Gå til innhold

tilevigtid

Øyeblikk

Anbefalte innlegg

Siste triks nå for å tjene penger; legge ut annonselinker og spørre hva folk tror det koster? Da må de klikke seg inn og de to tjener penger🙈 De er så utspekulerte at jeg har ikke ord. Virkelig væremåte.

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snoker45 skrev (1 minutt siden):

Siste triks nå for å tjene penger; legge ut annonselinker og spørre hva folk tror det koster? Da må de klikke seg inn og de to tjener penger🙈 De er så utspekulerte at jeg har ikke ord. Virkelig væremåte.

Samme som Helene Drager driver med.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snoker45 skrev (42 minutter siden):

De tror de er smarte ja.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sophie1988 skrev (39 minutter siden):

De tror de er smarte ja.

De er så sykt desperate etter penger🙈

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snoker45 skrev (16 timer siden):

De er så sykt desperate etter penger🙈

Det er vel fordi frua ikke vil jobbe 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkin skrev (2 timer siden):

Det er vel fordi frua ikke vil jobbe 

Hun er ikke så glad i å jobbe nei😂 Liker best å shoppe på careless😅

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer helt ærlig på hvordan de kan råd til en princess på 50 fot når ho dasser i en pitteliten stilling i helsevesenet…. Vet at båten ikke er ny- men det koster riiiimelig mye penger å kjøpe- og eie.. Tjener mannen SÅ godt som lokfører?? For det livet de lever med hus- oppussing- båt osv harmonerer ikke med hennes jobb spesielt 🫡

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frublå skrev (1 time siden):

Lurer helt ærlig på hvordan de kan råd til en princess på 50 fot når ho dasser i en pitteliten stilling i helsevesenet…. Vet at båten ikke er ny- men det koster riiiimelig mye penger å kjøpe- og eie.. Tjener mannen SÅ godt som lokfører?? For det livet de lever med hus- oppussing- båt osv harmonerer ikke med hennes jobb spesielt 🫡

Er vel noen som gir de mye penger vil jeg tro... Foreldre sikkert 😅

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjener helt ok som lokfører, rundt 700k i året. Men hun jobber svært lite utover den 50% stillingen hun har. Tar av og til en elstravakt med da gjerne kortvakt fra kl 18-21. Blir lite cash av det🙈 Hadde jeg vært mannen hennes hadde jeg aldri godtatt at hun skulle gå hjemme slik hun gjør nå når hun har mulighet for å få 100% stilling men det vil hun ikke for det er i ressursteamet. Så da velger hun heller å jobbe 50%. Hun er lat. Det er det det handler om.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snoker45 skrev (7 timer siden):

Tjener helt ok som lokfører, rundt 700k i året. Men hun jobber svært lite utover den 50% stillingen hun har. Tar av og til en elstravakt med da gjerne kortvakt fra kl 18-21. Blir lite cash av det🙈 Hadde jeg vært mannen hennes hadde jeg aldri godtatt at hun skulle gå hjemme slik hun gjør nå når hun har mulighet for å få 100% stilling men det vil hun ikke for det er i ressursteamet. Så da velger hun heller å jobbe 50%. Hun er lat. Det er det det handler om.

Rundt 700 er jo ikke mye å skryte av hvis det er han som må betalte for alt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snoker45 skrev (17 timer siden):

Jeg måtte faktisk opprette en profil utelukkende for å gi en respons på dette. Jeg kjenner de begge to, ikke nært, men godt nok! Og dine antagelser medfører overhodet ikke riktighet. Deres meninger om hvordan de fremstår på sine plattformer skal jeg ikke uttale meg om, det får være opp til hver enkelt å bedømme. Men, at hun ikke jobber høyere stilling fordi hun er lat, eller liker å dille hjemme, er helt feil informasjon. Det er ikke alt som verken blir snakket om eller delt i sosiale medier, husk det. 

Hun og han er utrolig hyggelige og imøtekommende. 
Jeg _personlig_ blir flau av å se influensere, uansett form eller variant, og har mine personlige preferanser om det. Men, de to er veldig flotte mennesker. 

Forstår at når en stikker seg frem så vanker det reaksjoner, men det blir for meg helt feil når noen tar så grundig feil og/eller sprer så uriktig informasjon. I virkeligheten er de nydelige og sterke. 

Og dette er verken gratis reklame eller noe jeg noengang kommer til å si høyt at jeg har delt, men dette synes jeg var riktig å adressere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snoker45 skrev (23 timer siden):

Hun er ikke så glad i å jobbe nei😂 Liker best å shoppe på careless😅

Jepp, for Sara Emilie er jo kjendis i hennes øyne, og da må man jo ha Careless selvfølgelig 😂 Har sagt før hva jeg mener om de som kjøper Careless produkter inne her på KG før, skal ikke gjenta det, for det var visst ikke pent sagt av meg. Men den dama her passer inn i den Careless sekten ja 👍

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pippaa skrev (8 timer siden):

Jeg måtte faktisk opprette en profil utelukkende for å gi en respons på dette. Jeg kjenner de begge to, ikke nært, men godt nok! Og dine antagelser medfører overhodet ikke riktighet. Deres meninger om hvordan de fremstår på sine plattformer skal jeg ikke uttale meg om, det får være opp til hver enkelt å bedømme. Men, at hun ikke jobber høyere stilling fordi hun er lat, eller liker å dille hjemme, er helt feil informasjon. Det er ikke alt som verken blir snakket om eller delt i sosiale medier, husk det. 

Hun og han er utrolig hyggelige og imøtekommende. 
Jeg _personlig_ blir flau av å se influensere, uansett form eller variant, og har mine personlige preferanser om det. Men, de to er veldig flotte mennesker. 

Forstår at når en stikker seg frem så vanker det reaksjoner, men det blir for meg helt feil når noen tar så grundig feil og/eller sprer så uriktig informasjon. I virkeligheten er de nydelige og sterke. 

Og dette er verken gratis reklame eller noe jeg noengang kommer til å si høyt at jeg har delt, men dette synes jeg var riktig å adressere. 

Av ren nysgjerrighet; hvordan fikk du vite om denne tråden?😊

• Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snoker45 skrev (22 minutter siden):

Av ren nysgjerrighet; hvordan fikk du vite om denne tråden?😊

Det fikk jeg vite av en kollega på et seminar. Hun følger de i sosiale medier og vet jeg kjenner til familien. For all del, forstår at folk blir nysjerrige, men det som er skrevet her er ikke korrekt. 
Jeg fikk ordentlig vondt av henne, for hun er utrolig hyggelig in real life, og veldig langt unna lat, så dette synes jeg ble urettferdig mot henne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er uten tvil en wannabe influencer og gjør alt for å kunne tjene noe på sosiale medier og det er så utrolig kleint🙈 Og ville hun jobbet 100% så kunne hun ha gjort det. Men det vil hun ikke😊Best å schoppe scholer på careless og legge ut 143 rabattkoder hver dag👌🏻🙈

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snoker45 skrev (34 minutter siden):

Hun er uten tvil en wannabe influencer og gjør alt for å kunne tjene noe på sosiale medier og det er så utrolig kleint🙈 Og ville hun jobbet 100% så kunne hun ha gjort det. Men det vil hun ikke😊Best å schoppe scholer på careless og legge ut 143 rabattkoder hver dag👌🏻🙈

Du får jo tro hva enn du vil, du tar jo ikke til deg fakta, men stoler på dine egne narrativ. 
Hvor ho shopper aner ikke jeg. 
Men, du gjør deg ikke noen tanker om din egen rolle her? Jeg antar du er voksen, også sitter du og regelrett harselerer og mobber på nett. Modent. Du fremstår som særdeles lite hyggelig, noe som er et paradoks siden du sitter og taster dritt om andre på fritiden din. Den steinen traff glasshuset ditt mildt sagt.

Jeg kommer ikke til å uttale meg ytterligere, men ville som nevnt tidligere avkrefte de usanne utsagnene du kommer med.

God bedring.

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Pippaa skrev (40 minutter siden):

Du får jo tro hva enn du vil, du tar jo ikke til deg fakta, men stoler på dine egne narrativ. 
Men, du gjør deg ikke noen tanker om din egen rolle her? Jeg antar du er voksen, også sitter du og regelrett harselerer og mobber på nett. Modent. Du fremstår som særdeles lite hyggelig, noe som er et paradoks siden du sitter og taster dritt om andre på fritiden din. Den steinen traff glasshuset ditt mildt sagt.

Jeg kommer ikke til å uttale meg ytterligere, men ville som nevnt tidligere avkrefte de usanne utsagnene du kommer med.

God bedring.

Der kom den ja😅 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pippaa skrev (15 timer siden):

God bedring.

Du kommer ikke til å uttale deg ytterligere sier du,  det er helt ok det altså. Om noen kjenner henne inne på tråden her er da helt likegyldig. 

Forreste, siden du kjenner henne så godt er det jo rart du ikke vet hvor hun schopper scholene sine, og hvem hun reklamerer for hele tiden.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da voldsomt til styr for å få tak vixen-shole…. Det må være voldsomt stort for henne å være med på 🤪 Vi får se etter vixen- da blir det nok selfier med selveste Therese Lien og Sara Emilie 🥳🥳🥳 #pinlig

«Pippaa» får si hva hun vil om de, men at de har en voldsom trang, og higer etter å være som shendisene- DET kan ingen nekte for. De kan være så greie de bare vil. Men da skulle jeg ønske de kunne være sånn på SoMe også. Ikke prøve så hardt å være noen de ikke er. For det er så tilgjort at jeg blir flau på deres vegne 🫣 Det er måten hun snakker på og ter seg som er så unaturlig. 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frublå skrev (1 minutt siden):

Det var da voldsomt til styr for å få tak vixen-shole…. Det må være voldsomt stort for henne å være med på 🤪 Vi får se etter vixen- da blir det nok selfier med selveste Therese Lien og Sara Emilie 🥳🥳🥳 #pinlig

«Pippaa» får si hva hun vil om de, men at de har en voldsom trang, og higer etter å være som shendisene- DET kan ingen nekte for. De kan være så greie de bare vil. Men da skulle jeg ønske de kunne være sånn på SoMe også. Ikke prøve så hardt å være noen de ikke er. For det er så tilgjort at jeg blir flau på deres vegne 🫣 Det er måten hun snakker på og ter seg som er så unaturlig. 

Ja, utrolig mye styr for den kjolen:-) Tro hvor hun skal mingle med de andre schendisene:-) Dette er så pinlig at jeg har ikke ord:-)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...