AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #1 Skrevet 10. september 2024 Spørsmålet står i tittelen. Hva er det verste partneren din har sagt eller kunne ha sagt i sinne? Anonymkode: ac87d...4f9
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #2 Skrevet 10. september 2024 Tror det som gjorde meg mest forbanna, og som han neppe sier em gang til, er "Du er akkurat som moren din!". Jeg (han og våre barn også) har et svært anstrengt forhold til min mor, som har noen sider jeg på alle måter har vært svært bevisst på å ikke ha. Så den var over the top ugrei, og det vet han også, men det kom ut i en krangel en gang likevel. EN gang kan jeg tåle det, men jeg tror han er inderlig klar over at det blir et helvete dersom han sier noe slikt igjen. Ja DA kan det helt faktisk hende at jeg vil vise noen sider som kan ligne min mor. Anonymkode: 2aa16...672 3 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #3 Skrevet 10. september 2024 Han har ikke gjort det altså, men ene eksen kalte meg kontrollerende, psyk og hore. Er en grunn til at han er en eks Anonymkode: bf0f3...a4b 4
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #4 Skrevet 10. september 2024 Etter jeg kom hjem fra sykehuset med beskjed om at jeg hadde MS, sa samboeren min at nå visste vi hvorfor jeg var så dum i hodet. Jeg hadde jo hjerneskade. Så drakk han seg dritings, dro kokain i huset (det visste ikke jeg at hun brukte) og spiste opp de 2 sovetablettene jeg hadde fått for å få sove etter sjokket. Dagen etter grein han. Jeg tilga han aldri og gikk fra han da jeg forsto at jeg aldri ville klare å glemme. Samme hvor mye han grein og ba om unnskylding. Den natta lå jeg på gjesterommet og gråt og gråt. Den verste natta i hele mitt liv. Anonymkode: 9ae65...4bc 32
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #5 Skrevet 10. september 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Etter jeg kom hjem fra sykehuset med beskjed om at jeg hadde MS, sa samboeren min at nå visste vi hvorfor jeg var så dum i hodet. Jeg hadde jo hjerneskade. Så drakk han seg dritings, dro kokain i huset (det visste ikke jeg at hun brukte) og spiste opp de 2 sovetablettene jeg hadde fått for å få sove etter sjokket. Dagen etter grein han. Jeg tilga han aldri og gikk fra han da jeg forsto at jeg aldri ville klare å glemme. Samme hvor mye han grein og ba om unnskylding. Den natta lå jeg på gjesterommet og gråt og gråt. Den verste natta i hele mitt liv. Anonymkode: 9ae65...4bc Siterer meg selv. Det skal være han, ikke hun. Ble litt feil. Anonymkode: 9ae65...4bc 3
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #6 Skrevet 10. september 2024 Det samme som ellers? Jeg klarer ikke helt å tro på at folk sier ting de ikke mener i sinne. Man er jo den samme personen? Kanskje man får litt lavere terskel for å si ting man egentlig mener, men jeg skjønner ikke at folk skal lyve i sinne? Jeg er sikkert rar. Det aller verste noen kan si handler kanskje om massedrap eller andre grove forbrytelser. Anonymkode: 4c44b...44c 3
Irak Skrevet 10. september 2024 #7 Skrevet 10. september 2024 At han hata meg... Det er noe av det verste... 3
Trådstarteer Skrevet 10. september 2024 #8 Skrevet 10. september 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Etter jeg kom hjem fra sykehuset med beskjed om at jeg hadde MS, sa samboeren min at nå visste vi hvorfor jeg var så dum i hodet. Jeg hadde jo hjerneskade. Så drakk han seg dritings, dro kokain i huset (det visste ikke jeg at hun brukte) og spiste opp de 2 sovetablettene jeg hadde fått for å få sove etter sjokket. Dagen etter grein han. Jeg tilga han aldri og gikk fra han da jeg forsto at jeg aldri ville klare å glemme. Samme hvor mye han grein og ba om unnskylding. Den natta lå jeg på gjesterommet og gråt og gråt. Den verste natta i hele mitt liv. Anonymkode: 9ae65...4bc For en ufattelig taper og selvsentrert faen han er. Good riddance! 4
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #9 Skrevet 10. september 2024 Alt av personangrep er for meg alvorlig og helt uakseptabelt, for man kan ikke ta tilbake ord. Men har ikke opplevd det noe særlig egentlig Anonymkode: 23525...4db 7
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #10 Skrevet 10. september 2024 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Det samme som ellers? Jeg klarer ikke helt å tro på at folk sier ting de ikke mener i sinne. Man er jo den samme personen? Kanskje man får litt lavere terskel for å si ting man egentlig mener, men jeg skjønner ikke at folk skal lyve i sinne? Jeg er sikkert rar. Det aller verste noen kan si handler kanskje om massedrap eller andre grove forbrytelser. Anonymkode: 4c44b...44c Jeg kan si meg delvis enig i dette. Jeg tror at mange kan "utnytte" en slik situasjon ved å si ting man mener eller tenker, men som en aldri ville ha sagt ellers. Man kan jo bare si "Jeg var bare sint, jeg mente det ikke". Samtidig så finnes det nok mange med en barnslig trang til å "vinne" en krangel, og de kan derfor finne på å si ting man absolutt ikke mener. Anonymkode: ac87d...4f9 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #11 Skrevet 10. september 2024 Skrulle !! Anonymkode: 8357c...f64
Gjest Lykkedykker Skrevet 10. september 2024 #12 Skrevet 10. september 2024 "Slutt å bruk autismen din som unnskyldning"..
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #13 Skrevet 10. september 2024 Noe av det verste jeg fikk, fra forskjellige var, den ene over tyve år etter og jeg tenker på det nesten daglig fordi det har satt seg sånn i meg, er: «hadde du ikke vært så pen, og hatt fin kropp, så hadde jeg gått fra deg»… (han forlot meg etter 2,5 år sammen da han fant seg ei som han anså som bedre. Det var tøft, og bidro til at de ordene satte seg i meg) en annen: «Elisabeth (hans eks’ navn) var bedre» DER og da bestemte jeg meg for at nå blir det slutt. en annen: «jeg er mer glad i barnet ditt enn deg.» 🙄 Anonymkode: b8eb4...7ce 3
Gjest winterchild Skrevet 10. september 2024 #14 Skrevet 10. september 2024 Typ hore, slutt eller liknande, finns ingen ursäkt, då är det slut
Surpomp Skrevet 10. september 2024 #15 Skrevet 10. september 2024 Når hun lager drama i en sosial setting, eller når hun kommer til kort i en saklig uenighet og avslutter diskusjonen med «javel, jeg vet jeg er både stygg, teit og dum»….. 2
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #16 Skrevet 10. september 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Noe av det verste jeg fikk, fra forskjellige var, den ene over tyve år etter og jeg tenker på det nesten daglig fordi det har satt seg sånn i meg, er: «hadde du ikke vært så pen, og hatt fin kropp, så hadde jeg gått fra deg»… (han forlot meg etter 2,5 år sammen da han fant seg ei som han anså som bedre. Det var tøft, og bidro til at de ordene satte seg i meg) en annen: «Elisabeth (hans eks’ navn) var bedre» DER og da bestemte jeg meg for at nå blir det slutt. en annen: «jeg er mer glad i barnet ditt enn deg.» 🙄 Anonymkode: b8eb4...7ce Den siste burde du som mor bare bli glad for eller? Anonymkode: bf0f3...a4b
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #17 Skrevet 10. september 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Den siste burde du som mor bare bli glad for eller? Anonymkode: bf0f3...a4b Ja, det viste jo litt hvordan han var… Jeg gikk selvfølgelig fra han etter det. Anonymkode: b8eb4...7ce 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #18 Skrevet 10. september 2024 Sa flere ganger, når han ble sur, at jeg kunne "pakke dritt-sakene mine og bare flytte ut." Han sa ikke dette bare i sinne, men brukte det nok bevisst som en underliggende trussel om at dette var hans leilighet, og dersom jeg ikke godtok alt ved han så ville jeg ende på gata. Han hadde nemlig makten. Siste gang han sa det, var vel første gang jeg innså hva han egentlig holdt på med, og hvor kvalt jeg følte meg. At han brukte denne frasen for å undertrykke, skremme, advare meg, og at han utøvde psykisk vold. Da jeg fikk denne plutselige innsikten, var det som en bryter ble slått av inni meg tvert: jeg kunne aldri anse han som en verdig eller god partner lenger. Jeg husker at jeg brettet klær mens tårene rant, og tenkte at jeg er en god person som ikke fortjener dette, og mitt barn fortjente heller ikke å vokse opp med en tyrann. No Wayne back. Sykt hvordan følelsene bare POFF - BORTE. Pakket dritt-sakene mine og dro. Besøkte han noen uker etterpå, og tror dere jammen ikke at han hadde handlet inn nøyaktig samme dritt-saker som meg: samme bord, stoler, tv-bord, planter etc.... Og ja, han prøvde å få meg tilbake. Anonymkode: 4bea8...369 3 2
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #19 Skrevet 10. september 2024 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Den siste burde du som mor bare bli glad for eller? Anonymkode: bf0f3...a4b Lite kontekst, men mye av utfordringene i forholdet dreide seg om at han flørta med ungjenter og søkte oppmerksomhet hos ungjenter helt ned i tenåringsalder… Han var over 42. Med den kommentaren hans, ble det ikke bare sårende men også veldig feil. Jeg gikk, og det viste seg å være riktig valg, hadde ikke tatt sjansen på et forhold videre. Anonymkode: b8eb4...7ce 3
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #20 Skrevet 10. september 2024 At han skjønte godt hvorfor foreldrene mine aldri hadde vært glade i meg. Etterfulgt av eksempler på hvor dum, hjerneskada, ødelagt og verdiløs jeg var, dvs konkret de verste tingene jeg har opplevd i mitt liv, som han snudde til å være min feil fordi det var noe galt med meg. Anonymkode: 0db0b...75f 11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå