AnonymBruker Skrevet 10. september #1 Del Skrevet 10. september I dag har jeg gått 3 timer i marka, mye motbakke, ca 700 kcal vil jeg tro. Skal trene styrke i morgen tidlig, sliter med angst for å legge på meg. Har hatt anoreksi men har bmi 19 nå. Har spist 1500 kcal i dag. Bør jeg legge til en proteinpudding? Anonymkode: b0451...9d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september #2 Del Skrevet 10. september Ja. Du legger ikke på deg av den. Men du gir kroppen mer energi, og det er jo aldri feil. Hvis du vil trene styrke, vil du vel bli sterkere, unngå skader etc? Da er den proteinpuddingen lur. Anonymkode: a6260...e7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september #3 Del Skrevet 10. september Det er vanskelig å bygge musklene på kaloriunderskudd. Anonymkode: 15e19...e6d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september #4 Del Skrevet 10. september AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Det er vanskelig å bygge musklene på kaloriunderskudd. Anonymkode: 15e19...e6d Ja, det er sant. Synes bare 1500 kcal er så mye i forhold til hva jeg spiste før. Men jeg vil jo gjerne ha en trent og sterk kropp, bare sånn jeg kan godta å ha gått opp i vekt. Anonymkode: b0451...9d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september #5 Del Skrevet 10. september AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Ja, det er sant. Synes bare 1500 kcal er så mye i forhold til hva jeg spiste før. Men jeg vil jo gjerne ha en trent og sterk kropp, bare sånn jeg kan godta å ha gått opp i vekt. Anonymkode: b0451...9d9 Kanskje du skal ta en prat med legen din? Jeg regner med at legen din allerede er oppdatert på helsen din siden du har vært syk? Anonymkode: 15e19...e6d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå