Gå til innhold

Utfordringstråd for nybegynnere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke særlig flink til å lage mat, det blir mye lettvint. Jeg har aldri vært interessert i matlaging, men tenkte den interessen kanskje kunne tatt seg litt opp om jeg hadde kunnet litt mer. Synes det er litt kjedelig å lese oppskrifter med all verdens ingredienser som jeg ikke har mulighet for å få tak i.

Lurte derfor på om det er flere som meg som kunne tenke seg å bli med på en utfordringstråd hvor vi utfordrer hverandre med nokså lettvint mat i begynnelsen og avanserer etterhvert når vi blir flinkere. Da tenker jeg allslags mat; middag, dessserter, kaker osv. Vi bør vel ha et par dager på oss på hver rett slik at vi får anledning til å handle inn det vi trenger osv. Etterpå kommer vi innom her og forteller hvordan det gikk; ble det vellykket, likte barna det osv.

Er det noen som har lyst til å være med på dette? Kom med en lett oppskrift med tidsfrist så er vi i gang! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil gjerne være med på denne... må bare få opp kjøkkenet først (foreløpig står det uten tak og ikke noe vask en gang)

Skrevet

Flott, da venter vi til du har fått opp kjøkkenet. Jeg reiser bort på vinterferie neste uke, men vi "snakkes" etterpå! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...