mumrikk1 Skrevet 12. september 2024 #21 Del Skrevet 12. september 2024 Øyeblikk skrev (24 minutter siden): … og der er hun i gang igjen med hint hint reklame for sko, og å pakke inn en allergi for epler i en eplekake. Hvorfor følger du henne om du bare har negativt å si? Du virker jo helt besatt av å ta henne på noe! Det er da mange som har allergi, men er det seriøst ditt problem? La nå jenta få lage seg eplekake da.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snoker45 Skrevet 13. september 2024 #22 Del Skrevet 13. september 2024 Hun får det meste til å handle om sykdom. Og når man jobber 50% som helsefagarbeider som er det null problem å få flere vakter slik at man kan få vakter tilsvarende 100% stilling. Men tror ikke hun jobber så hardt for å booke flere vakter enn hun må:-) Liker best å ligge under varmeteppet og legge ut annonselinker:-) 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miaiai Skrevet 13. september 2024 #23 Del Skrevet 13. september 2024 mumrikk1 skrev (9 timer siden): Hvorfor følger du henne om du bare har negativt å si? Du virker jo helt besatt av å ta henne på noe! Det er da mange som har allergi, men er det seriøst ditt problem? La nå jenta få lage seg eplekake da.. Ja det har alltid forundret meg, irritert folk på sosiale medier som jeg ser mange her inne gjør, så slutter jeg jo og følge dem. Jeg følger denne snap kanalen og kjenner meg ikke igjen i oppgulpet som kommer her, når jeg leser så lurer jeg litt på om det er samma menneskene det snakkes om. Men sånt blir det vel om man sitter og bare skal ta noen for noe, da ser man vel kun det negative og bare det. Jeg har sett i andre tråder her inne på andre influesere tråder, så mye hat, misunnelse og oppgulp som sagt kan umulig være bra for en 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Øyeblikk Skrevet 13. september 2024 Forfatter #24 Del Skrevet 13. september 2024 mumrikk1 skrev (15 timer siden): Hvorfor følger du henne om du bare har negativt å si? Du virker jo helt besatt av å ta henne på noe! Det er da mange som har allergi, men er det seriøst ditt problem? La nå jenta få lage seg eplekake da.. Veldig saklig tilbakemelding 🙂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Øyeblikk Skrevet 13. september 2024 Forfatter #25 Del Skrevet 13. september 2024 Snoker45 skrev (5 timer siden): Hun får det meste til å handle om sykdom. Og når man jobber 50% som helsefagarbeider som er det null problem å få flere vakter slik at man kan få vakter tilsvarende 100% stilling. Men tror ikke hun jobber så hardt for å booke flere vakter enn hun må:-) Liker best å ligge under varmeteppet og legge ut annonselinker:-) Der traff du spikeren på hodet! Men ikke ai det høyt: vi er tross alt bare misunnelige og skal kun ta henne på noe 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snoker45 Skrevet 13. september 2024 #26 Del Skrevet 13. september 2024 Øyeblikk skrev (1 time siden): Der traff du spikeren på hodet! Men ikke ai det høyt: vi er tross alt bare misunnelige og skal kun ta henne på noe Jepp:-) Det er slik det er:-) 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Øyeblikk Skrevet 13. september 2024 Forfatter #27 Del Skrevet 13. september 2024 Miaiai skrev (14 timer siden): Ja det har alltid forundret meg, irritert folk på sosiale medier som jeg ser mange her inne gjør, så slutter jeg jo og følge dem. Jeg følger denne snap kanalen og kjenner meg ikke igjen i oppgulpet som kommer her, når jeg leser så lurer jeg litt på om det er samma menneskene det snakkes om. Men sånt blir det vel om man sitter og bare skal ta noen for noe, da ser man vel kun det negative og bare det. Jeg har sett i andre tråder her inne på andre influesere tråder, så mye hat, misunnelse og oppgulp som sagt kan umulig være bra for en Man kjenner seg som regel aldri igjen i noe negativt som blir sagt om folk man liker. Trenger ikke være hjerneforsker for å skjønne det 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tøttaa Skrevet 15. september 2024 #28 Del Skrevet 15. september 2024 Øyeblikk skrev (På 10.9.2024 den 17.50): Noen som kjenner til disse? Ektepar fra Sarpsborg(?) som driver snapkanal. Hun har visstnok blitt utsatt for skade etter AstraZenica vaksinen. De skal tydeligvis være med på et program av noe slag som de ikke vil fortelle om enda. Synes hun virker i veldig god form til å være syk av AZ😅 Fint par da🥰 Hva heter de på snap? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunabelle Skrevet 16. september 2024 #29 Del Skrevet 16. september 2024 tøttaa skrev (17 timer siden): Hva heter de på snap? Har du prøvd å f.eks søke på trådtittelen...? 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tøttaa Skrevet 16. september 2024 #30 Del Skrevet 16. september 2024 Lunabelle skrev (6 timer siden): Har du prøvd å f.eks søke på trådtittelen...? 😅 Ja faktisk 😂 men de kom ikke opp for meg, derfor jeg spør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunabelle Skrevet 17. september 2024 #31 Del Skrevet 17. september 2024 tøttaa skrev (11 timer siden): Ja faktisk 😂 men de kom ikke opp for meg, derfor jeg spør Så rart. Jeg begynte å skrive i søkefeltet og kom ikke lenger enn til tilev så kom de opp 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snoker45 Skrevet 18. september 2024 #32 Del Skrevet 18. september 2024 Si meg? Jobber hun aldri? Går hun bare hjemme og trør? Og legger ut annonselinker? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snoker45 Skrevet 26. september 2024 #33 Del Skrevet 26. september 2024 Jobbet i helgen, ingen jobb denne uken. Hvordan får de det til å gå rundt økonomisk? Lok-fører tjener ikke så godt:-) Når man er helsefagarbeider så er det null problem å få ekstravakter. Det kommer bare an på hvor kresen man er det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Øyeblikk Skrevet 26. september 2024 Forfatter #34 Del Skrevet 26. september 2024 Snoker45 skrev (2 timer siden): Jobbet i helgen, ingen jobb denne uken. Hvordan får de det til å gå rundt økonomisk? Lok-fører tjener ikke så godt:-) Når man er helsefagarbeider så er det null problem å få ekstravakter. Det kommer bare an på hvor kresen man er det. Sikkert skadene etter covid-vaksina som har meldt seg igjen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snoker45 Skrevet 26. september 2024 #35 Del Skrevet 26. september 2024 Det ser ikke ut som det preger henne så voldsomt med all aktiviteten hun er på daglig:-) Og alle de annonselinkene... Jada, vi skjønner at det er for å tjene noen kroner. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Øyeblikk Skrevet 26. september 2024 Forfatter #36 Del Skrevet 26. september 2024 Snoker45 skrev (1 time siden): Det ser ikke ut som det preger henne så voldsomt med all aktiviteten hun er på daglig:-) Og alle de annonselinkene... Jada, vi skjønner at det er for å tjene noen kroner. Rart at hverken hun eller mannen hennes ser at de gjør seg til latter med denne pissatrengte måten å markedsføre seg selv på. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snoker45 Skrevet 13. oktober 2024 #37 Del Skrevet 13. oktober 2024 Helt utrolig festlig hvor umodne disse to virker å være:-) Og hun har vel jobbet to vakter på tre uker nå. Og gleder seg til operasjon. Når man er helsefagarbeider så kan man jobbe så mye man vil. Her går det mest på viljen:-) Og den er ikke så stor. At to voksne kan holde på slik... Har ikke ord:-) 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Øyeblikk Skrevet 13. oktober 2024 Forfatter #38 Del Skrevet 13. oktober 2024 Snoker45 skrev (46 minutter siden): Helt utrolig festlig hvor umodne disse to virker å være:-) Og hun har vel jobbet to vakter på tre uker nå. Og gleder seg til operasjon. Når man er helsefagarbeider så kan man jobbe så mye man vil. Her går det mest på viljen:-) Og den er ikke så stor. At to voksne kan holde på slik... Har ikke ord:-) Har avfulgt dem for en stund siden, orka ikke mer. Men én ting lurer jeg på: Kom det noen sinne fram hvilket tv-program de skulle være med på? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jegmener Skrevet 13. oktober 2024 #39 Del Skrevet 13. oktober 2024 Nei det har enda ikke kommet frem. Går mest i haul fra to good to og diverse matbutikker. Fremvising av baking av proteinrundstykker og barnepizza som vi har sett 100 ganger nå og kleine videoer av de to. Jeg følger de ikke engang, men popper opp kleine filmer av de likevel. De har tre barn!! Utrolig! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Øyeblikk Skrevet 13. oktober 2024 Forfatter #40 Del Skrevet 13. oktober 2024 (endret) Jegmener skrev (11 minutter siden): Nei det har enda ikke kommet frem. Går mest i haul fra to good to og diverse matbutikker. Fremvising av baking av proteinrundstykker og barnepizza som vi har sett 100 ganger nå og kleine videoer av de to. Jeg følger de ikke engang, men popper opp kleine filmer av de likevel. De har tre barn!! Utrolig! I know. Og de gikk ut i sosiale medier at han hadde sterilisert seg. Men ble likevel pottesur da folk begynte å spekulere da hun likevel ble gravid. Alt skal i media - men ingenting skal menes noe om. Tenker at det er rart at ikke noen fanger opp dette med at hun tidligere proklamerte for alle plagene/skadene hun hadde etter AstraZenica vaksinen. Hun søkte vel til og med erstatning og fikk avslag mener jeg? Men brått så er det ikke et pip om det lengere. Endret 13. oktober 2024 av Øyeblikk Skrivefeil 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå