AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #1 Skrevet 10. september 2024 Noen som har reist til denne flyplassen i det siste, og kan si noe om hvor lang tid det tok å komme seg gjennom passkontrollen? Har googla litt, og ser at man må regne med at det tar en time med passkontroll og bagasjehenting, men jeg har kun håndbagasje. Jeg håper å komme med en buss som går en halvtime etter oppsatt landingstid, for å rekke neste buss videre, som er siste for kvelden. Er det realistisk? Det er så klart en forutsetning at flyet er i rute. Anonymkode: 2c510...9d7
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #2 Skrevet 10. september 2024 Husker det som det ikke var så ille for et år siden. Vår bagasje ble klønet bort på Gardermoen på veien dit, men det sto ikke på oppfølging fra flyplassen 😊 Anonymkode: d52b9...e37
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #3 Skrevet 10. september 2024 Slike ting er som oftest utrolig vanskelig å forutse. Den beste indikatoren får du kanskje ved å sjekke hvor mange andre internasjonale flygninger som ankommer i samme tidsrom som deg, selv om dette på ingen måte er idiotsikkert heller. Anonymkode: 7fdec...6fa
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #4 Skrevet 10. september 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Slike ting er som oftest utrolig vanskelig å forutse. Den beste indikatoren får du kanskje ved å sjekke hvor mange andre internasjonale flygninger som ankommer i samme tidsrom som deg, selv om dette på ingen måte er idiotsikkert heller. Anonymkode: 7fdec...6fa Ja. Det er uansett et risky prosjekt, så du bør ha en plan B. Du bør også betale for sete langt fram i flyet. Anonymkode: a16ba...3da
AnonymBruker Skrevet 16. september 2024 #5 Skrevet 16. september 2024 AnonymBruker skrev (På 10.9.2024 den 19.25): Noen som har reist til denne flyplassen i det siste, og kan si noe om hvor lang tid det tok å komme seg gjennom passkontrollen? Har googla litt, og ser at man må regne med at det tar en time med passkontroll og bagasjehenting, men jeg har kun håndbagasje. Jeg håper å komme med en buss som går en halvtime etter oppsatt landingstid, for å rekke neste buss videre, som er siste for kvelden. Er det realistisk? Det er så klart en forutsetning at flyet er i rute. Anonymkode: 2c510...9d7 Så denne nå, reiste til LCA med DY 1890 10 sept. Landet kl.1210, var på hotellet i Ayia Napa(med taxi) kl1315, utrolig kjapp passkontroll, under 10 min. Følg skilting for EU/EEU borgere bort til disse automatene(helt til venstre i passkontrollen) samme som i Norge, på Kypros skriver automaten ut bilde av deg som du leverer til en fyr i et glassbur, han ser på bilde og deg og det var det. Ikke EU borgere får ikke bruke automater, der var køene laaange.... Det som tok tid var å vente på bagasjen, men det har du jo ikke. Anonymkode: 47495...acd
AnonymBruker Skrevet 16. september 2024 #6 Skrevet 16. september 2024 Var der i fellesferien, ikke lange passkøer hvis du går på automatene. Men da må du gå forbi køen, som fort kan føles som sniking siden det ikke er så godt skiltet. Så ble stående litt i manuellkø før vi skjønte at det bare var å gå ut av køen og over og på automat. Der var det jo helt ledig. Så synes det var ganske effektivt å komme seg ut og videre. Anonymkode: 18910...7da
AnonymBruker Skrevet 16. september 2024 #7 Skrevet 16. september 2024 Takk til dere som har svart. Jeg har allerede ankommet Kypros. Flyet landa nøyaktig på rutetid og jeg ville ha rukket bussen med 15 min margin. Men siden det var mye usikkerhet, hadde jeg booka transport på forhånd. Anonymkode: 2c510...9d7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå