mumrikk1 Skrevet 29. oktober #61 Del Skrevet 29. oktober Hikerbiker skrev (4 minutter siden): Du har sikkert gitt dei mange klikk, berre ved å opprette denne tråden 🤣 viss du ikkje likar dei, så treng du vel ikkje følge med på dei, og gje oppmerksomhet i den retninga? (Generelt svar...veit lite om dei det skrivast om) Amen!! Tydelig at flere her inne følger godt med på denne kanalen selvom de sitter å ler, sprer rykter og drar egne konklusjoner om ting. Det gir de jo bare flere klikk som du sier - så det er vell flauere å dra frem flaueputa si😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Øyeblikk Skrevet 29. oktober Forfatter #62 Del Skrevet 29. oktober Hikerbiker skrev (8 minutter siden): Du har sikkert gitt dei mange klikk, berre ved å opprette denne tråden 🤣 viss du ikkje likar dei, så treng du vel ikkje følge med på dei, og gje oppmerksomhet i den retninga? (Generelt svar...veit lite om dei det skrivast om) Synes det er greit at enkelte mennesker gjennomskues. At andre gir de klikk bryr jeg meg ikke om. Men JEG gjør det ikke. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Øyeblikk Skrevet 29. oktober Forfatter #63 Del Skrevet 29. oktober mumrikk1 skrev (2 minutter siden): Amen!! Tydelig at flere her inne følger godt med på denne kanalen selvom de sitter å ler, sprer rykter og drar egne konklusjoner om ting. Det gir de jo bare flere klikk som du sier - så det er vell flauere å dra frem flaueputa si😉 Næh. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumrikk1 Skrevet 29. oktober #64 Del Skrevet 29. oktober (endret) Øyeblikk skrev (12 minutter siden): Synes det er greit at enkelte mennesker gjennomskues. At andre gir de klikk bryr jeg meg ikke om. Men JEG gjør det ikke. Det er NETTOPP det du gjør ved å holde liv i denne tråden og faktisk opprette den. Du etterlyser oppdateringer om vaksine, du forteller at han er steril. Tydelig at du følger disse mennskene flittig men ikke vil innrømme det. Hadde du ikke brydd deg om disse menneskene hadde du heller ikke laget alle disse innleggene du har i denne tråden og holdt tråden aktuell. Endret 29. oktober av mumrikk1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Øyeblikk Skrevet 29. oktober Forfatter #65 Del Skrevet 29. oktober mumrikk1 skrev (3 minutter siden): Det er NETTOPP det du gjør ved å holde liv i denne tråden og faktisk opprette den. Du etterlyser oppdateringer om vaksine, du forteller at han er steril. Tydelig at du følger disse mennskene flittig men ikke vil innrømme det. Hadde du ikke brydd deg om disse menneskene hadde du heller ikke laget alle disse innleggene du har i denne tråden og holdt tråden aktuell. Å legg av🤣 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 29. oktober #66 Del Skrevet 29. oktober Snoker45 skrev (På 28.10.2024 den 9.27): Nå er det likte før jeg finner fram flaue-puta:-) Hun kjøper altså masse ræl fra By Lien og Careless som hun legger ut annonselinker på:-) Hun er så desperat etter å bli en stor influencer at det er helt fascinerende:-) Nå har hun hatt en uke fri siden hun jobbet en "normal" uke forrige uke. Det virker som det er mye vondt i viljen i det huset:-) Det sier alt! 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Øyeblikk Skrevet 29. oktober Forfatter #67 Del Skrevet 29. oktober Kattedama skrev (Akkurat nå): Det sier alt! ENDELIG flere som ser det!!🙌🏻🙌🏻🙌🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bålkaffe Skrevet 29. oktober #68 Del Skrevet 29. oktober Øyeblikk skrev (53 minutter siden): Dere måtte inn her også ja? Haha, var ikke så morsomt å få reaksjoner fra de du har oppretta tråd om, nei? Skjønner det, ass. De står jo helt fritt til å registrere en bruker her for å kommentere det de mener er rykter og slarv, det burde du ha tenkt på når du oppretta denne tråden. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TilEvigTid1 Skrevet 29. oktober #69 Del Skrevet 29. oktober Øyeblikk skrev (1 time siden): Dere måtte inn her også ja? Hei. Ja , det er jo ikke greit å kommentere om andre i negativ forstand? Misforstå ikke, tåler veldig godt kritikk og uenigheter, og som sagt tar gjerne en saklig diskusjon om du sender en melding på Snapchat? Da får du svar på akkurat det du måtte ønske svar på, uten å legge ut negativitet og rykter her 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Øyeblikk Skrevet 29. oktober Forfatter #70 Del Skrevet 29. oktober TilEvigTid1 skrev (2 minutter siden): Hei. Ja , det er jo ikke greit å kommentere om andre i negativ forstand? Misforstå ikke, tåler veldig godt kritikk og uenigheter, og som sagt tar gjerne en saklig diskusjon om du sender en melding på Snapchat? Da får du svar på akkurat det du måtte ønske svar på, uten å legge ut negativitet og rykter her 😊 Hvilke rykter har jeg lagt ut her? Vær helt nøyaktig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Øyeblikk Skrevet 29. oktober Forfatter #71 Del Skrevet 29. oktober TilEvigTid1 skrev (5 minutter siden): Hei. Ja , det er jo ikke greit å kommentere om andre i negativ forstand? Misforstå ikke, tåler veldig godt kritikk og uenigheter, og som sagt tar gjerne en saklig diskusjon om du sender en melding på Snapchat? Da får du svar på akkurat det du måtte ønske svar på, uten å legge ut negativitet og rykter her 😊 Nei jeg kommer ikke til å gi deg klikk på Snapchat. Slutt med den skjulte masinga om klikk. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TilEvigTid1 Skrevet 29. oktober #72 Del Skrevet 29. oktober Øyeblikk skrev (6 minutter siden): Nei jeg kommer ikke til å gi deg klikk på Snapchat. Slutt med den skjulte masinga om klikk. Ok, du vet hvertfall hvor du finner oss😊 Skulle du lure på noe kan du bare sende melding, så slipper du å anta noe om vaksiner eller noe annet du måtte lure på om TilEvigTid. Om du er beskymret for å gi oss «klikk» ved å sende oss en melding kan jeg til og med forsikre deg om at det vil bli holdt anonymt 😊 Når det gjelder spørsmålet ditt angående rykte så kan du lese gjennom innleggene dine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Øyeblikk Skrevet 29. oktober Forfatter #73 Del Skrevet 29. oktober TilEvigTid1 skrev (41 minutter siden): Ok, du vet hvertfall hvor du finner oss😊 Skulle du lure på noe kan du bare sende melding, så slipper du å anta noe om vaksiner eller noe annet du måtte lure på om TilEvigTid. Om du er beskymret for å gi oss «klikk» ved å sende oss en melding kan jeg til og med forsikre deg om at det vil bli holdt anonymt 😊 Når det gjelder spørsmålet ditt angående rykte så kan du lese gjennom innleggene dine. God bedring med vaksineskadene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TilEvigTid1 Skrevet 29. oktober #74 Del Skrevet 29. oktober Øyeblikk skrev (6 minutter siden): God bedring med vaksineskadene Tusen takk for det😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 29. oktober #75 Del Skrevet 29. oktober TilEvigTid1 skrev (8 timer siden): Hei Øyeblikk. Du kjenner tydeligvis veldig godt til Line og Bjørn i TilEvigTid, det kan man lese ut ifra kommentarene dine her? Setter veldig pris på tilbakemeldinger og en dialog med følgere, men ryktespredning og negativitet er det vel greit å holde seg for god til? Men skulle det være noe du eller andre absolutt må ha svar på, så still de gjerne direkte til TilEvigTid på Snapchat ? Da får du svar på hva du evt måtte lure på😊 Man kan ikke kalle det ryktespredning når alt dette er noe dere har ropt høyt om både på sosiale medier og andre medier!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Øyeblikk Skrevet 29. oktober Forfatter #76 Del Skrevet 29. oktober Bibbi_ skrev (4 minutter siden): Man kan ikke kalle det ryktespredning når alt dette er noe dere har ropt høyt om både på sosiale medier og andre medier!! Dette!! Herregud at de ikke ser det selv! Er jo bare tragikomisk. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 29. oktober #77 Del Skrevet 29. oktober mumrikk1 skrev (3 timer siden): Det er NETTOPP det du gjør ved å holde liv i denne tråden og faktisk opprette den. Du etterlyser oppdateringer om vaksine, du forteller at han er steril. Tydelig at du følger disse mennskene flittig men ikke vil innrømme det. Hadde du ikke brydd deg om disse menneskene hadde du heller ikke laget alle disse innleggene du har i denne tråden og holdt tråden aktuell. Man trenger ikke å følge disse flittig for å ha fått med seg deg det du nevner. Jeg har aldri fulgt de, men enda har jeg fått med meg dette. De har vært med i Bakfasaden (eller noe) på snap. De trykker stafig fjesa sine i aviser og tv. Der har jeg fått med meg dette, selv om jeg som oftest droppa å se de dagene de var på. Det var bare kleint og flaut å se på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 29. oktober #78 Del Skrevet 29. oktober TilEvigTid1 skrev (2 timer siden): Hei. Ja , det er jo ikke greit å kommentere om andre i negativ forstand? Misforstå ikke, tåler veldig godt kritikk og uenigheter, og som sagt tar gjerne en saklig diskusjon om du sender en melding på Snapchat? Da får du svar på akkurat det du måtte ønske svar på, uten å legge ut negativitet og rykter her 😊 Hvilke rykter er det Øyeblikk legger ut her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TilEvigTid1 Skrevet 29. oktober #79 Del Skrevet 29. oktober Bibbi_ skrev (6 minutter siden): Hvilke rykter er det Øyeblikk legger ut her? Øyeblikk skrev 26.9.2024: «Sikkert skadene etter covid-vaksina som har meldt seg igjen.» Fakta? Dere, det er faktisk veldig rart å måtte kommentere noe slikt som dette når man sitter på fasit selv? Dere «diskuterer» TilEvigTid… Og igjen, send gjerne melding så får du svar. Er det ikke bedre å få svar på det dere lurer på, enn å være så negative mot andre dere ikke kjenner til?😊 Dere kommenterer tross alt anonymt, det fritar en ikke å ryktespre, krenke eller spekulere for det😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Øyeblikk Skrevet 29. oktober Forfatter #80 Del Skrevet 29. oktober TilEvigTid1 skrev (3 minutter siden): Øyeblikk skrev 26.9.2024: «Sikkert skadene etter covid-vaksina som har meldt seg igjen.» Fakta? Dere, det er faktisk veldig rart å måtte kommentere noe slikt som dette når man sitter på fasit selv? Dere «diskuterer» TilEvigTid… Og igjen, send gjerne melding så får du svar. Er det ikke bedre å få svar på det dere lurer på, enn å være så negative mot andre dere ikke kjenner til?😊 Dere kommenterer tross alt anonymt, det fritar en ikke å ryktespre, krenke eller spekulere for det😊 Vi. Kommer. Ikke. Til. Å. Gi. Dere. Flere. Klikk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå