Gjest Gjest Skrevet 21. februar 2006 #1 Skrevet 21. februar 2006 Lillemann har vokst ut av parkdressen sin (str 80). Trenger en ny dress han kan bruke fra nå og utover våren,- og kanskje til høsten. Han blir 2 i september.Tror kanskje str 92 blir litt stor nå, og at det er bedre å kjøpe 86. Så får han heller få ny til høsten i str 92. Siden det trolig blir innkjøp av 3 dresser i løpet av et år, vil jeg ikke at denne skal være for dyr. Maks 400,- Har tenkt på Troll, den har uttakbart for. -Men jeg tror som sagt 92 kan bli stort nå. Og at 86 kan bli lite til høsten,- så : vet du om noen bra dresser på salg nå ? Har ikke vært på Barnas beste og sett, men sett endel i sentrum. Noen som har noen tips? (Tenkte å kjøpe en på Cubus som var på salg, før 500 nå 250, men den var jo så rang i ermene! Fikk jo nesten ikke handa med votte gjnnom! Skjønner ikke at de lages med så trange åpninger!)
momo Skrevet 22. februar 2006 #2 Skrevet 22. februar 2006 Vi har troll dress til jenta vår, og den er det strikk i livet på, så den kan man fint kjøpe i en str større sånn så dere får brukt den til vinteren igjen. Det har ihvertfall ikke vært noe problem her. Og det er en fantastisk bra dress, vi kommer aldri til og bruke en annen dress og den er virkelig verdt alle pengene den koster. Jenta vår har aldri vært bløt, kald eller svett i dressen og hun er nå 4,5 år og går i naturbarnehage så de er mye ute.
jordbær Skrevet 22. februar 2006 #3 Skrevet 22. februar 2006 Sjekk tv2 hjelper deg, sine websider. Jeg vet at dem har hatt tester av parkdresser. www.tv2.no/hjelperdeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå