AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #1 Del Skrevet 10. september 2024 Hei Jeg har mange hekle-/strikke-/hardangersøm små brikker som bestemødre og oldemødre har laget. Alle er døde nå. Hjemme har vi en stil som er helt feil mht. å ha dette fremme på klassisk vis. Med klassisk mener jeg å legge dem på et bord og ha en eller annen pynteting oppå. Men jeg synes det er synd å ikke kunne bruke dem til noe? Får meg ikke til å kaste dem, det ligger utrolig mye arbeid bak. Noen ideer? De fleste er hvite. Noen har små detaljer i rosa, noen i grønt. Anonymkode: dd00b...b6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #2 Del Skrevet 10. september 2024 Sy dem på ryggen av en mørk bluse eller en dongerijakke. Anonymkode: bd2bd...399 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 10. september 2024 #3 Del Skrevet 10. september 2024 Selg de om mulig. Det er en grunn til at du ikke har den stilen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #4 Del Skrevet 10. september 2024 Brunello skrev (11 minutter siden): Selg de om mulig. Det er en grunn til at du ikke har den stilen. Det er vel ingen under 80+ som har den stilen? Anonymkode: dd00b...b6c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #5 Del Skrevet 10. september 2024 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Det er vel ingen under 80+ som har den stilen? Anonymkode: dd00b...b6c åjoda,det er ikke alle som forkaster gammelt fint håndarbeid, jeg elsker arvede heklabrikker. Anonymkode: bd2bd...399 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #6 Del Skrevet 10. september 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): åjoda,det er ikke alle som forkaster gammelt fint håndarbeid, jeg elsker arvede heklabrikker. Anonymkode: bd2bd...399 Så hva bruker du dem til? Anonymkode: dd00b...b6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 10. september 2024 #7 Del Skrevet 10. september 2024 (endret) Jeg så et bilde hvor noen hadde montert små brikker, lagt delvis oppå hverandre, på et stykke sort filt. Dette var montert i glass og ramme. Det var ganske stilig. Endret 10. september 2024 av Perine 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #8 Del Skrevet 10. september 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Så hva bruker du dem til? Anonymkode: dd00b...b6c legger de på bordet! Anonymkode: bd2bd...399 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ellinoor Skrevet 10. september 2024 #9 Del Skrevet 10. september 2024 (endret) --- Endret 28. november 2024 av Ellinoor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå