AnonymBruker Skrevet 10. september #1 Del Skrevet 10. september Trenger hjelp fra noen dyktige damer her. Jeg er ny i dette. Mannen er på jobb reise. Fikk nesten positiv eggløsning test i dag, den er nesten like sterk som kontroll streken så regner med den er positiv i morgen. Har også eggløsning symptomer som jeg vanligvis får. Er det for sent å ha sex om 2 dager da? Vet man er mer fruktbar før eggløsning.. men er det mulig etter en positiv eggløsning test? Han kommer ikke hjem før Torsdag. Anonymkode: 12d07...4d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september #2 Del Skrevet 10. september Damer som nærmer seg overgangsalderen kan slippe flere egg hver syklus. Det er en grunn til at eldre mødre har større sjanse for å få tvillinger Anonymkode: cacd7...169 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september #3 Del Skrevet 10. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Damer som nærmer seg overgangsalderen kan slippe flere egg hver syklus. Det er en grunn til at eldre mødre har større sjanse for å få tvillinger Anonymkode: cacd7...169 ? Jeg er ikke i overgangsalderen og du svarer heller ikke på det jeg spør om. Anonymkode: 12d07...4d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september #4 Del Skrevet 10. september Det er mulig for et egg å bli befruktet inntil 24 timer etter det har sluppet, men det er mye mindre sannsynlig å bli gravid ved å ha samleie dagen etter eggløsning enn dagene før. Anonymkode: ec9d5...c66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september #5 Del Skrevet 10. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er mulig for et egg å bli befruktet inntil 24 timer etter det har sluppet, men det er mye mindre sannsynlig å bli gravid ved å ha samleie dagen etter eggløsning enn dagene før. Anonymkode: ec9d5...c66 Slippes det 24 timer fra positiv eggløsning test eller fra forhøyning av LH? Den er nesten like sterk i dag og kan ikke ha samleie før torsdag. Anonymkode: 12d07...4d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september #6 Del Skrevet 10. september AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Damer som nærmer seg overgangsalderen kan slippe flere egg hver syklus. Det er en grunn til at eldre mødre har større sjanse for å få tvillinger Anonymkode: cacd7...169 Hva i alle dager har det med saken å gjøre? Anonymkode: 6aff0...330 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 10. september #7 Del Skrevet 10. september AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Slippes det 24 timer fra positiv eggløsning test eller fra forhøyning av LH? Den er nesten like sterk i dag og kan ikke ha samleie før torsdag. Anonymkode: 12d07...4d0 Om du har stabil syklus og vet dagen du har eggløsning et dette enklere å svare på En positiv test betyr bare at du kan få eggløsning.. ikke at det vill skje. Om det skjer kan det være flere dager etterpå Så jeg ville hat sex på torsdag og ta det deretter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september #8 Del Skrevet 10. september Dette er det jeg har forstått. Du har besten positiv i dag og tror den vil være positiv i morgen, altså onsdag. egget slippes ca 24-36 timer etter første positive test. Altså tidligst på torsdag. Kanskje til og med fredag. hvis han kommer hjem på torsdag, vil jeg si dere treffer godt om dere har samleie torsdag og fredag. Ideelt skulle det kanskje være samleie også i morgen, men torsdag er absolutt ikke for sent. Anonymkode: 8d9be...716 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rebecca30 Skrevet 10. september #9 Del Skrevet 10. september Nei, det er dessverre for sent om to dager. Eggløsningen skjer som regel 24-36 timer etter en positiv test, og egget lever bare i opptil 24 timer etter det. Du er mest fruktbar før og akkurat rundt eggløsningen. Så når han kommer hjem torsdag, er sjansen ganske liten. Men dere kan jo fortsatt kose dere og ha det moro, og husk – det kommer en ny sjanse neste måned! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september #10 Del Skrevet 10. september Rebecca30 skrev (18 minutter siden): Nei, det er dessverre for sent om to dager. Eggløsningen skjer som regel 24-36 timer etter en positiv test, og egget lever bare i opptil 24 timer etter det. Du er mest fruktbar før og akkurat rundt eggløsningen. Så når han kommer hjem torsdag, er sjansen ganske liten. Men dere kan jo fortsatt kose dere og ha det moro, og husk – det kommer en ny sjanse neste måned! Testen er ikke like sterk som kontroll streken i dag men nesten, så regner med den er positiv i morgen. Er torsdag likevel for sent da? Anonymkode: 12d07...4d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september #11 Del Skrevet 10. september AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Dette er det jeg har forstått. Du har besten positiv i dag og tror den vil være positiv i morgen, altså onsdag. egget slippes ca 24-36 timer etter første positive test. Altså tidligst på torsdag. Kanskje til og med fredag. hvis han kommer hjem på torsdag, vil jeg si dere treffer godt om dere har samleie torsdag og fredag. Ideelt skulle det kanskje være samleie også i morgen, men torsdag er absolutt ikke for sent. Anonymkode: 8d9be...716 Ble glad når jeg leste dette men ser personen under skriver motsatt… Hmm Anonymkode: 12d07...4d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september #12 Del Skrevet 10. september Rebecca30 skrev (20 minutter siden): Nei, det er dessverre for sent om to dager. Eggløsningen skjer som regel 24-36 timer etter en positiv test, og egget lever bare i opptil 24 timer etter det. Du er mest fruktbar før og akkurat rundt eggløsningen. Så når han kommer hjem torsdag, er sjansen ganske liten. Men dere kan jo fortsatt kose dere og ha det moro, og husk – det kommer en ny sjanse neste måned! Men rekker vi ikke akkurat da, hvis egget slipper om 24-36 timer fra ca i morgen tidlig da også lever egget i 24 timer til? Anonymkode: 12d07...4d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september #13 Del Skrevet 10. september Det ER mulig.. Men alt avhenger av når du faktisk får positiv test og hvor lang tid etter det egget faktisk slipper. Egget slipper 24-36t etter LH nivået når toppen sin, men selv med positiv test vet man jo ikke når LH faktisk nådde toppen. Og egget er befruktningsdyktig i max 24t etter det er sluppet. Anonymkode: 8f3e8...063 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september #14 Del Skrevet 10. september AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det ER mulig.. Men alt avhenger av når du faktisk får positiv test og hvor lang tid etter det egget faktisk slipper. Egget slipper 24-36t etter LH nivået når toppen sin, men selv med positiv test vet man jo ikke når LH faktisk nådde toppen. Og egget er befruktningsdyktig i max 24t etter det er sluppet. Anonymkode: 8f3e8...063 Takk for svar. Hva med eggløsning smerter? Hvor lenge før kommer de, eller er de kun under eggløsning? Mulig jeg har eggløsning i dag. Hadde samleie på Lørdag. Kan det utspille noe? Anonymkode: 12d07...4d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september #15 Del Skrevet 10. september AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Trenger hjelp fra noen dyktige damer her. Jeg er ny i dette. Mannen er på jobb reise. Fikk nesten positiv eggløsning test i dag, den er nesten like sterk som kontroll streken så regner med den er positiv i morgen. Har også eggløsning symptomer som jeg vanligvis får. Er det for sent å ha sex om 2 dager da? Vet man er mer fruktbar før eggløsning.. men er det mulig etter en positiv eggløsning test? Han kommer ikke hjem før Torsdag. Anonymkode: 12d07...4d0 Det kommer helt an på hvordan slimet i underlivet er. Har du eggløsningsslim så er det mye større sjanse. Anonymkode: 9a486...e0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 10. september #16 Del Skrevet 10. september Om du får pos.eggløsningstest i morgen så rekker dere det jo akkurat. Sist jeg ble gravid fikk jeg pos. test tirsdag kveld og mannen kom hjem torsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september #17 Del Skrevet 10. september Jeg ble gravid 2 dager etter positiv eggløsningtest. Tipper eggløsningtester ikke er 100% pålitelige. Anonymkode: 3f276...f21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september #18 Del Skrevet 10. september AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg ble gravid 2 dager etter positiv eggløsningtest. Tipper eggløsningtester ikke er 100% pålitelige. Anonymkode: 3f276...f21 Sant. Hvor lenge hadde testen vært positiv? Eller tester du kun en gang Anonymkode: 12d07...4d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september #19 Del Skrevet 10. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Det kommer helt an på hvordan slimet i underlivet er. Har du eggløsningsslim så er det mye større sjanse. Anonymkode: 9a486...e0b Er bare vått. Ikke noe slim denne gangen… Anonymkode: 12d07...4d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september #20 Del Skrevet 10. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Takk for svar. Hva med eggløsning smerter? Hvor lenge før kommer de, eller er de kun under eggløsning? Mulig jeg har eggløsning i dag. Hadde samleie på Lørdag. Kan det utspille noe? Anonymkode: 12d07...4d0 Det er individuelt. Ikke alle har eggløsningsmerter, noen har det flere dager før, andre like før etc.. Samme som med EL slim, noen har det, andre ikke. Jeg har verken eggløsningslim eller eggløsningsmerter. Sperm kan leve opp til flere dager i deg, så teoretisk sett har man større sjanse for å bli gravid ved sex før eggløsning enn etter. Anonymkode: 8f3e8...063 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå