Gå til innhold

tilevigtid

Fremhevede innlegg

Skrevet
DysterPytten skrev (23 minutter siden):

Og nå har de laget serie "på innsiden med", altså... De er jo to veldig random personer, de har ikke mye å tilby. 

For alle de andre influenserne har så mye å tilby🤔

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Durancell skrev (3 timer siden):

For alle de andre influenserne har så mye å tilby🤔

De fleste andre influensere har nok mye mer å tilby enn én båt, være lokomotivfører, jobbe delvis i helsevesenet og være desperat etter å bli en del av gjengen til f.eks Sara Emilie og careless, ja, det vil jeg faktisk påstå. 

• Liker 2
  • Nyttig 6
Skrevet
DysterPytten skrev (35 minutter siden):

De fleste andre influensere har nok mye mer å tilby enn én båt, være lokomotivfører, jobbe delvis i helsevesenet og være desperat etter å bli en del av gjengen til f.eks Sara Emilie og careless, ja, det vil jeg faktisk påstå. 

De har alle en ting til felles og det er at ingen av de vil jobbe i en vanlig jobb. De vil tjene mest mulig med minst mulig innsats. Ingen av de har noe som helst å tilby. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Durancell skrev (2 timer siden):

De har alle en ting til felles og det er at ingen av de vil jobbe i en vanlig jobb. De vil tjene mest mulig med minst mulig innsats. Ingen av de har noe som helst å tilby. 

Og det har du helt rett i. 

Skrevet

For å si som ungdommen, det er «cringe» det de holder på med. 

• Liker 7
  • Nyttig 2
  • 2 uker senere...
Skrevet

Jeg undres over om de følger med her inne igjen, slik de gjorde før 🤨 Etter at det ble nevnt her inne, ble det ålutselig stagnering i følgertallene. Ja, de gikk til og med litt nedover. Og med SÅ lite innhold de siste dagene, snap som var nede, klaging over lite motivasjon osv, reposting av den gangen pulsmåleren viste høy puls. En pulsmåler som hun har forklart at ikke var pålitelig, og kunne vise feil puls - og LIKEVEL har plutselig følgerne økt med 300 nye bare på noen minutter? Altså!? Ser vi på f.eks Aurora Hoff,  som faktisk er et kjent fjes der ute for en del, selv ikke hun øker følgerantallet sitt med 300 stk på 1 time. #flaut

• Liker 2
Skrevet
DysterPytten skrev (På 11.10.2025 den 18.07):

Spot on.

• Liker 1
  • Nyttig 1
  • 1 måned senere...
Skrevet

Den klassiske ‘ sier A men orker ikke snakke om B ‘ og i tillegg virke irritert for at folk graver og spør? Det er jo ikke så rart folk spør? Om man ikke ønsker spørsmålene så kan man jo ikke dele halvparten av en sannhet heller? Får skikkelig følelsen av en situasjon som skal melkes for seertall og er så lite troverdig når hun fremstår så lite sympatisk fordi folk lurer

• Liker 2
  • Nyttig 2
  • 2 uker senere...
Skrevet
Ninnia skrev (På 4.12.2025 den 13.04):

Den klassiske ‘ sier A men orker ikke snakke om B ‘ og i tillegg virke irritert for at folk graver og spør? Det er jo ikke så rart folk spør? Om man ikke ønsker spørsmålene så kan man jo ikke dele halvparten av en sannhet heller? Får skikkelig følelsen av en situasjon som skal melkes for seertall og er så lite troverdig når hun fremstår så lite sympatisk fordi folk lurer

Ja, hun er fortsatt særdeles opptatt av å være én av de store vettu, og lage click bait.  Være så Sara Emilie, Benedicte og hele bøtteballetten. Selv om det så innebærer å dele private ting som dødsfall. Men for å være ærlig, det virket ikke som det slo an noe særlig, for de har dratt frem lommeboka og kjøpt følgere igjen. SVOSJ, og plutselig hadde de 600 nye følgere på bare noen timer. Greit å fylle på litt før jul si. Selv ikke de største influenserne får så mange følgere på så kort tid. Og i hvert fall ikke med det innholdet de skaper. Ikke kom å fortell meg at de julekalenderen deres skaper SÅ mye engasjement ass! Never ever! Og ikke taste testen av salamipølser og bringebær heller.. 😂

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
abc_123 skrev (11 timer siden):

Ja, hun er fortsatt særdeles opptatt av å være én av de store vettu, og lage click bait.  Være så Sara Emilie, Benedicte og hele bøtteballetten. Selv om det så innebærer å dele private ting som dødsfall. Men for å være ærlig, det virket ikke som det slo an noe særlig, for de har dratt frem lommeboka og kjøpt følgere igjen. SVOSJ, og plutselig hadde de 600 nye følgere på bare noen timer. Greit å fylle på litt før jul si. Selv ikke de største influenserne får så mange følgere på så kort tid. Og i hvert fall ikke med det innholdet de skaper. Ikke kom å fortell meg at de julekalenderen deres skaper SÅ mye engasjement ass! Never ever! Og ikke taste testen av salamipølser og bringebær heller.. 😂

Kjøper de følgere?😳

men ja enig - tror ikke det slo så veldig an. Den nestengråtingen var ikke særlig troverdig heller. Er helt for at man prøver seg som influenser, men clickbaits og å bruke personlige ‘tragedier’ for engasjement har jeg (og veldig mange med meg) fått sååå nok av. 

Endret av Ninnia
Skrevet
Ninnia skrev (På 16.12.2025 den 11.36):

Kjøper de følgere?😳

men ja enig - tror ikke det slo så veldig an. Den nestengråtingen var ikke særlig troverdig heller. Er helt for at man prøver seg som influenser, men clickbaits og å bruke personlige ‘tragedier’ for engasjement har jeg (og veldig mange med meg) fått sååå nok av. 

Jeg kan ikke skjønne annet enn at de kjøper følgere. Hvilke andre influensere er det som øker med 600 nye følgere på et kvarter a?😂 SÅ mye spennende innhold har de ikke. Haul fra TooGoodToGo og tur med hunden liksom. Eller matpakkesmøring🤭

Det er rett og slett bare flaut hele greia, hvor iherdig hun vil bli stor influenser uten NOE innhold. 

• Liker 3
Skrevet

like sokker med venninna er jo en høydare da

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...