AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #1 Skrevet 10. september 2024 Hei, så det har seg sånn at kjæresten jobber i butikk, han har gjort det veldig tydelig at han ikke kan fortelle meg når han skal nedprise varer. Jeg kjøper sjeldent nedpriset varer og handler ikke hver dag uansett. Så ville ikke kommet og tømt den disken for å si det sånn. Men noen ting kan være utrolig kjekt og handle litt billigere. Så nå at han sender en melding til en kunde(dame) hver dag han jobber om at han priser ned varene. Jeg kjenner jeg blir litt irritert da jeg trodde det ikke var lov? Han får ikke lov med meg. Men han kan gjøre det med hun og ikke meg? samtidig er det profesjonelt og skrive med kundene sine på Facebook i det heletatt? Her forteller han en hver eneste dag han jobber nå, mens han aldri kan fortelle meg. Syntes det virker så suspekt. Anonymkode: 93536...55c
NinaLisa Skrevet 10. september 2024 #3 Skrevet 10. september 2024 Merkelig. Men du må nesten spørre for å få et godt svar.
svartkatt Skrevet 10. september 2024 #4 Skrevet 10. september 2024 Skriver han hvilke varer han priser ned? 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #5 Skrevet 10. september 2024 NinaLisa skrev (Akkurat nå): Merkelig. Men du må nesten spørre for å få et godt svar. Dette var svaret hans: Det er forskjell på å gi sine faste kunder ett godt tilbud. Enn å utnytte systemet til å gå seg selv goder men det jeg stusser på med det svaret er at et godt tilbud hver eneste dag er jo utnytting, mot at jeg som handler ikke hver dag får beskjed en gang i blant. Anonymkode: 93536...55c
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #6 Skrevet 10. september 2024 svartkatt skrev (Akkurat nå): Skriver han hvilke varer han priser ned? Nei, han sier ifra når han er ferdig med runden så hu kan komme å pelle først. Anonymkode: 93536...55c
luxifine Skrevet 10. september 2024 #7 Skrevet 10. september 2024 Det *kan* være fordi dere har et forhold til hverandre. Noen butikker har regel om at nedpriset varer ikke skal hamstres av ansatte/ansattes familie. Med det sagt burde han ikke tekste henne heller. Det er "inside information" og skal være første mann til mølla. Kan hende hun har "smisket seg inn med han" ved å fortelle en trist historie om hvor sårt hun trenger nedsatte varer/dårlig økonomi/whatever. Han burde slutte å tekste henne. 1
mommyaka Skrevet 10. september 2024 #8 Skrevet 10. september 2024 Kanskje hun trenger disse nedprisete varer mer enn deg 1
Thjelp Skrevet 10. september 2024 #9 Skrevet 10. september 2024 Veldig rart? Jeg jobber i butikk selv, og hadde aldri fått lov til det, både med tanke på kunden og deg. Skal ikke brukes privat tlf i arbeidstid. Vi får ikke lov til å betjene familie i kassen, kanskje han tror dette gjelder for nedprising av varer? 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #10 Skrevet 10. september 2024 mommyaka skrev (7 minutter siden): Kanskje hun trenger disse nedprisete varer mer enn deg Dette tenkte jeg og, det kan hende hun har dårlig økonomi eller sliter med noe annet, og han bare prøver å hjelpe henne. Anonymkode: 43b57...741
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #11 Skrevet 10. september 2024 mommyaka skrev (21 minutter siden): Kanskje hun trenger disse nedprisete varer mer enn deg Tydeligvis ikke. Grunnen hans blant annet var all brusen de kjøpte akk. Så er visst fordi de legger så mye penger igjen i butikken at det er greit. Anonymkode: 93536...55c
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #12 Skrevet 10. september 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Så er visst fordi de legger så mye penger igjen i butikken at det er greit. Anonymkode: 93536...55c Bli en bedre kunde så kanskje du også får noen fordeler som kunde. Anonymkode: e610c...00b
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #13 Skrevet 10. september 2024 Hva slags dame er det da? Dersom dette er et menneske som sliter litt for å si det slik, så synes jeg det var sympatisk gjort. Dersom det er ei han vil innynde seg hos, er det ikke greit. Vi hadde også veldig strenge regler ang familie/venner, så den delen tror jeg på. Anonymkode: ad0bd...7b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå