AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #1 Skrevet 10. september 2024 Hva jobber du med? jeg har så lyst til å rett og slett gå en annen vei karrieremessig, men er skikkelig redd for å ta steget. Det er litt begrensende både mtp alder (33) og muligheten for studier, men tenker kanskje noe nettstudier eller noe. Og så er det jo at jeg starter helt på bar bakke - det er ganske skummelt. så del gjerne hva du jobber med, og hva plussene og minusene med jobben din er 😊 Anonymkode: 15d68...497
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #2 Skrevet 10. september 2024 Jeg har mastergrad i geografi og jobber som saksbehandler i kommunen, og har veldig lite med eksterne å gjøre. Det var en av grunnene til at jeg tok jobben. Ulemper er stor arbeidsmengde og "lav" lønn (700 000 kr i året). Fordeler er stabil og sikker arbeidsplass, lite kontakt med eksterne, eget kontor, og lite press om overtid. Jeg tenker iblant at jeg like gjerne kunnet jobbet i det private og tjent flere hundretusen mer, for kommune-Norge underbemannet, stressende, har dårlig omdømme og få/ingen goder igjen utover vanlig lønn. Anonymkode: 62429...d3d
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #3 Skrevet 10. september 2024 Arbeider som administrasjonsleder. Har ingen minus synes jeg, bare pluss. Og lønna er god 😊 Anonymkode: a577b...58a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå