye lys gjennom leiligheten. Kjøkkenet har god lagrings- og arbeidsplass, noe som er viktig. Liker også at jeg har et bad med plass til å bevege seg litt. Kunne antakelig bodd på litt mindre plass, om det var gode løsninger. Anonymkode: ebf0d...8c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2024 #133 Del Skrevet 17. september 2024 Enslig uten barn, 2 hunder og 2 katter. Bor på 40 kvm nå, helt OK størrelse for meg egentlig. Vil egentlig ikke ha noe større, men samtidig bittelitt større. Ville ha hatt i underkant av 10 kvm mer, fordi jeg ønsker separat kjøkken og innvendig bod. Planløsning og romfordeling har mye å si. Jeg har sett leiligheter på 40 kvm som er ekstremt klaustrofobiske. Alle hadde helt eller delvis separat kjøkken. Hos noen så gikk det på bekostning av bad eller soverom. Bad under 5 kvm og soverom under 6 kvm er uaktuelt. Jeg ønsker ikke for stort. Jo større leilighet, jo mer å vaske. Jeg hater å vaske. Anonymkode: b3afd...ce5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå