AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #1 Del Skrevet 10. september 2024 Jeg elsker denne kjolen, men den er litt for dyr for min økonomi. Vet dere hvor jeg kan finne kjoler som har dette snittet? Enten med mønster eller ensfarget. Og gjerne maks 2000 kr. https://www.zalando.no/by-malina-leoni-mini-dress-cocktailkjole-mini-rose-byc21c06s-t11.html Anonymkode: ba255...da1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #2 Del Skrevet 10. september 2024 Den kjolen du linker til er i lin og silke med bomull som inner materiale. Samme snitt i billigere materiale vil sannsynligvis ikke falle likt eller ha samme kvalitet. Står også tyll så antar den har et underskjørt i tyll for å øke volum. Du kan jukse til den fine formen, bevegelsen og volumet i skjørtet på en annen billigere kjole viss du invisterer i et underskjørt i tyll. Synes denne kjolen var en av få blomster kjoler som faktisk er fin. Men ja kjolen har litt stiv pris. Anonymkode: 9fcd5...a02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå