AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #1 Skrevet 10. september 2024 Er i startfasen av å skrive en prosjektplan før masteroppgave (innen ledelse) og trenger litt hjelp. Usikker på om ideene mine har noe for seg eller er helt fjerne. Tema jeg tenker på handler om hvordan ledelsen kan legge til rette for selvledelse hos profesjoner som jobber svært selvstendig (f.eks. helsespl). Men dette er jo ikke et samfunnsproblem (som jeg har forstått ofte er lurt å skrive om). Har også vært inne på tanken å skrive om ulike lederstiler. Usikker på hvordan vinkle dette. Har noen ideer eller tips til meg? Anonymkode: f6ca6...8e0
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #2 Skrevet 10. september 2024 Sett deg ned og lag et tankekart. Hva lurer du på, som du gjerne skulle visst mer om, men som du opplever ikke er tilstrekkelig belyst? Gjør reseach på temaene du lurer på, og plukk deretter det som synes mest interessant for deg, og relevant for det du ønsker å jobbe med. Spør gjerne foreleser eller emneansvarlig om tips. Selve utformingen av problemstillingen kan du diskutere med veileder senere. Anonymkode: d2818...9ff 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #3 Skrevet 10. september 2024 Se hva andre har skrevet om. Se i konklusjon eller implikasjon om det står noe som kan gi deg ideer. Lykke til 🤩 Anonymkode: beacd...d81
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå