Gå til innhold

Drikker du energidrikk på jobb?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lurer på hvor utbredt det er å nippe til/helle i seg energidrikke i arbeidstid eller lunsjpause. Har det blitt like vanlig som kaffe, eller er vi ikke helt der ennå?

Bruker du energidrikk på jobb? Gjerne føy til type jobb og kjønn om du gidder. 

Anonymkode: a8657...4a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei. Ser ingen andre som gjør det heller. Jeg må innrømme at jeg syns voksne mennesker som drikker sukkerkoffein er harry.

Anonymkode: 6bc80...d6c

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av og til. Saksbehandler i kommunen 

Anonymkode: 3193c...f40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Lurer på hvor utbredt det er å nippe til/helle i seg energidrikke i arbeidstid eller lunsjpause. Har det blitt like vanlig som kaffe, eller er vi ikke helt der ennå?

Bruker du energidrikk på jobb? Gjerne føy til type jobb og kjønn om du gidder. 

Anonymkode: a8657...4a2

Nei. Jeg har smakt energidrikk en gang og synes det smakte slik kattapiss lukter. Så jeg holder meg til andre ting. Men kollegaer som ikke liker kaffe/te gjør gjerne det. Eller de drikker cola/pepsi. Eller juice, sjokkomelk, drikkeyoghurt +++. For meg spiller det ingen rolle hva de drikker. 

Jobber inn mot it og bygg/anlegg/konsulent. 

Anonymkode: 84c63...c70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber på skole, dame på 47 år, og nei. 

Bruker energidrikk en skjelden gang ved lange dager med forelesninger pluss jobb (driver med etterutdanning)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, men har flere kolleger som gjør det. Alt fra 18 år gamle jenter til 50 år gamle menn.

Helsevesenet.

Anonymkode: 0d25d...c61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Nei. Ser ingen andre som gjør det heller. Jeg må innrømme at jeg syns voksne mennesker som drikker sukkerkoffein er harry.

Anonymkode: 6bc80...d6c

Så du synes en helt standard tradisjonell italiensk espresso, tyrkisk kaffe/te, gresk kaffi etc er harry? Eller for den del en kaffelatte? 

Min bestefar var av «gamletypen». Han drakk sin filterkaffe med 2-4 (som oftest 4, mannen likte søtsaker) klumper sukker på fatet under koppen, og stakk dem i munnen, en etter en, og lot dem smelte på tunga med den varme kaffen. Det var slik 90% av gamle voksne drakk kaffi i min barndom. Var det harry?

Anonymkode: 84c63...c70

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Ikke lagt merke til noen kolleger som gjør det heller. 

K43, kommunalt kontor.

Anonymkode: da299...982

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det i kaffe på de aller fleste!

35/kvinne - saksbehandler i staten

Anonymkode: 01e0f...96c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri, men jeg er 40+. Legger merke til at unge kollegaer - under 30 - oftere kan ta seg en energidrikk. Jeg synes det smaker helt forjævlig og klarer meg helt fint med kaffen min 

Anonymkode: c3be8...5b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, jeg drikker kaffe, men vet en eller to av mine kollegaer gjør det.

Anonymkode: c737c...57c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, hele gjengen på jobb. Sukkerfri.

Alder 17-40 år. Ingen drikker kaffe.

Butikk.

Anonymkode: 81b5d...5fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, aldri drukket energidrikk på jobb.

Har av og til kjøpt en etter forelesning eller til når jeg skal lese pensum, men jeg drikker som oftest kaffe.

 

Anonymkode: 3c46c...0ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri sett noen gjøre det hos oss, i hvert fall ikke i møter eller lunsjpause. Det går stort sett i kaffe/te og vann. Har sett noen drikke brus i lunsjen et par ganger, men veldig sjeldent. Har naturlig nok ikke full oversikt over hva folk sitter og drikker på kontorene sine, og der har jeg drukket brus et par ganger selv, men energidrikke har jeg ikke sett.

Det ville nok sett litt rart ut hos oss, jeg har en litt stiv kontorjobb i et departement. Samtidig driter jeg i det her, for min del kan folk gjerne spise kebabtallerken og drikke energidrikke både på kontoret sitt, i møter og i lunsjen. Selv er jeg bare ikke særlig fristet.

Er forresten mann, siden du (TS) lurte på kjønn også.

Anonymkode: 9a606...71c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Har ingenting med koffein å gjøre. Elsker smaken. Sukkerfri energidrikk.  Drikker ikke kaffe.

Endret av Irja
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...