Gå til innhold

Hvor kan man treffe single som er 50+ ute på byen i Oslo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes alle steder er for yngre, og ingen for de som er midlife+. Noen forslag? 

Videoannonse
Annonse
Gjest Johan2021
Skrevet (endret)

.

Endret av Johan2021
Skrevet

Konserter, festivaler, klubber, for musikksjangere som blues, jazz, viser, rock. Jeg bor ikke i Oslo nå, men steder med levende musikk brukte å være mest 50+

Anonymkode: a4a5b...036

• Liker 2
Skrevet

Bydelspubene her er hvertfall fulle av folk 45+ 

Anonymkode: 3f5c4...abe

• Liker 3
Skrevet

De stedene i sentrum jeg har sett litt eldre har vært Eilerts og Sir Winston. Generelt der det er pianobar har jeg inntrykk av at voksne folk vanker. Ellers har du Herr Nilsen, Victoria scene, Parkteateret (litt ettersom hvem som har konsert), Olsen etc,

Anonymkode: 52ed0...d2d

Skrevet

Andy's🤭

Anonymkode: 9518a...029

Skrevet

Per på Hjørnet, Bohemen, steder litt utenfor sentrum, som nevnt over her.

Anonymkode: b64d0...cf6

Skrevet

Hva hvis man vil møte noen som ikke interesserer seg for fotball (i hvert fall ikke nok til å gå på pub) eller musikk? 

Har uansett inntrykk av at disse forslagene er steder som mange som er i forhold går. Ikke typiske singel-steder, folk går for opplevelsen og ikke for å møte noen.

Anonymkode: ae404...c37

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Per på Hjørnet, Bohemen, steder litt utenfor sentrum, som nevnt over her.

Dette er jo skikkelig harry steder. Om du vil ha en halvalkoholisert fyr uten ting på stell går du hit. 

• Nyttig 1
Skrevet

Pianobarer og livemusikk tiltrekker seg gjerne voksne. Både single og de i forhold.

Anonymkode: 48145...be5

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Dette er jo skikkelig harry steder. Om du vil ha en halvalkoholisert fyr uten ting på stell går du hit. 

Kanskje heller komme med noen tips, da? Dette er steder hvor det vanker folk i voksen alder og hvor det er svært mye forskjellige folk, behøver ikke være alkis selv om du går og ser fotball på pub!

Skrevet

Har hvert fall kommet i snakk med mange hyggelige voksne folk på Sir Winston når jeg har vært ute og tatt et par glass i Oslo. 

M46

Anonymkode: f5d07...376

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kanskje heller komme med noen tips, da? Dette er steder hvor det vanker folk i voksen alder og hvor det er svært mye forskjellige folk, behøver ikke være alkis selv om du går og ser fotball på pub!

Jeg har ingen tips - men ville bare advare om at Per på Hjørnet og Bohemen kanskje ikke akkurat er heldige sjekkesteder. Særlig ikke for TS som har nicket Treningslyst. 😅

Skrevet

Du har jo Dubliner, f eks. Mange voksne der.

Anonymkode: 560fc...c3a

Skrevet

Pub når en er 50+ hørtes litt engelsk ut.

Trodde sånt var for yngre.

Skrevet
Flintis skrev (21 timer siden):

Pub når en er 50+ hørtes litt engelsk ut.

Trodde sånt var for yngre.

Her jeg bor er pub for alle, men det er det utestedet 50 + oftest holder til, mens de yngre trekkes mest mot de hippere(😅) utestedene. 

Anonymkode: 545e5...000

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...