Mariaalsaid Skrevet 10. september 2024 #1 Skrevet 10. september 2024 Hei. Jeg går hudpleie nå, men kjenner ikke hvordan det skal være 8 eksamener på slutten av året! noen som har hatt det tidligere for eksempel i fjor, og hvordan var det? gikk alt bra? og hva handler de ulike eksamener om, for eksempel hva fikk dere på oppgaven?
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #2 Skrevet 10. september 2024 Jeg tok hudpleie på Frisør- og hudpleieinstituttet, og vi hadde vg2 eksamener før jul, og vg3 eksamener på våren. Husker vi hadde en der vi skulle gjennomføre en standard ansiktsbehandling på en kunde, og deretter var det en skriftlig del der vi skulle forklare hva vi gjorde i hvert steg, hvorfor og hvilken effekt de hadde. Vi hadde og eksamen om hudens oppbygging. Og så hadde vi praktiske eksamener, der vi trakk en prosedyre. Jeg trakk full kroppsmassasje Anonymkode: 12ccc...eba 1
AnonymBruker Skrevet 4. september #3 Skrevet 4. september Heii jeg går hudpleie selv nå og stresser med akkurat det samme som du gjorde, kan du gi en oppdatering på hvordan det gikk med deg og om det var veldig mye stoff man måtte kunne og om det var vanskelig? ❤️ Anonymkode: 5a64f...a9a
Mariaalsaid Skrevet 11. september Forfatter #4 Skrevet 11. september AnonymBruker skrev (På 4.9.2025 den 21.37): Heii jeg går hudpleie selv nå og stresser med akkurat det samme som du gjorde, kan du gi en oppdatering på hvordan det gikk med deg og om det var veldig mye stoff man måtte kunne og om det var vanskelig? ❤️ Anonymkode: 5a64f...a9a Heii! Det gikk fint med meg. Jeg hadde alle eksamener altså 8 og 6 av de er skriftlige, og det gikk heldigvis fint på alle! Du har fire eksamener på vg2 og fire på vg3, der en på vg2 og en på vg3 er praktiske. På vg2 er det klassisk ansiktsbehandling for alle, altså du får en kunde og utfører en vanlig ansiktsbehandling på, så er det muntlig høring (noen har skriftlig) etter det på ca. 20 min, der du må forklare hva du har gjort (et tips er å forklare om de ulike lagene i huden og om produktene du bruke og hva de inneholder op hva de gjør for huden og ver forebrdt på det sånn at du ikke lar muligheten til sensoren for å spørre deg). praktiske på vg3, der alle trekker og du trekker en behandling som du skal ha før 24 timer. på de praktiske eksamener er kommunikasjonen veldig viktig. på de skriftlige eksamen, alle finner du på udir, passordet på alle de gamle eksamener er (Eksamen). du får lignende eksamensoppgaver. håper jeg har hjelpet deg:) så er det bare å spørre hvis du lurer på noe annet. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå