Gå til innhold

Menyen


Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer litt på å feste menyen sammen med bordkortene. Det gjør bordkortene mye stiligere :) Og folk bør jo få vite hva de får servert. Men blir det litt harry og briefete å ha en forholdsvis fancy (maten altså, ikke papiret den er på) meny liggende på hver kuvert? Tenkte å ta med vinene som blir servert der også...

Hva syns dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det høres stilig ut jeg. Greit å vite hva man skal spise. Noen synes sikkert det er morsomt å kunne klistre den i albummen sammen med andre bilder fra begivenheten også.

Skrevet

Jeg var i stort selskap i helga, og der lå det meny sammen med sang og bordkort. Kikket i menyen mange ganger mens vi spiste for jeg husket ikke hva det var, og hvis det bare hadde blitt opplyst muntlig hadde jeg glemt det med en gang.

Har aldri sett det før (men har hørt om det) og syns det var kjempestilig! Selvfølgelig med samme papir og stil som innbydelse og bordkort.

Skrevet

Helt normalt å ha meny i bryllup - oftest er den trykt i sangheftet. Et pluss kan være å skrive litt info om vinen i tillegg - vindistrikt o.l.

Skrevet

Vi skal rett og slett bare be toastmaster presentere menyen når vi går til bords. Ikke neo meny/ sanghefter elle rnoe hos oss :) Skal heller ikke lage noen sanger eller oppfordre til det heller. vil noen lage sanger får de ordne med det selv..hehe. Og da gidder vi helelr ikkeå trykke opp bare menyen liksom.

Skrevet

Takk for innspill!

Tror vi går for meny på bordkortene jeg. Har kjøpt sånne helt enkle kremhvite kort som brettes på midten. Bretta blir de 3,5 cm høye og 10,5 cm brede. På enden fester jeg en lapp i litt mørkere tone med printet meny på 6 x 7,5 cm på ene enden sånn at den stikker litt utafor på siden. Så skriver jeg navnet pent i den andre enden og pynter i samme stil som invitasjonene. Blir ikke noe sanghefte hos oss heller, og forhåpentlighvis ikke noen sanger heller.

Skrevet

vi informerte om menyen i forkant via e-mail. til de som ikke hadde e-mail gav vi menyen + litt annen info ang hva som sjedde etter vielsen o.l.

Da viste folk hva de fikk og kunne evt gi beskjed ang allergier.

I tillegg gikk toastmaster gjennom menyen og drikke, tror egentlig det er vanlig i bryllup...

Skrevet

Det er helt vanlig å legge en meny på hver enkelt kuvert - gjerne sammen med annen info og sanger. Vi skal legge et lite hefte oppå servietten. Her presenteres meny og vinmeny samt bordplan. Det siste er veldig greit å ha hvis man ikke kjenner så mange.....

Tror samtlige brylluper jeg har vært i har hatt meny liggende ved kuverten. Skjønner ikke hvorfor det skulle være "så altfor fancy"....? Det er jo bare ren opplysning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...