AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #61 Del Skrevet 11. september 2024 Alt på ett plan, gjerne to soverom om ungene kanskje kommer på besøk, og kjekt å få hjemmekontoret ut av stua. Hadde trivdes fint på 50 kvm, men da blir det litt trangt med to soverom, så 60-65 kvm, pluss stor bod. Kan godt ha åpen kjøkkenløsning. Uteplass/balkong, eller i hvert fall felles takterrasse. Sentrumsnært. Har vel egentlig kjøpt et prosjekt som krysser av de fleste boksene utenom kvm (er bare 53 kvm, to soverom). Har hytte litt utenfor byen, minihus. Kunne egentlig fint godt bodd der også, selv om den bare er 29 kvm. Det er en hems der, høyt under taket og generelt veldig god planløsning. Måtte bare vinterisolert den, og helst tatt førerkort. Går buss og Oda leverer så kunne kanskje gått uten bil også med mye hjemmekontor. Litt usikker på om jeg hadde trivdes på landet. Anonymkode: 76353...650 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #62 Del Skrevet 11. september 2024 100-120kvm, 2 soverom, alt på et plan, liten hageflekk eller en balkong med litt størrelse👍🏼 Anonymkode: 07677...9eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yellow Eye Skrevet 11. september 2024 #63 Del Skrevet 11. september 2024 Jeg bor alene på 46 kvadrat, det går greit. Men optimalt ville vært på 60-80 kvadrat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #64 Del Skrevet 11. september 2024 Ønske: 50-60 kvm leilighet i 1.etg med uteplass men ikke hage. Parkering, helst i garasje. 2 soverom og separat kjøkken med vindu. Har: ca 90 kvm i tomannsbolig + kjeller og hage, samt garasje. Det er egentlig mest beliggenheten og hagen jeg ikke er fornøyd med, mye innsyn og beplantning fra tidligere eiere. Jeg har heller ikke egentlig behov for så mye plass da det bare fører til opphoping av ting og mye som må holdes rent og ryddig. Har åpen kjøkkenløsning i dag, og man skal ha veldig moderne kjøkkenvifte for å ikke plages med matlukt 24/7, spesielt uten vindu i kjøkkendelen. Men elsker garasje! Anonymkode: db906...233 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #65 Del Skrevet 11. september 2024 Kanskje 70 kvadrat. 2-3 soverom. Måtte hatt uteplass eller balkong. Helst ved sjøen. Anonymkode: 4dcb4...48e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #66 Del Skrevet 11. september 2024 Max 40 kvm. Anonymkode: a54ef...21c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #67 Del Skrevet 11. september 2024 Stort hus og plass til 12-15 biler på gårdsplassen, hage,plen og alt jeg trenger for ikke å kveles. Lita leilighet uten uteplass hadde jeg aldri trivdes i. Hadde følt at det var klaustrofobisk. Anonymkode: eeebd...cee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
takinova Skrevet 11. september 2024 #68 Del Skrevet 11. september 2024 Alene uten barn(regner jeg med). Rundt 60m2 hadde vært nok. Et godt soverom og ett lite gjesterom. Garasje. Måtte vært en god balkong, helst innglasset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #69 Del Skrevet 11. september 2024 jeg har barn, og barnebarn som jeg har mye samvær med som fordrer overnatting - og antall soverom og bad ville vært viktig for meg, sammen med nok bodplass og en dobbelgarasje. God planløsning gjør at man kan få til dette på langt mindre enn 100kvm men sansynligvis trengs det litt mer.. Anonymkode: c595f...e54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #70 Del Skrevet 11. september 2024 stort bad, ca 10 m2, 3 soverom; to på minst 12 hver (et til soverom, et til gjesterom), og et treningsrom på 16), stor bod på kanskje 7-8 m2, stort kjøkken, en stue, en gang. Så… rundt 100 kanskje? Anonymkode: a82da...3c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #71 Del Skrevet 11. september 2024 Jeg trenger tre rom og avskilt kjøkken. Jeg har sett funksjonelle løsninger ned på 65 kvm, men dagens reguleringer gjør at en mer moderne leilighet typisk vil være mellom 75 og 80. Men jeg trenger dobbel garasje og mye bodplass. Anonymkode: 2ecde...e84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akebrett Skrevet 11. september 2024 #72 Del Skrevet 11. september 2024 AnonymBruker skrev (På 10.9.2024 den 19.46): 65-80 m2. To soverom, hvor jeg kunne bruke det ene som arbeids- og hobbyrom. Ordentlig kjøkken med spiseplass til minst to. Vestvendt balkong. Nok plass, men ikke så mye ubrukt plass som skal rengjøres og varmes opp. Anonymkode: 3d098...365 Ekspander Samme her😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #73 Del Skrevet 11. september 2024 Hus på ca. 80 m2, bygget i miljøvennlige materialer som cob el., med stoooore vinduer og stor takhøyde! Stor eiendom med gode dyrkningsmuligheter i hagen samt egen skog og strandlinje til innsjø Backup off grid-systemer som egen brønn, vedkomfyr osv. 1 (nordvendt) soverom og 1 hobby-/gjesterom Spiskammers, vaskerom og bod Stue og kjøkken i ett Uteplasser som følger solen Romslig bad med badekar og stort vindu som kan åpnes Utsikt til fjell og skog Usjenert beliggenhet og naturen tett innpå, ingen nære naboer Ikke kjeller eller loft Ikke balansert ventilasjon eller andre bråkete maskinerier Anonymkode: 81023...076 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #74 Del Skrevet 11. september 2024 AnonymBruker skrev (På 10.9.2024 den 20.20): Slik jeg bor nå er perfekt for meg, ca 300 kvm over to etg. Tror jeg hadde kjeda vettet av meg med bare 80 -100 kvm ! Hva skal man drive med da? Her er det alltid noe å vaske, rydde, pusse opp. Nok plass til å lagre osv. Perfekt! Anonymkode: eeebd...cee Ekspander Ja, om du har vaske, rydde og pusse opp som hobby er det kanskje ideelt. Men for meg hadde det vært et sant mareritt å måtte bruke ekstra tid på de tingene du nevner her. Jeg har virkelig mer spennende ting jeg vil bruke tiden min på enn å rydde og vaske i 200kvm som står og støver ned fordi det ikke er i bruk. Anonymkode: b8600...b9b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kinksten Skrevet 11. september 2024 #75 Del Skrevet 11. september 2024 Svarene her sier litt om demokrafien på KG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #76 Del Skrevet 12. september 2024 AnonymBruker skrev (På 10.9.2024 den 20.02): Tre soverom og to bad som aleneboer? Wow Anonymkode: 5666b...d44 Ekspander Jeg ville bodd i huset mitt uansett. Det har 5 soverom og 2,5 bad. 400kvm. Anonymkode: 816d9...2fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #77 Del Skrevet 12. september 2024 Har 87, kunne tenkt meg litt større. Et tredje soverom og et større vaskerom/toalettrom. Men ble den 87 pga planløsning og generelt veldig praktisk leilighet. Anonymkode: aaf7c...b9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #78 Del Skrevet 12. september 2024 Bor alene på 57, øverste etasje. Vestvendt balkong, to soverom. God planløsning. Har det helt topp 😸 eneste er at det hadde vært digg med litt større stue/kjøkken når man har gjester. Men så ofte har jeg ikke gjester at det gjør noe.. Anonymkode: f24e0...1c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #79 Del Skrevet 12. september 2024 70 kvm. To soverom. Stor balkong eller liten hage med platting. Heis. Hadde vært helt uaktuelt å bo uten soverom og utemuligheter. Men nå er jeg godt voksen da 🙂. Da jeg var i 20-årene var jeg ikke så kresen 😃. Da delte jeg leilighet med venninner, bodde alene på 40 kvm og delte kjøkken osv. Var fornøyd. Anonymkode: ea622...53d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #80 Del Skrevet 12. september 2024 Bor på 40 kvm alene nå. Det er lite, men forholdsvis god planløsning så det går fint. Savner likevel ekstra plass til gjester og ‘stæsjet’ mitt. Min optimale leilighet - ønsker å bo sentrumsnært - ville vært toppetasje med stor takterrasse, eller rekkehus med liten hageflekk. Mye sol. Ekstra soverom, kontor/hobbyrom, separat kjøkken og stue. Optimalt også et tv/musikk/bibliotek-rom. Bad tilhørende mitt soverom og gjestetoalett. Gjerne også et vaskerom, eller så stort bad at vaskemaskin/tørketrommel får egen avdeling. Stor gang med masse oppbevaring og innvendige boder. Lander vel da på 120-150 kvm. Men realistisk sett så ligger det vel på 70 kvm hvor jeg får det ekstra soverommet og en liten balkong 😉 Anonymkode: a12a1...af0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå