AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #1 Del Skrevet 10. september 2024 Har inntrykk av at menn liker store (tjukke/frodige/lubne) damer i langt større grad enn damer liker store menn. En mann som liker en stor dame, liker henne ofte nettopp FORDI hun er stor og han synes det er sexy. Mens en dame som liker en stor mann, liker ham heller PÅ TROSS AV at han er stor, hun TOLLERERER at han er stor fordi hun liker personligheten hans så godt. Så en stor mann er mer avhengig av å kompensere med personligheten enn en stor dame. Hva tenker du? Anonymkode: d5b8d...6dc 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #2 Del Skrevet 10. september 2024 Neppe. Det er flere overvektige menn enn kvinner. Menn flest liker damer med bmi på 20 eller UNDER (altså veldig slank) og kvinner liker typisk store bamsemenn. Dad bod osv Anonymkode: 5de18...36d 7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 10. september 2024 #3 Del Skrevet 10. september 2024 AnonymBruker skrev (På 10.9.2024 den 12.49): Neppe. Det er flere overvektige menn enn kvinner. Menn flest liker damer med bmi på 20 eller UNDER (altså veldig slank) og kvinner liker typisk store bamsemenn. Dad bod osv Anonymkode: 5de18...36d Ekspander At menn liker damer men under 20 i bmi tror jeg i stemmer. Gjelder i alle fall ikke kompisene mine. Men vi liker ikke for store damer heller. I alle fall om det er utelukkende seksuell tiltrekning vi snakker om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #4 Del Skrevet 10. september 2024 Neppe. Svært mange kvinner har til og med preferanser for litt store menn. Snakker vi om veldig stor og sykelig overvekt er nok ikke det preferansen til veldig mange menn eller kvinner, selv om noen få har en ting for dette. Anonymkode: 0cf86...679 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #5 Del Skrevet 10. september 2024 Nei det tror jeg faktisk ikke. Kvinner liker store menn, menn liker små kvinner. Anonymkode: 4c6c3...6d3 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #6 Del Skrevet 10. september 2024 Vel, ja, jeg tror det er noe i det. Jeg har inntrykk av at menn er litt mer fokusert på utseende enn kvinner, og menns preferanser kommer jo i ulike former. Så da vil man ha de mennene som liker former og store kvinner. Og så har man de ekstreme tilfellene hvor folk faktisk tenner på overvekt og "feeding" - og det har jeg bare hørt om at forekommer hos menn, ikke hos kvinner. Men hva er egentlig best (eller verst)? En mann som vil ha en kvinne fordi hun er stor? At han velger henne pga utseendet, og ikke personlighet? Eller en kvinne som vil ha en mann på tross av at han er stor, og går etter personlighet fremfor utseende? Anonymkode: 0be39...28f 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #7 Del Skrevet 10. september 2024 Det ernåde kvinner og menn som liker store, eller faller for store uten at det handlet om en preferanse for dem. Tror ikke det er noen kjønn som kunn liker en kroppstype eller bmi, basert på hvordan virkeligheten både der ute og i media utfolder seg. Anonymkode: fb70f...a83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #8 Del Skrevet 10. september 2024 AnonymBruker skrev (På 10.9.2024 den 12.46): Mens en dame som liker en stor mann, liker ham heller PÅ TROSS AV at han er stor, hun TOLLERERER at han er stor fordi hun liker personligheten hans så godt Ekspander Nope, mange damer liker store menn. Anonymkode: 2e6e2...271 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #9 Del Skrevet 10. september 2024 Stor som i veldig overvektig så tror jeg det er mye enklere for kvinner, men kvinner liker jo også litt kraftige menn, så om en mann er lett overvektig så er det nok sjelden et problem Anonymkode: f85f9...a7c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 10. september 2024 #10 Del Skrevet 10. september 2024 Har man utstråling og sjarm så tror jeg ikke vekt spiller noen rolle... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 10. september 2024 #11 Del Skrevet 10. september 2024 Jeg er mann og panseksuell. Det vil si at jeg tiltrekkes personlighet. Både hos kvinner og menn. Hvor mye personen veier bryr meg ingenting. Såfremt personen er frisk og rask. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #12 Del Skrevet 10. september 2024 Jeg er uenig. Jeg tror det er hipp som happ angående dette på begge sider. Anonymkode: baea9...bc7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #13 Del Skrevet 10. september 2024 Jeg tror du tar helt feil. Men siden overvekt er mer stigmatisert hos kvinner er det lettere å se at en kvinne er overvektig, mens en tilsvarende mann blir ansett som «øvre normal». Enorme kvinner har like lett (eller vanskelig) for å finne partner som enorme menn. Store damer har det omtrent like lett som en mann med like mye overvekt - en bamsemann eller pappakropp. Anonymkode: 8db64...354 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #14 Del Skrevet 10. september 2024 Kvinner har nok generelt litt lettere for å finne seg noen. De fleste overvektige kvinner har nok også flere beilere enn de fleste menn, uavhengig av mannens form. Det er bare sånn det fungerer. Anonymkode: 6e530...1a9 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #15 Del Skrevet 10. september 2024 Ja, men bare fordi det er flere singel menn enn single damer. Anonymkode: 29fe0...2f2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #16 Del Skrevet 10. september 2024 AnonymBruker skrev (På 10.9.2024 den 12.46): Har inntrykk av at menn liker store (tjukke/frodige/lubne) damer i langt større grad enn damer liker store menn. En mann som liker en stor dame, liker henne ofte nettopp FORDI hun er stor og han synes det er sexy. Mens en dame som liker en stor mann, liker ham heller PÅ TROSS AV at han er stor, hun TOLLERERER at han er stor fordi hun liker personligheten hans så godt. Så en stor mann er mer avhengig av å kompensere med personligheten enn en stor dame. Hva tenker du? Anonymkode: d5b8d...6dc Ekspander Selvsagt er det lettere for store kvinner, det er generelt lettere for kvinner å finne en partner. Anonymkode: de69e...387 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #17 Del Skrevet 10. september 2024 Kvinner uansett kroppsform vil ha det lettere å få kjæreste. Anonymkode: 26931...9aa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #18 Del Skrevet 10. september 2024 Syns overvektige menn drar mer damer enn de slanke. Anonymkode: 2fc5c...de6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #19 Del Skrevet 10. september 2024 Ja, i den grad at menn er så desperate etter regelmessig sex at de tar til takke, ikke at damene er førstevalget. Kvinner har ikke samme biologiske presset så de kan velge ut de partnerne de vil ha eller velge å være enslige. Anonymkode: 5c399...617 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 10. september 2024 #20 Del Skrevet 10. september 2024 (endret) Jeg personlig faller ikke for tynne eller muskuløse menn. Det har jeg aldri gjort. Begge mine ekser har mage og det gjorde meg absolutt ingenting. Synes det var helt herlig å ha en mage å kose med, som en del av forspillet til sex. Og ellers også selvsagt. Tror nok at jeg alltid vil ha denne preferansen, når det kommer til menn. For meg er det sexy med litt mage på menn 😍 Jeg er selv overvektig, men det har aldri vært et problem i de to forholdene jeg har vært i. Endret 10. september 2024 av Mardina 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå