AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #1 Del Skrevet 10. september 2024 Har dere damer sex mens dere har mensen? hvis ikke, hvordan tilfredstiller dere deres menn hvis de er kåt under mens uken deres? føler dere at mannen ikke har noe valg enn å bare vente en hel uke eller gjør dere alt for at mannen deres tilfredstilles på en eller annen måte når han ønsker. Anonymkode: 91d2e...043 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #2 Del Skrevet 10. september 2024 Jeg har en kjæreste som jeg ikke har vært med så lenge, og bor litt unna hverandre så vi sees ikke så ofte. Men han vil tydeligvis ikke gjøre noe når jeg har mensen, så hvis jeg skulle ha det når vi møtes så blir det ingenting. Vil han ikke gjøre noe under mensen gjør ikke jeg noe for han hvis han ikke vil gjøre noe for meg. Det er hans valg.. Anonymkode: 02f56...94c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 10. september 2024 #3 Del Skrevet 10. september 2024 Jeg er mann og har hat sex med ei under mens. Det er lit spesielt men jeg syns det fungerte men mye blod. Nå er det det vel slik at det er ikke like mye hele tide! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #4 Del Skrevet 10. september 2024 Vi har sex under mensen, har ikke tenkt å droppe sex pga mens. Vi har sex 5-9 ganger i uka, hadde vært døden å gå 7 dager uten sex for oss. Det er alltid opp til min kjære om han vil eller ikke. Det tar jeg ikke for gitt. Anonymkode: c5476...7c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #5 Del Skrevet 10. september 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har dere damer sex mens dere har mensen? hvis ikke, hvordan tilfredstiller dere deres menn hvis de er kåt under mens uken deres? føler dere at mannen ikke har noe valg enn å bare vente en hel uke eller gjør dere alt for at mannen deres tilfredstilles på en eller annen måte når han ønsker. Anonymkode: 91d2e...043 Nei jeg har ikke sex når jeg har mensen. Kan ikke huske sist jeg «tilfredstilte» mannen min under mensen. Mannen min ønsker ikke at jeg utfører seksuelle handlinger på han for å være snill. Han vil vente til jeg ikke har mensen. Jeg føler at å vente en uke ikke er et offer eller en utfordring. Det kan gå flere uker uten at vi har sex uavhengig av mensen. Jeg kan i løpet av de over 20 årene vi har vært sammen, ikke huske at dette faktisk hat vært en utfordring. Hverken jeg eller mannen min er små barn som trenger umiddelbar tilfredstillelse av «behovene» våre. Anonymkode: 308ce...f28 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #6 Del Skrevet 10. september 2024 Hva slags mann er det som er så desperat at han ikke klarer å vente 5-7 dager? Skal partneren "betjene" han så stakkaren ikke skal gå rundt og føle på "behovene" sine? Ta dere sammen, menn. Det er ikke verdens undergang å oppvise litt selvbeherskelse og vente litt. Anonymkode: 63a3d...5d2 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #7 Del Skrevet 10. september 2024 "Hvordan tilfredsstiller dere deres menn hvis de er kåt under mensuken?" 😂 Altså helt på ekte? Det er altså mer synd på den stakkars mannen som må gå noen dager uten sex enn på kvinnen som må gå like lenge uten, likevel er det hun som skal ta ansvaret for hans seksualitet og tilfredsstille han? Dagens latterligste. Nå har vi sex selv om jeg har mensen (med mindre jeg har store menssmerter), men om det ikke var tilfelle hadde alternativet vært å ikke ha sex. Anonymkode: 0a8f4...de1 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingv38 Skrevet 10. september 2024 #8 Del Skrevet 10. september 2024 I utgangspunktet har vi ikke sex når jeg har mensen(som andre over her tåler vi en uke uten) men ved en og annen sjelden anledning har jeg hatt sex under perioden og da var det nok både alkohol og mye lyst inne i bildet, og med tampong, en forståelsesfull partner og analsex gikk jo det greit også men det er ikke noe jeg vil si at er hverdagslig😳😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #9 Del Skrevet 10. september 2024 Vi har ikke sex når jeg har mensen, det er vondt. Han er heldigvis voksen og klarer å styre seg og sin kåtskap når han vet at jeg ligger i fosterstillig og har vondt de dagene mensen varer. Tror aldri han har spurt om sex når jeg har mensen engang, det har aldri vært et tema. Anonymkode: 1a021...c62 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #10 Del Skrevet 10. september 2024 Jeg får store magesmerter og sliter med å i det helle tatt fungere på jobb og i hverdagen. Hadde mannen krevd at jeg skulle "tilfrestille han" mens jeg var dårlig, så kunne vi like gjerne droppet sex resten av måneden også! Anonymkode: 3eebe...5fb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #11 Del Skrevet 10. september 2024 Vi har som oftest sex som vanlig under mensen også. Tar bare noen ekstra forholdsregler for å unngå så mye søl. Hvis jeg blør veldig mye kan vi fint ha felles onani mens jeg bruker tampong eller at jeg suger ham mens jeg stimulerer klitoris. Anonymkode: ee261...630 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #12 Del Skrevet 10. september 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Har dere damer sex mens dere har mensen? hvis ikke, hvordan tilfredstiller dere deres menn hvis de er kåt under mens uken deres? føler dere at mannen ikke har noe valg enn å bare vente en hel uke eller gjør dere alt for at mannen deres tilfredstilles på en eller annen måte når han ønsker. Anonymkode: 91d2e...043 Hvis han er kåt når jeg har mensen er det hans problem.. Anonymkode: b6f56...927 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #13 Del Skrevet 10. september 2024 Hvordan vi som kvinner tilfredsstiller menn som et kåte når vi er blødende, sengeliggende, skjelvene og stinkende pga mensen, jo er han så kåt at han ikke kan vente i 1 uke så har han to hender og kan runke 😊 Anonymkode: 97543...9c4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amy71 Skrevet 10. september 2024 #14 Del Skrevet 10. september 2024 Du må ikke tilfredsstille han hvis du ikke har lyst. Men vil du dét så gjør du det. Feks suging eller runking. Jeg har hatt sex under mensen og det gikk helt fint, har man lyst så why not? Men tilfredsstillelse går begge veier, hans seksualitet er ikke viktigere enn din. Om dere ikke vil ha penetrerende sex kan man kun leke med brystene og klitoris. Og er du ikke i form til noe som helst så kan han runke selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 10. september 2024 #15 Del Skrevet 10. september 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva slags mann er det som er så desperat at han ikke klarer å vente 5-7 dager? Skal partneren "betjene" han så stakkaren ikke skal gå rundt og føle på "behovene" sine? Ta dere sammen, menn. Det er ikke verdens undergang å oppvise litt selvbeherskelse og vente litt. Anonymkode: 63a3d...5d2 Og hva med kvinnen som er kåt som et uvær, og vil pule selv under mensen?😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #16 Del Skrevet 10. september 2024 tdm900 skrev (1 minutt siden): Og hva med kvinnen som er kåt som et uvær, og vil pule selv under mensen?😄 Kunne med nød godtatt med kondom på, ellers nei takk! Anonymkode: b6f56...927 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #17 Del Skrevet 10. september 2024 Vi har hatt sex under mensen, men jeg foretrekker å få gå i fred den uken 😂 Heldigvis har mannen respekt for at jeg ikke føler meg særlig sexy med blødninger og kramper. Aldri har han gitt uttrykk for at han forventer at jeg skal tilfredsstille hans behov når jeg har mensen og vondt. Hvis en mann gjør det så kan han ta seg en bolle! Anonymkode: 298c6...f15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowmere Skrevet 10. september 2024 #18 Del Skrevet 10. september 2024 En mann klarer fint å tilfredsstille seg selv innimellom. Klarer det fint når den andre ikke har mensen også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #19 Del Skrevet 10. september 2024 Meowmere skrev (1 minutt siden): En mann klarer fint å tilfredsstille seg selv innimellom. Klarer det fint når den andre ikke har mensen også. Helt korrekt. Er ikke bare mensen-uke som er "fri-uke heller. Humør og lyst varierer. Anonymkode: b6f56...927 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #20 Del Skrevet 10. september 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva slags mann er det som er så desperat at han ikke klarer å vente 5-7 dager? Skal partneren "betjene" han så stakkaren ikke skal gå rundt og føle på "behovene" sine? Ta dere sammen, menn. Det er ikke verdens undergang å oppvise litt selvbeherskelse og vente litt. Anonymkode: 63a3d...5d2 Hva er dette slags oppgulp? Jeg er kvinne. Jeg vil ha sex mensen eller ei. Jeg er kåt på mannen min. Anonymkode: c5476...7c1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå