Øyeblikk Skrevet 29. oktober 2024 Forfatter #81 Del Skrevet 29. oktober 2024 TilEvigTid1 skrev (5 minutter siden): Øyeblikk skrev 26.9.2024: «Sikkert skadene etter covid-vaksina som har meldt seg igjen.» Fakta? Dere, det er faktisk veldig rart å måtte kommentere noe slikt som dette når man sitter på fasit selv? Dere «diskuterer» TilEvigTid… Og igjen, send gjerne melding så får du svar. Er det ikke bedre å få svar på det dere lurer på, enn å være så negative mot andre dere ikke kjenner til?😊 Dere kommenterer tross alt anonymt, det fritar en ikke å ryktespre, krenke eller spekulere for det😊 Og det er ikke ryktespredning. Merkelig hvordan man ikke kan gå den ene dagen, men spretter rundt på We love the 90’s den neste. Herregud, ser du det ikke selv? 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 29. oktober 2024 #82 Del Skrevet 29. oktober 2024 TilEvigTid1 skrev (7 minutter siden): Øyeblikk skrev 26.9.2024: «Sikkert skadene etter covid-vaksina som har meldt seg igjen.» Fakta? Dere, det er faktisk veldig rart å måtte kommentere noe slikt som dette når man sitter på fasit selv? Dere «diskuterer» TilEvigTid… Og igjen, send gjerne melding så får du svar. Er det ikke bedre å få svar på det dere lurer på, enn å være så negative mot andre dere ikke kjenner til?😊 Dere kommenterer tross alt anonymt, det fritar en ikke å ryktespre, krenke eller spekulere for det😊 Igjen, hva for rykter er det Øyeblikk kommer med? Nei, kommer ikke til å gå inn på snappen deres jeg heller. Kan sende dere meldinger her, siden dere er her også. Mine klikk på snap får dere ikke. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TilEvigTid1 Skrevet 29. oktober 2024 #83 Del Skrevet 29. oktober 2024 Øyeblikk skrev (10 minutter siden): Vi. Kommer. Ikke. Til. Å. Gi. Dere. Flere. Klikk. Bibbi_ skrev (6 minutter siden): Igjen, hva for rykter er det Øyeblikk kommer med? Nei, kommer ikke til å gå inn på snappen deres jeg heller. Kan sende dere meldinger her, siden dere er her også. Mine klikk på snap får dere ikke. Så bra, da kan vi jo legge denne tråden dø nå siden dere ikke skal inn å se på den lenger😊 Takk for praten😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumrikk1 Skrevet 29. oktober 2024 #84 Del Skrevet 29. oktober 2024 Øyeblikk skrev (12 minutter siden): Og det er ikke ryktespredning. Merkelig hvordan man ikke kan gå den ene dagen, men spretter rundt på We love the 90’s den neste. Herregud, ser du det ikke selv? Tror du at du ser hele livet dems via snapchat? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 29. oktober 2024 #85 Del Skrevet 29. oktober 2024 (endret) TilEvigTid1 skrev (7 timer siden): Så bra, da kan vi jo legge denne tråden dø nå siden dere ikke skal inn å se på den lenger😊 Takk for praten😊 Så du/dere slenger ut at Øyeblikk kommer med rykter. Men så klarer dere altså ikke å svare på hvilke rykter hen kommer med... Om tråden legges død er vel ikke opp til dere å bestemme... Endret 30. oktober 2024 av Bibbi_ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 30. oktober 2024 #86 Del Skrevet 30. oktober 2024 Er dette ryktespredning eller fakta? Skjermbilde fra klikk.no og tv2.no 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snoker45 Skrevet 30. oktober 2024 #87 Del Skrevet 30. oktober 2024 Bibbi_ skrev (3 timer siden): Er dette ryktespredning eller fakta? Skjermbilde fra klikk.no og tv2.no Se der ja:-) Disse to altså... Har. Ikke. Ord. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkin Skrevet 30. oktober 2024 #88 Del Skrevet 30. oktober 2024 Og nå skal de være med i det programmet på tv3 også 🙈 der deltagerne skal gjette hvem som er ett par. skjønner ikke trangen med å stikke seg så frem.. og siden du er her Line, hvorfor må du alltid spørre om råd og linke til annonselinker du tjener på ? Utrolig irriterende måte å gjøre det på.. 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie1988 Skrevet 30. oktober 2024 #89 Del Skrevet 30. oktober 2024 Arkin skrev (1 time siden): Og nå skal de være med i det programmet på tv3 også 🙈 der deltagerne skal gjette hvem som er ett par. skjønner ikke trangen med å stikke seg så frem.. og siden du er her Line, hvorfor må du alltid spørre om råd og linke til annonselinker du tjener på ? Utrolig irriterende måte å gjøre det på.. Prøver alle mulige taktikker for å bli influensere, si. Uansett hvor desperat det ser ut🤷🏼♀️ 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snoker45 Skrevet 30. oktober 2024 #90 Del Skrevet 30. oktober 2024 Arkin skrev (1 time siden): Og nå skal de være med i det programmet på tv3 også 🙈 der deltagerne skal gjette hvem som er ett par. skjønner ikke trangen med å stikke seg så frem.. og siden du er her Line, hvorfor må du alltid spørre om råd og linke til annonselinker du tjener på ? Utrolig irriterende måte å gjøre det på.. Det er så gjennomskubart det hun gjør. Spør om noen har erfaring med de ulike tingene hun legger ut kun for at folk skal klikke seg inn på linkene. Hvorfor gjør du det Line? 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 30. oktober 2024 #91 Del Skrevet 30. oktober 2024 Bibbi_ skrev (6 timer siden): Er dette ryktespredning eller fakta? Skjermbilde fra klikk.no og tv2.no Ah, ingenting er som «kronikere» som er for syke til å jobbe , men friske nok til å bli sjendis. Og som har null sperrer for å oppnå dette, og ser opp til Bye Lien, og «kjøp overprisede Careless produkter, 10 % går til ME forskning» Sara Emilie Tandberg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TilEvigTid1 Skrevet 30. oktober 2024 #92 Del Skrevet 30. oktober 2024 Hei, Line her. Ser det blir stilt endel egne teorier om både helse og jobb som jeg tenkte jeg kunne svare på. Egentlig ser jeg ikke at jeg har noe meldeplikt for offentligheten om dette, men her kommer en liten forklaring: Dere har god oversikt over livet mitt ser jeg. Jeg jobber som helsefagarbeider i 50% stilling. Har over flere år prøvd å få meg høyere stilling, men det er vanskelig der jeg jobber. Siden jeg trives godt i jobben ønsker jeg ikke å flytte på meg og jeg tar heller på meg noen ekstra vakter når det er noe ledig. Ang ekstravakter er ikke dette så lett lenger. Det har blitt opprettet en egen ressursavdeling som tar alle ekstravakter som finnes, derfor kan det se ut som om jeg ikke jobber så mye heller. Kan også informere dere om at vi har noe som heter årsturnus. Her kan vi legge inn egne ønsker - noe som er kjempe kjekt i forhold til at vi begge jobber turnus her hjemme. I noen perioder jobber jeg mer, i andre perioder mindre. Noen ganger legges også snapper ut i «ikke nåtid», så om det ser ut som jeg har fri en dag kan det hende at jeg faktisk er på jobb:-) Ang vaksineskader sliter jeg fortsatt med dette. Jeg er fortsatt under utredning, men har valgt å være litt mer personlig om sykdommer nå den siste tiden - derfor ingen oppdateringer om det. Jobben har her holdt meg gående, og om dere har lest artikkelen nevnt ovenfor leser dere også der at jeg går på medisiner hver dag. Det er også en av grunnene til at jeg jobber mer kveld enn dag - fordi kroppen da fungerer bedre. Jeg har faktisk ikke vært sykemeldt en dag så vil si jeg har viljen min inntakt;) At vi har vært i medie oppslag stemmer, og det stemmer også at jeg ble gravid etter sterilisering, noe jeg selvsagt er glad for skjedde til tross for at det kom som ett sjokk når vi egentlig var ferdig med barn. Jeg leser her inne at jeg «sikkert er gravid». Dette kan jeg avkrefte. Ser at dere blir flaue av å se på oss og at det nevnes at jeg spør ang linker. Her spør jeg for å skape ett engasjement med følgerne våre og jeg får utrolig mange hyggelig tilbakemeldinger:) Liker du det ikke er det bare å la være å følge snappen vår. Håper dere nå har fått svar på det dere lurte på. For at dere skal slippe å gi oss klikk på snap kan dere finne meg på Instagram om det er noe mer dere lurer på. Jeg svarer gjerne på DM der. -Line 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snoker45 Skrevet 30. oktober 2024 #93 Del Skrevet 30. oktober 2024 TilEvigTid1 skrev (10 minutter siden): Hei, Line her. Ser det blir stilt endel egne teorier om både helse og jobb som jeg tenkte jeg kunne svare på. Egentlig ser jeg ikke at jeg har noe meldeplikt for offentligheten om dette, men her kommer en liten forklaring: Dere har god oversikt over livet mitt ser jeg. Jeg jobber som helsefagarbeider i 50% stilling. Har over flere år prøvd å få meg høyere stilling, men det er vanskelig der jeg jobber. Siden jeg trives godt i jobben ønsker jeg ikke å flytte på meg og jeg tar heller på meg noen ekstra vakter når det er noe ledig. Ang ekstravakter er ikke dette så lett lenger. Det har blitt opprettet en egen ressursavdeling som tar alle ekstravakter som finnes, derfor kan det se ut som om jeg ikke jobber så mye heller. Kan også informere dere om at vi har noe som heter årsturnus. Her kan vi legge inn egne ønsker - noe som er kjempe kjekt i forhold til at vi begge jobber turnus her hjemme. I noen perioder jobber jeg mer, i andre perioder mindre. Noen ganger legges også snapper ut i «ikke nåtid», så om det ser ut som jeg har fri en dag kan det hende at jeg faktisk er på jobb:-) Ang vaksineskader sliter jeg fortsatt med dette. Jeg er fortsatt under utredning, men har valgt å være litt mer personlig om sykdommer nå den siste tiden - derfor ingen oppdateringer om det. Jobben har her holdt meg gående, og om dere har lest artikkelen nevnt ovenfor leser dere også der at jeg går på medisiner hver dag. Det er også en av grunnene til at jeg jobber mer kveld enn dag - fordi kroppen da fungerer bedre. Jeg har faktisk ikke vært sykemeldt en dag så vil si jeg har viljen min inntakt;) At vi har vært i medie oppslag stemmer, og det stemmer også at jeg ble gravid etter sterilisering, noe jeg selvsagt er glad for skjedde til tross for at det kom som ett sjokk når vi egentlig var ferdig med barn. Jeg leser her inne at jeg «sikkert er gravid». Dette kan jeg avkrefte. Ser at dere blir flaue av å se på oss og at det nevnes at jeg spør ang linker. Her spør jeg for å skape ett engasjement med følgerne våre og jeg får utrolig mange hyggelig tilbakemeldinger:) Liker du det ikke er det bare å la være å følge snappen vår. Håper dere nå har fått svar på det dere lurte på. For at dere skal slippe å gi oss klikk på snap kan dere finne meg på Instagram om det er noe mer dere lurer på. Jeg svarer gjerne på DM der. -Line Men hvis det er sant det du skriver at du spør om det med linkene kun for å skape engasjement, hvorfor har du da ordnet de linkene som annonselinker? Det lurer jeg på. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 30. oktober 2024 #94 Del Skrevet 30. oktober 2024 Og fremdeles ingen svar på beskyldningene Øyeblikk fikk om at hun kom med rykter... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 30. oktober 2024 #95 Del Skrevet 30. oktober 2024 Tråden er ryddet for brukerangrep. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkin Skrevet 31. oktober 2024 #96 Del Skrevet 31. oktober 2024 I Sarpsborg avisa i dag 🎉🎉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 31. oktober 2024 #97 Del Skrevet 31. oktober 2024 Arkin skrev (10 minutter siden): I Sarpsborg avisa i dag 🎉🎉 😂 Godt å få stikki seg fram i avisen igjen, var vel kanskje en liten stund siden sist.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumrikk1 Skrevet 31. oktober 2024 #98 Del Skrevet 31. oktober 2024 Arkin skrev (44 minutter siden): I Sarpsborg avisa i dag 🎉🎉 Leste det og da tenkte jeg: Herregud så heldig nabolaget er som får oppleve dette på Halloween!!😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snoker45 Skrevet 31. oktober 2024 #99 Del Skrevet 31. oktober 2024 Bibbi_ skrev (47 minutter siden): 😂 Godt å få stikki seg fram i avisen igjen, var vel kanskje en liten stund siden sist.... Så dere hvor fornøyd mannen var når han viste på snap artikkelen i avisen? Omg... De er så utrolig umodne at jeg har ikke ord:-) 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DysterPytten Skrevet 31. oktober 2024 #100 Del Skrevet 31. oktober 2024 Legge troll/klovn over emojien til spørsmålet som kom inn. Ufyselig og barnslig oppførsel. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå