Gå til innhold

tilevigtid

Øyeblikk

Anbefalte innlegg

Noen som kjenner til disse? Ektepar fra Sarpsborg(?) som driver snapkanal. Hun har visstnok blitt utsatt for skade etter AstraZenica vaksinen. De skal tydeligvis være med på et program av noe slag som de ikke vil fortelle om enda. Synes hun virker i veldig god form til å være syk av AZ😅 Fint par da🥰

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Øyeblikk skrev (1 time siden):

Noen som kjenner til disse? Ektepar fra Sarpsborg(?) som driver snapkanal. Hun har visstnok blitt utsatt for skade etter AstraZenica vaksinen. De skal tydeligvis være med på et program av noe slag som de ikke vil fortelle om enda. Synes hun virker i veldig god form til å være syk av AZ😅 Fint par da🥰

Ja, hun virker å være i fin form.. men så ser vi kanskje ikke alt. Men hun har en venninne som også sier at hun er for syk og utmattet til å klare å jobbe litt, samtidig som hun er veldig sosial med mye jentefester og jenteturer hit og dit. Er noe som skurrer blant flere av disse🤔

• Liker 9
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte det samme. Deltar på masse events. Er love the 90’s, KK-mila osv. Lukter litt.. Og er veldig ivrig på å tagge andre snapkanaler i håp om å antakelig bli tagget eller lagt merke til selv. Har et familiemedlem som virkelig ble syk av vaksinen. Kan ikke se for meg at hun noen gang kan løpe KK-mila- selv på en god dag.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger de jeg også. Nå vises jo bare en liten brøkdel av hverdagen på sosiale medier, men hun har tidligere sagt at hun fortsatt er under utredning og går på faste medisiner pågrunn av smertene (tror det ligger en film på profilen hennes på instagram). Såvidt jeg fikk med meg var hun innlagt på sykehuset om jeg ikke husker feil etter vaksinen. Å være usynlig syk er vanskelig for mange inkl meg selv. Gleder meg dog til å se de på tv, for de virker som ett godt pust i snapverden. Noen som vet hvilket program det er snakk om?

Endret av mumrikk1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått med meg denne kanalen ja. Hun er nok ikke så veldig glad i å jobbe ser det ut til:-) Snakker mye om vaksinen, virker som hun er opptatt av sykdom:-) Og det er festlig å se hvor opphengt de er av å få flere følgere:-)

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snoker45 skrev (2 minutter siden):

Har fått med meg denne kanalen ja. Hun er nok ikke så veldig glad i å jobbe ser det ut til:-) Snakker mye om vaksinen, virker som hun er opptatt av sykdom:-) Og det er festlig å se hvor opphengt de er av å få flere følgere:-)

Ja, det med følgerne har du helt rett i. Mange desperate forsøk! Har sikkert en drøm om å kunne leve av SC etterhvert.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Øyeblikk skrev (53 minutter siden):

Ja, det med følgerne har du helt rett i. Mange desperate forsøk! Har sikkert en drøm om å kunne leve av SC etterhvert.

Helt garantert. Og det er så komisk at de ikke vil innrømme det:-) Dette er to stk som har en fuktig drøm om å levere av sosiale medier:-)

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snoker45 skrev (1 time siden):

Helt garantert. Og det er så komisk at de ikke vil innrømme det:-) Dette er to stk som har en fuktig drøm om å levere av sosiale medier:-)

Ser dette. Men siden hun har så mange skader etter vaksina, så burde jo ikke det være noe å trakte etter vel.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snoker45 skrev (2 timer siden):

Hun jobber jo innen helse? Hadde hun ikke vært interessert i å jobbe ville hun nok vært sykemeldt? Nå vet ikke jeg hvor stor stilling hun har men ser hun var på jobb senest i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mumrikk1 skrev (2 minutter siden):

Hun jobber jo innen helse? Hadde hun ikke vært interessert i å jobbe ville hun nok vært sykemeldt? Nå vet ikke jeg hvor stor stilling hun har men ser hun var på jobb senest i går.

Jobber ikke i så stor stilling virker det som. Mye fri. Og da brukes SC for alt det er verdt. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har en fast 50% stilling og jobber litt ekstravakter. Vanskelig å få full stilling som helsefagarbeider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Villemy skrev (2 minutter siden):

Er det ikke Ullared de skal være med på? Mulig jeg blander altså..

Eller kanskje ikke... 😆🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Villemy skrev (52 minutter siden):

Eller kanskje ikke... 😆🤣

De har skrevet at det er ett reality program. Må innrømme at jeg er veldig nysgjerrig😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye kleine snapper for å få oppmerksomhet hvertfall. Ser at hun er ukomfortabel foran kamera, blir veldig stiv. Var litt hinting til om andre influensere kunne promotere kanalen her om dagen, men ser ikke ut til at det skjedde. Burde jobbe litt mer med å få annonselinkene hun vil vi skal trykke på til å flyte litt mer inn i innholdet. Blir så opplagt hele tiden. Fremstår jo bare usikker når hun «liksom må ha hjelp» til alle avgjørelser: Er denne fin ? Jeg trenger ny genser! 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jegmener skrev (1 time siden):

Mye kleine snapper for å få oppmerksomhet hvertfall. Ser at hun er ukomfortabel foran kamera, blir veldig stiv. Var litt hinting til om andre influensere kunne promotere kanalen her om dagen, men ser ikke ut til at det skjedde. Burde jobbe litt mer med å få annonselinkene hun vil vi skal trykke på til å flyte litt mer inn i innholdet. Blir så opplagt hele tiden. Fremstår jo bare usikker når hun «liksom må ha hjelp» til alle avgjørelser: Er denne fin ? Jeg trenger ny genser! 

Ja dette er så gjennomskubart:-) Hele tiden legger hun ut linker og spør "var denne fin?" Blir for dumt...:-)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Øyeblikk skrev (På 10.9.2024 den 17.50):

Det går opp og ned, akuratt som andre med kroniske sykdommer. Hun har jo sagt det er dager hun ikke fingeren og andre det går helt fint. Litt som og si til en kreftpasient som jeg vet om du kan jo ikke ha kreft du fungerer jo i dag, er andre dager dem ligger rett ut. Men man skal tåle så inderlig vel den urett som ikke rammer en selv 😉

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miaiai skrev (1 time siden):

Det går opp og ned, akuratt som andre med kroniske sykdommer. Hun har jo sagt det er dager hun ikke fingeren og andre det går helt fint. Litt som og si til en kreftpasient som jeg vet om du kan jo ikke ha kreft du fungerer jo i dag, er andre dager dem ligger rett ut. Men man skal tåle så inderlig vel den urett som ikke rammer en selv 😉

Sammenligningen din er elendig.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snoker45 skrev (1 time siden):

Ja dette er så gjennomskubart:-) Hele tiden legger hun ut linker og spør "var denne fin?" Blir for dumt...:-)

Absolutt helt enig! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

… og der er hun i gang igjen med hint hint reklame for sko, og å pakke inn en allergi for epler i en eplekake.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...