Gå til innhold

Hjelp jeg tenner på en underordnet medarbeider

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en godt godt kvinne på snart 40, som er leder i et selskap. Vi har fått en ny mannlig ansatt, på min alder. Jeg tenner så vilt på han. Jeg har aldri vært utro, kan aldri gjøre noe som helst med dette, jeg er sjefen hans og bare tanken på dette er hindides metoo og alt det der. Jeg er flau og skamfull og prøver å unngå vedkommende. Jeg håper og ber om at dette skal gå over, men kjenner meg som en sprengkåt tenåring og fantaserer vilt om å ha sex med han.  Hva i huleste skal jeg gjøre, andre som har opplevd dette? Går det over raskt? Herregud så flaut dette er . 

Anonymkode: 10e92...df4

• Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er helt normalt å oppleve lignende dette, flere ganger i løpet av et langt liv, herregud! Det du skal gjøre er å ikke mate fantasien, så går det gradvis over. 

Anonymkode: 8ebfc...6ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke dette er så unormalt og det er for så vidt menneskelig. Dette er ikke noe problem så lenge du opptrer profesjonelt og ikke agerer på disse følelsene.

Anonymkode: 0c5f5...723

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minner meg om en tegneserie jeg leste for lenge siden..

"Forhold på arbeidsplassen er skikkelig uprofesjonelt, så jeg har ordnet det sånn at du får sparken.."

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg er en godt godt kvinne på snart 40, som er leder i et selskap. Vi har fått en ny mannlig ansatt, på min alder. Jeg tenner så vilt på han. Jeg har aldri vært utro, kan aldri gjøre noe som helst med dette, jeg er sjefen hans og bare tanken på dette er hindides metoo og alt det der. Jeg er flau og skamfull og prøver å unngå vedkommende. Jeg håper og ber om at dette skal gå over, men kjenner meg som en sprengkåt tenåring og fantaserer vilt om å ha sex med han.  Hva i huleste skal jeg gjøre, andre som har opplevd dette? Går det over raskt? Herregud så flaut dette er . 

Er litt i samme situasjon som deg, men min er verre. Jeg er 43 og gift. Vi har en sønn på 21 år. Og han har en kamerat på 23 som er altså så veloppdragen, pen og kjekk, at jeg blir helt rar inni meg. Er så utrolig kåt på ham. Men jeg kommer selvsagt aldri til å gjøre noe. Eller si noe om han eller hva jeg føler. Fantasier er fint å ha. 

Anonymkode: 8b7da...e7d

• Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Er litt i samme situasjon som deg, men min er verre. Jeg er 43 og gift. Vi har en sønn på 21 år. Og han har en kamerat på 23 som er altså så veloppdragen, pen og kjekk, at jeg blir helt rar inni meg. Er så utrolig kåt på ham. Men jeg kommer selvsagt aldri til å gjøre noe. Eller si noe om han eller hva jeg føler. Fantasier er fint å ha. 

Tenk om en mann hadde skrevet et identisk innlegg... 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Gratuler deg selv, for  at du er frisk med responsiv kåthet.. det er et sunnhetstegn og bli kåt👍

Kåtheten (Djevelen) bryr seg ikke i det heletatt om moral.. så om du er gift, sjef eller ikke, så det er ingen forskjell på det.

Fornuften (Engelen) er det eneste som kan overvinne kåtheten.. så du må nok finne på ei løsning, som kan gjøre kåtheten din til en fordel å være på jobb. Du kan ikke ta medikamenter for å dempe sexlysten, for det vil jo gå utover mannen din. Og du kan heller ikke gi medarbeideren sparken uten grunnlag. Du kan heller ikke unngå medarbeideren, og du kan heller ikke slutte som leder i selskapet.

Så du er i grunn "fanget" av din egen kåthet, du ikke får gjordt noe med.. Det eneste som demper sexlysten på jobb, er rett og slett å onanere. Så du må nok bruke din egen moral, eller vente til du kommer hjem før du onanerer eller hopper på mannen din. Ikke la andre brukere påvirke din moral, for du har kun medarbeidere som ikke vet at du onanerer på jobb😉

Har du tenkt over hvor deilig, opplagt og effektiv du blir etterpå, av å brenne vekk noe av kåtheten?
Husk at det er en smilende sjef, som bidrar til motivasjonen på jobb. Så jeg tror meget godt, at du bidrar med å øke effektivten til selskapet.. kun av hemmelig 5 minutters nytelse🥰 Haha.. det er nok derfor sjefer får høyere lønning😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er min store skrekk, at min mann skal falle for noen på jobb.. eller, falle for noen andre overhodet.

Jeg skulle ønske han klarte å si det til meg om det skjedde. At vi er så trygg på oss og hverandre at slikt kunne vi være ærlig om. 

Anonymkode: 0e20a...650

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kygos skrev (8 timer siden):

Det er jo uetisk uansett kjønn, det skjønner også hun på 43 år og vet at dette er veldig feil. Samme hadde forhåpentligvis en mann på 43 år tenkt om datteren sine venninner. 

Anonymkode: 980bb...a4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kygos skrev (12 timer siden):

Ja, ikke sant.   Og det med sønnens kompis, vet jeg faktisk om et tilfelle der ting har skjedd ( med "hjelp" av litt alkohol).

Anonymkode: d93dc...f1e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamseklemmer skrev (11 timer siden):

Gratuler deg selv, for  at du er frisk med responsiv kåthet.. det er et sunnhetstegn og bli kåt👍

Kåtheten (Djevelen) bryr seg ikke i det heletatt om moral.. så om du er gift, sjef eller ikke, så det er ingen forskjell på det.

Fornuften (Engelen) er det eneste som kan overvinne kåtheten.. så du må nok finne på ei løsning, som kan gjøre kåtheten din til en fordel å være på jobb. Du kan ikke ta medikamenter for å dempe sexlysten, for det vil jo gå utover mannen din. Og du kan heller ikke gi medarbeideren sparken uten grunnlag. Du kan heller ikke unngå medarbeideren, og du kan heller ikke slutte som leder i selskapet.

Så du er i grunn "fanget" av din egen kåthet, du ikke får gjordt noe med.. Det eneste som demper sexlysten på jobb, er rett og slett å onanere. Så du må nok bruke din egen moral, eller vente til du kommer hjem før du onanerer eller hopper på mannen din. Ikke la andre brukere påvirke din moral, for du har kun medarbeidere som ikke vet at du onanerer på jobb😉

Har du tenkt over hvor deilig, opplagt og effektiv du blir etterpå, av å brenne vekk noe av kåtheten?
Husk at det er en smilende sjef, som bidrar til motivasjonen på jobb. Så jeg tror meget godt, at du bidrar med å øke effektivten til selskapet.. kun av hemmelig 5 minutters nytelse🥰 Haha.. det er nok derfor sjefer får høyere lønning😅

5 min. på jobbens dass da? Tror nok det krever litt mer for den gjennomsnittlige kåte kvinne, både av tid og sted. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

5 min. på jobbens dass da? Tror nok det krever litt mer for den gjennomsnittlige kåte kvinne, både av tid og sted. 

Vi blir forresten ikke ferdig på en orgasme heller. Da kan vi holde det gående, så det er bedre å prøve å kvele hele greia i arbeidstida. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca 40 her også, fikk en ny kollega på 28. Men valgte faktisk å gi etter for lystene 😊 Noe han satte pris på, så vi har sex regelmessig nå. Men alt skjer utenfor jobben, det er regelen. Men fy fa*n så deilig.

Anonymkode: c18ad...5e0

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Tro kan du gjøre i kirka... Sannheten er noe annet når en kvinne er superkåt😅

AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Vi blir forresten ikke ferdig på en orgasme heller. Da kan vi holde det gående, så det er bedre å prøve å kvele hele greia i arbeidstida. 

Ok, så de "fleste" onanere i matpausen da..  og 30 minutter bør jo holde til å spise og onanere samtidig.. i bilen etc.🤔

Endret av Bamseklemmer
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (På 10.9.2024 den 15.38):

"Godt godt" eller godt gift? Kroppen prøver å fortelle deg at eggene dine er i ferd med å bli hardkokte vil jeg tro. Du lever nå så jeg vil si pul han.

Anonymkode: cda7d...edd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Hvorfor ikke bare fortelle han at han er svært kjekk? Jeg kan finne på å si til folk jeg møter og som jeg kjenner litt at de er kjekke. Bare positive reaksjoner.

Anonymkode: 021fe...622

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 11.9.2024 den 8.38):

Dette er min store skrekk, at min mann skal falle for noen på jobb.. eller, falle for noen andre overhodet.

Jeg skulle ønske han klarte å si det til meg om det skjedde. At vi er så trygg på oss og hverandre at slikt kunne vi være ærlig om. 

Anonymkode: 0e20a...650

Hvis min mann opplever noe sånt vil jeg absolutt ikke vite om det. Han bør ignorere det til det går over, og det er hans bør å bære. Hvis han mister følelser for meg, vil jeg absolutt vite det, for det er noe vi begge kan jobbe med. 

Anonymkode: e2e29...db1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...