AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #41 Skrevet 11. september 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Spørsmålet står i tittelen. Hva er det verste partneren din har sagt eller kunne ha sagt i sinne? Anonymkode: ac87d...4f9 Nå er han eks, men han kunne si ting som at han ikke likte meg, at ingen andre likte meg, hore, fitte, stygge faen, at han hadde lyst til å knuse det stygge trynet mitt, patetisk, latterlig, dum, sa at han skulle forlate meg, sa at han kom til å drepe meg hvis han ikke forlot meg.. Til deg som kommenterte hva alle «ofrene» i denne tråden har sagt selv.. Jeg svarte en gang «du er ikke så veldig pen selv» når han kalte meg stygg hore. Føler ikke at det rettferdiggjør noe av det han gjorde mot meg eller sa til meg. Anonymkode: a97e1...f9a 5
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #42 Skrevet 11. september 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg lurer på om alle ”offrene” som svarer her, om dere dere sier aldri noe stygge selv og er eksemplar når det kommer til kommunikasjon i en krangdlesituasjon? Anonymkode: 2dbd4...bfe Jeg har ikke svart tidligere i tråden, og jeg var et offer og ikke et "offer" for fysisk og psykisk vold. Jeg sa visstnok det verste noen hadde sagt til ham, at jeg var redd ham. Etter at han hadde brukt fysisk vold og jeg ville avslutte forholdet. Det var en så stor mangel på respekt at det var tilnærmet utilgivelig. Det at jeg ikke brukte skjellsord var også galt, for det betydde at jeg trodde jeg var bedre enn ham. Tror det verste som ble sagt var at han hadde lyst å ta en kniv og skjære over halsen min. I samme "samtale" sa han at han forstod at menn drepte kona si. Anonymkode: 1d341...1f8 1 4
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #43 Skrevet 11. september 2024 Absolutt hver eneste form for personangrep og ting som blir sagt i affekt på grunn av at man er frustrert. Det har vi nulltoleranse for og heldigvis har ingen av oss noen gang sagt noe på grunn av sinne - men så krangler vi heller aldri, vi tar opp ting og blir ferdige med én gang. Anonymkode: 26788...404
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #44 Skrevet 11. september 2024 ‘’Jeg hater deg’’. Tror ikke noe annet ville gjort så vondt som å høre de ordene fra den utvalgte…. Anonymkode: 045ec...047
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #45 Skrevet 11. september 2024 «Din utakknemlige fitte» «Har kastet bort 8 år av livet mitt sammen med deg» «Du er en kreftsvulst av ett menneske’ »Vi har ingen fremtid sammen’ Og dette nivået gjentar seg hver gang vi krangler. Feks om jeg har lyst å gå ut på noe sosialt. Han vil helst bare ha meg innenfor husets fire vegger og skylder på at jeg må prioritere familien siden vi har små barn. Er kanskje ute på noe 2-3 ganger i året og da blir det alltid bråk/sur stemning. Så orker ikke en gang spørre lengre. I mellom konflikten er han hyggelig og later som ingenting. Ja jeg vet jeg lever i et psykisk voldelig forhold og jobber med å komme meg ut. Anonymkode: 3cdbf...f7a 4
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #46 Skrevet 11. september 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): «Din utakknemlige fitte» «Har kastet bort 8 år av livet mitt sammen med deg» «Du er en kreftsvulst av ett menneske’ »Vi har ingen fremtid sammen’ Og dette nivået gjentar seg hver gang vi krangler. Feks om jeg har lyst å gå ut på noe sosialt. Han vil helst bare ha meg innenfor husets fire vegger og skylder på at jeg må prioritere familien siden vi har små barn. Er kanskje ute på noe 2-3 ganger i året og da blir det alltid bråk/sur stemning. Så orker ikke en gang spørre lengre. I mellom konflikten er han hyggelig og later som ingenting. Ja jeg vet jeg lever i et psykisk voldelig forhold og jobber med å komme meg ut. Anonymkode: 3cdbf...f7a Og nei, har aldri sagt noe i nærheten av så stygt til ham tilbake. Har det ikke i meg å være så fæl mot noen. Anonymkode: 3cdbf...f7a
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #47 Skrevet 11. september 2024 Jeg stoler på at han aldri kommer til å bruke mine rare eller dårlige sider mot meg. Og å si stygge ting ville han ikke gjort. Så jeg er nok mer redd han bare vil forsvinne. Anonymkode: d5a9e...e72
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #48 Skrevet 11. september 2024 Kan faktisk ikke komme på en eneste ting... Etter 20 år sammen. Vi kan være dypt uenig om et tema, men har aldri blitt brukt stygge ord. Anonymkode: 28c53...470 2
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #49 Skrevet 11. september 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kan faktisk ikke komme på en eneste ting... Etter 20 år sammen. Vi kan være dypt uenig om et tema, men har aldri blitt brukt stygge ord. Anonymkode: 28c53...470 Det må føles så godt 😭 Etter snart 10 år med stygge ord, blir også toleransen for hva man synes er greit. Det er det verste i det. Jeg hadde en eks tidligere, veldig harmonisk og snill, sjelden/aldri sint. Men til og med han presset jeg over kanten av og til, kanskje 2 ganger i løpet av 4 år. Så på et vis fortjener jeg også sikkert de stygge ordene, tror jeg kan være litt provoserende i en konflikt med ha gode argumenter, kan fremstå kald/lukket. Det kan se ut som det fremprovoserer en veldig raseri til de jeg har vært sammen med. Så egentlig tror jeg det er min feil. Anonymkode: a9ea1...d4d 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #50 Skrevet 11. september 2024 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Spørsmålet står i tittelen. Hva er det verste partneren din har sagt eller kunne ha sagt i sinne? Anonymkode: ac87d...4f9 Jeg skal ta fra deg barnet og sørge for at du ikke får se henne. Det er det verste noen noen gang kunne sagt til meg. Anonymkode: 44d70...937
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #51 Skrevet 11. september 2024 Mann41 Kun hatt to forhold i livet. Et langvarig, og et kortvarig som jeg avsluttet for 1 år siden. Det siste forholdet med en kvinne gjorde meg psykisk syk med depresjon, selvforakt og jeg fikk en hekt på denne kvinnen som jeg har fått jobbet meg ut av. Det som stakk i mitt hjertet var flere ting. hvor stygg jeg var, feit. Er absolutt ikke tjukk.(83 kg og 183) Dårlig jeg var i jobben, selv om hun ikke så meg i praksis. Hvor heldig jeg var som hadde møtt henne. Hun la frem i det vide og åpne hvor vakker og fantastisk hun var. Ut i fra hverdagen, så var jeg skeptisk til å la henne møte min datter. Sendte av og til bilder/videoer av meg og datteren min på snap når jeg hadde henne. En vakker dag responderte hun med at jeg gjorde bare onkel-ting med fosterdattera mi. Da spurte jeg hva hun mente med det. Hvor hun sa at jeg var ikke en ordentlig pappa, og at jeg kom til å miste henne når hun ble eldre og slikt. Det stakk så dypt, men ga meg også muligheten til å faktisk klare å slå opp med denne Generelt var all kritikk fra henne basert på hennes ærlige oppførsel i følge henne. Og at alle satt så stor pris på det. Utenom meg selvsagt. Hun trengte sjelden fakta, kun hva hun følte der og da. Anonymkode: 933c3...476 2
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #52 Skrevet 11. september 2024 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Tror det som gjorde meg mest forbanna, og som han neppe sier em gang til, er "Du er akkurat som moren din!". Jeg (han og våre barn også) har et svært anstrengt forhold til min mor, som har noen sider jeg på alle måter har vært svært bevisst på å ikke ha. Så den var over the top ugrei, og det vet han også, men det kom ut i en krangel en gang likevel. EN gang kan jeg tåle det, men jeg tror han er inderlig klar over at det blir et helvete dersom han sier noe slikt igjen. Ja DA kan det helt faktisk hende at jeg vil vise noen sider som kan ligne min mor. Anonymkode: 2aa16...672 Her også. Han har sagt det et par ganger, og jeg sa klart ifra at sist neste gang er det slutt. Klarer han ikke diskutere som et voksent menneske uten å bruke hersketeknikker, selv etter jeg har sagt ifra at det er langt bak mål, så respekterer han meg ikke nok til at jeg orker å være med ham. Anonymkode: 55aa0...37d 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #53 Skrevet 11. september 2024 Lykkedykker skrev (18 timer siden): "Slutt å bruk autismen din som unnskyldning".. såret det fordi du innerst inne vet at det stemmer? Min erfaring er nemlig at det som sårer mest er det som treffer oss fordi det stemmer.. Det verste min mann har sagt til meg er "du hører jo ikke etter, du lytter for å svare - ikke for å lytte" og jeg VET han har rett, jeg trigges og går i forsvar mer enn å lytte til hans side, det er hans følelser - han sier ikke at jeg er slik eller sånn mem det FØLES slik der og da.. Det fører til at han sier heler "lytter du til mine følelser nå eller går du rett i forsvar" og det gir meg en pekepinn på at jeg må trekke pusten og tenke litt før jeg svarer.. Det er ikke enkelt når man er i en "krangel" mend et hjelper å innse at man selv også har et ansvar for god kommunikasjon. Anonymkode: 46aea...4e8
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #54 Skrevet 11. september 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det må føles så godt 😭 Etter snart 10 år med stygge ord, blir også toleransen for hva man synes er greit. Det er det verste i det. Jeg hadde en eks tidligere, veldig harmonisk og snill, sjelden/aldri sint. Men til og med han presset jeg over kanten av og til, kanskje 2 ganger i løpet av 4 år. Så på et vis fortjener jeg også sikkert de stygge ordene, tror jeg kan være litt provoserende i en konflikt med ha gode argumenter, kan fremstå kald/lukket. Det kan se ut som det fremprovoserer en veldig raseri til de jeg har vært sammen med. Så egentlig tror jeg det er min feil. Anonymkode: a9ea1...d4d Det er IKKE din feil. Med mindre du sier stygge ting til dem. At du har gode argumenter, og blir kald/lukket er ingen grunn til å gå til personangrep. Da kan de heller respondere med egne argumenter, eller si at de ikke ønsker å diskutere med deg fordi de synes det er ubehagelig at du virker kald. Men hvem er ikke kald i en krangel? Man oser jo ikke varme og kjærlighet da, at man blir lite følelsesladet under en krangel, burde ikke trigge et personangrep. Anonymkode: e6b60...3e0 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #55 Skrevet 11. september 2024 Første eks: "Jeg skal hente rifla og skyte deg og så skyte meg selv di jævla fi.....e!" Andre eks: "Skjønner hvorfor eksen din ville drepe deg, det er du som er fellesnevneren her! Jeg klikker av deg, og jeg skjønner godt at han gjorde det også! Skulle bare slått deg i hjel!!" Synes også alle kallenavn som fi**e, hore, osv var vondt, spesielt foran barna. Men det der, det var det verste fordi jeg oppriktig ble redd for livet mitt Anonymkode: 3c274...28d 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #56 Skrevet 11. september 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Ja jeg har opplevd det før trusler om og stadig bli forlatt, så når noen bruker det som og såre men egentlig ikke mener det mere en og bruke det som en trussel eller bare for morro. Nei det er ikke morro eller noe og spøke med, fordi det og truet meg og bli forlatt er vondt Anonymkode: cf879...537 Meg du siterer. Det er en grusom ting å si til andre og det lager mye redsel, uro, tillitsbrudd ect. Fatter ikke at noen kan si det engang, så stygt mener jeg det er. Hvordan skal man leve sammen med en som truer med å gå? Jeg klarte det ikke. Jeg har et godt forhold til eksen i dag og det er jeg veldig glad for. Tror også at hvis slike ting aldri hadde blitt sagt at vi hadde kunne kommet oss igjennom det. Men jeg vil ikke leve sånn. Velger heller være alene enn med en som ødelegger fundamentet i forholdet. Anonymkode: 59e16...fb8
Gjest Lykkedykker Skrevet 11. september 2024 #57 Skrevet 11. september 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): såret det fordi du innerst inne vet at det stemmer? Min erfaring er nemlig at det som sårer mest er det som treffer oss fordi det stemmer.. Det verste min mann har sagt til meg er "du hører jo ikke etter, du lytter for å svare - ikke for å lytte" og jeg VET han har rett, jeg trigges og går i forsvar mer enn å lytte til hans side, det er hans følelser - han sier ikke at jeg er slik eller sånn mem det FØLES slik der og da.. Det fører til at han sier heler "lytter du til mine følelser nå eller går du rett i forsvar" og det gir meg en pekepinn på at jeg må trekke pusten og tenke litt før jeg svarer.. Det er ikke enkelt når man er i en "krangel" mend et hjelper å innse at man selv også har et ansvar for god kommunikasjon. Anonymkode: 46aea...4e8 Nei, autismen er ikke en unnskyldning, det er en årsak.
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #58 Skrevet 11. september 2024 Alt fra "Du sier ikke de riktige tingene", "Du timer aldri ting riktig", "Du gjør meg flau", samt en haug av andre kommentarer i samme kategori. Til og med at jeg hadde forbigående tics plaget henne (jeg fikk stygge blikk). Jeg gikk flere ganger ut av leiligheten hennes for å gråte ut. Dette begynte litt over et år ute i forholdet. Ingenting var godt nok. Til slutt måtte jeg bare flykte. Det er nå to år siden det ble slutt, men det preger meg fremdeles så mye i dag at jeg har utviklet en form for forpliktelsesangst... Anonymkode: 16e34...a99 2
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #59 Skrevet 11. september 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Alt fra "Du sier ikke de riktige tingene", "Du timer aldri ting riktig", "Du gjør meg flau", samt en haug av andre kommentarer i samme kategori. Til og med at jeg hadde forbigående tics plaget henne (jeg fikk stygge blikk). Jeg gikk flere ganger ut av leiligheten hennes for å gråte ut. Dette begynte litt over et år ute i forholdet. Ingenting var godt nok. Til slutt måtte jeg bare flykte. Det er nå to år siden det ble slutt, men det preger meg fremdeles så mye i dag at jeg har utviklet en form for forpliktelsesangst... Anonymkode: 16e34...a99 Du er på feil plass og har feil kjønn. Her får du ingen sympati! Dette er tråd for kvinner som er offer for menn som klikket pga. ”ingenting” der de er deltakere i en dynamikk som de kun bidrar med positivitet og ømhet. Anonymkode: 2dbd4...bfe
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #60 Skrevet 11. september 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg hadde nettopp gått gjennom keisersnitt, og slet med ettervirkningene. Klarte ikke holde barnet mitt i mer enn 10 minutter før hodepine og svimmelhet tok over. Hans kommentar "du er verdens verste mor". Anonymkode: 4088c...9d9 fy faen Anonymkode: 5b470...6a9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå