Gå til innhold

Ser dere veltrente ned på feite folk som spiser usunt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Burger, milkshake,  hjerteinfarkt rundt hjørnet 

Anonymkode: 47088...414

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja på samme måte som jeg ser ned på alkoholikere og rusmisbrukere. Fedme er akkurat det samme som å være heroinmisbruker.

Anonymkode: 3ec1d...029

  • Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veltrente ser ned på overvektige uansett om de spiser sunt eller usunt, om de trener eller ikke! 

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke ned på noen generelt. Jeg tenker enten at folk tar sine egne valg, eller at det finnes mange triste skjebner dersom det er noe de ikke rår over. Ingen er perfekte , men alle har sitt å stri med. Fordi om ikke vekt er er problem for meg, har jeg kanskje andre problemer. Nå virker det av og til her inne at noen nesten synes overvektige er ekle på et vis, slike tanker har jeg aldri  hatt og skjønner heller ikke den sammenhengen. 

Anonymkode: 424ed...231

  • Liker 16
  • Hjerte 3
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

ja på samme måte som jeg ser ned på alkoholikere og rusmisbrukere. Fedme er akkurat det samme som å være heroinmisbruker.

Anonymkode: 3ec1d...029

Så du har med andre ord ikke kompetanse i medisin eller psykologi

Anonymkode: e6a9e...793

  • Liker 13
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er veltrent og har ikke optimalt kosthold, men jeg ser ikke ned på oss som spiser usunt. Når jeg leser slike overskrifter så vurderer jeg å pusse opp kostholdet og kutte litt på mengde.

Anonymkode: 0d0a1...46a

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men jeg synes det er et dumt valg å ta. Jeg tar dumme valg, jeg også, selv om det ikke er så mye innen kost, trening og helse. Jeg tenker heller ikke at overvektige spiser slikt hele tida, men i ny og ne så spiser jo også jeg på steder de serverer junk. Hvorfor skal vel ikke de også få gjøre det, i ny og ne, uten at folk reagerer eller har så mange meninger om det?

Jeg er litt enig med TomSawyer og dieselbil. Eller de på FB som hetser alt annet enn diesel. Skulle tro det var energidrikken deres og ikke bilens.

Anonymkode: 8b766...e55

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

ja på samme måte som jeg ser ned på alkoholikere og rusmisbrukere. Fedme er akkurat det samme som å være heroinmisbruker.

Anonymkode: 3ec1d...029

Du vør ikke se ned på narkiser og alkiser.  Det har alltid en grunn til at de har havnet i det uføret..  

  • Liker 3
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overvektige blir sett ned på, men bulemikere er det synd i.. er like selvforskyldt begge deler.. 

  • Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

ja på samme måte som jeg ser ned på alkoholikere og rusmisbrukere. Fedme er akkurat det samme som å være heroinmisbruker.

Anonymkode: 3ec1d...029

Nei, det er det ikke.

Man MÅ spise. Man MÅ ta hundrevis av valg i forhold til mat hver eneste dag. 

Det er "lett" å slutte å feks røyke, man må bare la være å kjøpe røyk, men man kan ikke la være å kjøpe mat/spise

Anonymkode: b69f8...a01

  • Liker 9
  • Hjerte 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grüner skrev (16 minutter siden):

Veltrente ser ned på overvektige uansett om de spiser sunt eller usunt, om de trener eller ikke! 

Jeg er veltrent OG overvektig.

Jeg ser ikke ned på overvektige, utenom de som lyver på seg en umulig genetisk tilstand som gjør at de liksom ikke går ned i vekt på 700 kalorier om dagen

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tyl skrev (6 minutter siden):

Overvektige blir sett ned på, men bulemikere er det synd i.. er like selvforskyldt begge deler.. 

Skjønte ikke sammenligningen. Det er jo mange med bulimi som er tjukke. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg er veltrent og har ikke optimalt kosthold, men jeg ser ikke ned på oss som spiser usunt. Når jeg leser slike overskrifter så vurderer jeg å pusse opp kostholdet og kutte litt på mengde.

Anonymkode: 0d0a1...46a

Hvorfor? Fordi du vil ha hatefulle folks annerkjennelse selv om de er kjipe folk som velger å se ned på andre mennesker? Hvorfor etterstrebe det?

Anonymkode: b69f8...a01

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Nei, det er det ikke.

Man MÅ spise. Man MÅ ta hundrevis av valg i forhold til mat hver eneste dag. 

Det er "lett" å slutte å feks røyke, man må bare la være å kjøpe røyk, men man kan ikke la være å kjøpe mat/spise

Anonymkode: b69f8...a01

Det er akkurat det samme, hvilke valg du tar er en konsekvens av biokjemien din.  Valg er ikke abstrakte metafysiske hendelser, men forankret i biologien din i det sekundet avgjørelsen tas. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 11.9.2024 den 17.36):

Så du har med andre ord ikke kompetanse i medisin eller psykologi

Anonymkode: e6a9e...793

det er vanskligere å slutte å misbruke heroin!

Anonymkode: 3ec1d...029

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tyl skrev (På 11.9.2024 den 17.42):

Du vør ikke se ned på narkiser og alkiser.  Det har alltid en grunn til at de har havnet i det uføret..  

jeg ser bare ned på den delen av personen, jeg ser også personen som en helhet.

Anonymkode: 3ec1d...029

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns folk uten viljestyrke er svake uansett lyte. 

Man får faktisk utdelt kun en kropp, og den er det ditt eget ansvar å ta vare på. 

Har selv opplevd en mengde dritt, men jobbet beinhardt og kommet meg opp igjen. Trodde aldri jeg ville klare det, -og er enda ikke ferdig (har ikke nådd toppen) Når svake meg klarer det, bør andre også klare det! 

Anonymkode: c8ff2...5dd

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns mer synd på de som spiser eller drikker seg syke. Ser ikke ned på noen. 

Anonymkode: c0787...3d7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...