Gå til innhold

tilevigtid

Øyeblikk

Anbefalte innlegg

Sophie1988 skrev (3 minutter siden):

Hun har da vel ikke tatovert SJEIKEN på armen?!? Hva faen ER det her?!

IMG_5735.jpeg

Snakk om å drite seg ut!! Gikk de slik på Vixen? 😂😂 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bibbi_ skrev (7 minutter siden):

Ja tydeligvis! Altså, det skal ganske mye til for å sjokkere meg i disse dager, men det her SJOKKERTE meg😂

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sophie1988 skrev (19 minutter siden):

Ja tydeligvis! Altså, det skal ganske mye til for å sjokkere meg i disse dager, men det her SJOKKERTE meg😂

Jeg tror dette er noe av det mest komiske jeg har sett.  Enn å ha så store komplekser for å kunne oppføre seg voksent og som foreldre med respekt for seg selv og sin familie. Herregud! 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (6 timer siden):

Det så slik ut, og kan se ut som han satser på egen snap kanal under kallenavnet sjeiken1985 😂😂

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knallhard jobbuke, 7 timer… Mente hun sa at denne uken kom til å bli hektisk? Men hun mente nok at det ville ta mye tid å legge ut reklamelinker for Careless😅 Og strax er det tre uker til syden. Noe sier meg at den dama er god på å utnytte velferdssystemet vi har i Norge😅 Alt for å unngå vakter i hjemmebasert omsorg.

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snoker45 skrev (11 timer siden):

Knallhard jobbuke, 7 timer… Mente hun sa at denne uken kom til å bli hektisk? Men hun mente nok at det ville ta mye tid å legge ut reklamelinker for Careless😅 Og strax er det tre uker til syden. Noe sier meg at den dama er god på å utnytte velferdssystemet vi har i Norge😅 Alt for å unngå vakter i hjemmebasert omsorg.

Hva lever hun egentlig av når hun knapt jobber? 

Endret av Bibbi_
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (4 timer siden):

Hva lever hun egentlig av når hun knapt jobber? 

Det er nok mannen som står for inntektene der😅

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snoker45 skrev (21 minutter siden):

Det er nok mannen som står for inntektene der😅

Da må han jammen tjente godt 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (16 minutter siden):

Da må han jammen tjente godt 😄

En konduktør tjener ganske bra. Og spesielt om han jobber alle disse sene vaktene som de sier og. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fraola skrev (4 timer siden):

En konduktør tjener ganske bra. Og spesielt om han jobber alle disse sene vaktene som de sier og. 

Han er lokfører og de tjener bra. Turnusarbeid. 

Forøvrig følger jeg de og synes de er ålreite folk. Rolige, naturlige og stadig tips og råd. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo unektelig litt festlig når hun skryter av hvor mye hun skal jobbe i helgen mens det i realiteten er relativt korte vakter med flere timer pause i mellom:-)

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snoker45 skrev (På 7.2.2025 den 9.44):

Det er jo unektelig litt festlig når hun skryter av hvor mye hun skal jobbe i helgen mens det i realiteten er relativt korte vakter med flere timer pause i mellom:-)

Langvaktene i hjemmetjenesten er sånn, så det er ikke hennes feil. Godt gjort å jobbe så mange timer en lørdag og en søndag synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mrs Kaizer skrev (50 minutter siden):

Langvaktene i hjemmetjenesten er sånn, så det er ikke hennes feil. Godt gjort å jobbe så mange timer en lørdag og en søndag synes jeg.

Tja, man må vel ikke være superkvinne for å jobbe langvakter hver fjerde helg😅 Hun er ikke direkte overarbeidet de resterende dagene i måneden🙈

• Liker 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mrs Kaizer skrev (2 timer siden):

Snoker45 skrev (1 time siden):

Tja, man må vel ikke være superkvinne for å jobbe langvakter hver fjerde helg😅 Hun er ikke direkte overarbeidet de resterende dagene i måneden🙈

Nei hun er jo ikke enestående, finnes mange som jobber slike vakter, og enda jobber i ukedagene. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
leetha skrev (På 6.2.2025 den 19.06):

Han er lokfører og de tjener bra. Turnusarbeid. 

Forøvrig følger jeg de og synes de er ålreite folk. Rolige, naturlige og stadig tips og råd. 

Ja det var jo lokfører jeg skulle skrive. 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frublå skrev (På 2.2.2025 den 0.37):

…..Og nå må hun pakke ut av kofferten sin etter Vixen!!! Best å få det unnagjort, ellers blir den stående i mange dager vet du!
Aner jeg ei litta hermegås av Therese lien?!? Akkurat samme greia 🤪 Komisk at hun ikke klarer å bare vært seg selv. Alle fakter hun har, og hvordan hun så hardt prøver å være influenser er bare så flaut! 🫣 Jeg blir oppriktig pinlig berørt når jeg ser på…. Litt sånn togkrasj man ikke kan snu seg bort fra! 

Ang sjeikekostymet syns jeg det var superpinlig. Hvorfor ikke droppe den greia der…. Håper de får shøpt et nytt antrekk til han til neste gang da. Så han matcher sholen hennes også! Finnes sikkert en fin en på keless- løp og shøp 👌🏻

Jeg aner ikke hvem denne personen (eller andre navn som blir slengt rundt i denne tråden) dere diskuterer her er, men det slår meg egentlig som mer flaut at du bruker din tid på å se på/følge en person du tydeligvis ser på som en stor taper. Noe må jo denne såkalte influensaen gjøre riktig siden du faktisk får med deg det som skjer i kanalen hennes. Jeg tenker det er vel så tragisk som å prøve å slå gjennom som influensaer. Mer faktisk, for du er faktisk oppdatert i hennes liv.

btw; jeg gikk inn i tråden fordi jeg ikke Forstod overskriften, nå skjønner jeg (tror jeg) at det er egentlig står «til evig tid». 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 er nok skrev (23 timer siden):

Jeg aner ikke hvem denne personen (eller andre navn som blir slengt rundt i denne tråden) dere diskuterer her er, men det slår meg egentlig som mer flaut at du bruker din tid på å se på/følge en person du tydeligvis ser på som en stor taper. Noe må jo denne såkalte influensaen gjøre riktig siden du faktisk får med deg det som skjer i kanalen hennes. Jeg tenker det er vel så tragisk som å prøve å slå gjennom som influensaer. Mer faktisk, for du er faktisk oppdatert i hennes liv.

btw; jeg gikk inn i tråden fordi jeg ikke Forstod overskriften, nå skjønner jeg (tror jeg) at det er egentlig står «til evig tid». 

Ok, mottatt! Deg om det… Det er som sagt en type togkrasj de holder på med, og det å sammenligne med andre influensere og se likheter/direkte herming er jo ikke til å unngå. Siden du ikke vet noe om de, så syns jeg du bør la være å kommentere det jeg har nevnt. For som du selv skriver, så kjenner du ikke til disse. Hadde du gjort det, hadde du ikke giddet å skrive det tullet du gjør!

Endret av Frublå
  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...