Gå til innhold

Sexlysten har forvillet seg...

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Heisan,

jeg undrer meg litt over hvor aktivt er sexlivet deres etter at dere har vært sammen en stund? Når spenningen og forelskelsen gir seg, hva gjøre dere da for å ha en rikt og godt sexliv? :roll:

Hadde vært sammen med samboer'n min i nesten et år jeg, da vi plutselig fikk et vendepunkt. Noe av årsaken var mine depresjoner og dårlig selvbilde. Vi har veldig sjelden sex, kan telle antall ganger på et år! :( Men jeg er jo kjempeglad i sambo, ønsker meg en fremtid og barn med ham. Og jeg savner sexlivet, jeg savner den siste lille biten for at forholdet skal være fullkomment. Vet han gjør det samme, og vi har pratet om dette, men han har også akseptert at min lyst ikke er så stor. :cry:

MEN, lystene mine de er jo der, jeg vet det og jeg har de siste ukene fått føle det så det holder. Fortvilelsen er stor, for mine lyster er ikke mot sambo, men en annen. Og selvom jeg kan ha aldri så mye lyst på sex, så klarer jeg ikke overføre den energien mot min samboer. Hva er galt med meg?

Har aldri hatt helt teken på onani, men med X som 'hjelpemiddel' har jeg plutselig begynt å få dette til... 8) Må bare få sagt at jeg ikke er forelsket i X og har ikke vært utro. Ser på ham som en kamerat, selv om jeg har lyst på ham og ikke min samboer. Dette er jo helt feil og nesten sykt! :roll:

Fokuserer nå på sex hele døgnet og har veldig lyst til å få noe godt ut av situasjonen for meg og min samboer.

Noen med gode råd??

*frk. håpløs*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei du

vi har alle op og ned ture når det gælder sexual aktivtet i et fast forhold, tror de fleste vil nikke genkenden til det med at det bliver en vane, når så også der er unger og lange arbejdsdage så er det ikke sex/elskov man sætter i første række..

fint at i to kan snakke om det, de fleste tier og så går forholdet i stykker, det at du har fantasier om X og kan få udløsning via onani er helt naturligt, onani er sundt og selvom jeg havede haft mulighed for at ha sex flere gang om dage ville jeg aldrig unvære min små private hygge stunder tror det gælder det samme hos mænd...

måske du og kæresten skulle lave jer en dejlig middag og hygge nu hvor du har din sex lyst, kæle og masser hinande og bygge op ladningen stille og rolig, hvis du må lukke øjne og tænke på en anden ja så er det jo ikke den helt stor katastrofe efter min mening hvis du kan nyde det og få noget ud af det, det er jo i det mindste en begyndelse....

ønsker dig lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Heisan, og takk for svar!

Problemet mitt er at jeg vil ha sex med X, det er det jeg har mest lyst til! Men vet det er galt og ønsker at den energien kan overføres mot min samboer. X hjelper meg via mailprating om sex, fantasier og drømmer, og jeg har pratet med ham i telefonen når jeg har onanert. Dette er jo galt i seg selv, men jeg føler meg nesten avhengig. På den andre siden, dersom sambo hadde vært hjemme når lysten hadde vært på det verste, kan det tenkes at jeg hadde kastet meg over ham, fordi jeg ville ha sex. Men utgangspunktet er det jo ikke han som har tent meg da....

Sukk, blir mye rør her nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...