AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #1 Del Skrevet 10. september 2024 Dere som har hatt det i mange år no, er dere fornøyd? Ikke noe komplikasjoner,smerter, vonde brystvorter eller bryst(de med brystløft)? Det går greit å trene,gå tur, ha sex, gjøre alt som vanlig? Anonymkode: 24f3a...037 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #2 Del Skrevet 10. september 2024 Har "bare" hatt i tre år, men veldig fornøyd! Kan gjøre alt som før, tenker ikke over at jeg har silikon. Merker ingenting til det, annet at puppene mine ser fine ut da Anonymkode: 30570...7d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #3 Del Skrevet 10. september 2024 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Har "bare" hatt i tre år, men veldig fornøyd! Kan gjøre alt som før, tenker ikke over at jeg har silikon. Merker ingenting til det, annet at puppene mine ser fine ut da Anonymkode: 30570...7d3 Så bra, har du det under eller over muskelen? Anonymkode: 24f3a...037 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #4 Del Skrevet 10. september 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Så bra, har du det under eller over muskelen? Anonymkode: 24f3a...037 Under muskelen Anonymkode: 30570...7d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #5 Del Skrevet 10. september 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Under muskelen Anonymkode: 30570...7d3 Var det vondt etter operasjonen? Eller var det greit? Tok du mye? Når var du på bena igjen? Anonymkode: 24f3a...037 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #6 Del Skrevet 10. september 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Var det vondt etter operasjonen? Eller var det greit? Tok du mye? Når var du på bena igjen? Anonymkode: 24f3a...037 Var bare vondt da jeg skulle komme meg opp av senga de første to dagene, ellers gikk det fint. Var på beina samme dag, levde som vanlig (sett bort ifra at jeg ikke løftet på seks uker, eller hadde armene over hodet på en stund). La inn 340 i hver Anonymkode: 30570...7d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #7 Del Skrevet 10. september 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Var bare vondt da jeg skulle komme meg opp av senga de første to dagene, ellers gikk det fint. Var på beina samme dag, levde som vanlig (sett bort ifra at jeg ikke løftet på seks uker, eller hadde armene over hodet på en stund). La inn 340 i hver Anonymkode: 30570...7d3 Takker for svar Anonymkode: 24f3a...037 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #8 Del Skrevet 11. september 2024 9 år siden. Fortsett veldig fornøyd. Ikke angret en eneste dag Anonymkode: 24d03...7d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #9 Del Skrevet 11. september 2024 Har hatt, hadde det i ca 15 år. Men etter at jeg fikk barn ble de vonde og harde, og de føltes bare veldig unaturlige og noe som liksom ikke hørte til kroppen (og det stemmer jo at silikon ikke gjør det forsåvidt 😅) Opererte dem ut, og har ikke angret en dag. Anonymkode: b34f2...41d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #10 Del Skrevet 11. september 2024 Veldig fornøyd! Har hatt i 10 år nå, under muskelen. Ingen komplikasjoner, ingen ser at det er silikon for jeg har "bare" 250 gram eller noe. Jeg hadde null pupp og har nå en størrelse jeg er fornøyd med. Har fått 2 barn i etterkant og kommer til å bytte iløpet av de neste 5 årene. Da blir det 300+ gram. Anonymkode: da851...db6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #11 Del Skrevet 11. september 2024 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Veldig fornøyd! Har hatt i 10 år nå, under muskelen. Ingen komplikasjoner, ingen ser at det er silikon for jeg har "bare" 250 gram eller noe. Jeg hadde null pupp og har nå en størrelse jeg er fornøyd med. Har fått 2 barn i etterkant og kommer til å bytte iløpet av de neste 5 årene. Da blir det 300+ gram. Anonymkode: da851...db6 Takk for svar. Var det vondt under muskelen? gikk det greit å reise hjem etter operasjonen? gå og sitte i bil og klare seg selv? Anonymkode: 24f3a...037 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2024 #12 Del Skrevet 15. september 2024 AnonymBruker skrev (På 11.9.2024 den 16.25): Takk for svar. Var det vondt under muskelen? gikk det greit å reise hjem etter operasjonen? gå og sitte i bil og klare seg selv? Anonymkode: 24f3a...037 Gikk veldig fint. Klarte alt selv etterpå. Ikke vondt i den forstand, men følte meg overkjørt på brystet av en trailer. Brukte litt Paracet på morgenen før jeg stod opp av sengen også gikk det seg til iløpet av dagen. Tok 1 mnd ulønnet perm fra jobb pga veldig fysisk yrke. Anonymkode: da851...db6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunshineyellow Skrevet 15. september 2024 #13 Del Skrevet 15. september 2024 Les deg opp om breast implant illness. Skulle ønske jeg ikke tok det. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2024 #14 Del Skrevet 15. september 2024 Mine ble steinharde etter 4-5 år.Hatet det. Kunne ikkje ligge på magen. Tok ut og tok løft mangen år etterpå. Elsker de små eg har no. Er iverfall ekte/mine. Anonymkode: ed749...be9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2024 #15 Del Skrevet 15. september 2024 Sunshineyellow skrev (10 timer siden): Les deg opp om breast implant illness. Skulle ønske jeg ikke tok det. Enig. Jeg angrer bittert på at jeg tok det. Og har ikke råd til å fjerne dem. Men prøver å spare til det selv om det vil ta tid. Jeg har ikke gigantiske (65E), men savner mine gamle små 65B. Anonymkode: 36ab2...21c 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2024 #16 Del Skrevet 16. september 2024 Sunshineyellow skrev (På 15.9.2024 den 8.12): Les deg opp om breast implant illness. Skulle ønske jeg ikke tok det. Enig... jeg ble kjempesyk og fikk symptomer på ME etter 8 år. Klarte så vidt å komme meg ut av sengen på morgenen. Fjernet, og brukte 2 år på å komme meg til hektene igjen. ALDRI MER! Anonymkode: 4da6b...12f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2024 #17 Del Skrevet 16. september 2024 Hatt i 9 år, aldri angret. Tok rundt 300g, husker ikke nøyaktig. Under muskel. Passer 75C nå, tidligere var det helt flatt (og da mener jeg faktisk HELT flatt. Fylte ikke en 70AA engang.). Har fått to barn i ettertid og ammet i totalt 3 år, det har bare gjort at brystene mine nå har blitt litt mykere og ser mer naturlig ut. Anonymkode: b1540...bba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2024 #18 Del Skrevet 16. september 2024 Vil du ha noen svar fra noen som kan noe om det? mange er ikke klar over at brystproteser er en ‘reservedel’ som må byttes hver 10-15 år, så hvis du er ung må du påregne et par bytter. Dette må du betale selv. Av ukjente grunner er noen ‘flinkere’ til å danne kapseler enn andre, da må du kanskje bytte proteser tidligere enn forventet. Du må fortsatt betale selv. Å ha en fyldig ‘hylle’ ser fint ut når du er ung, implantater når du er over 50-55 ser rart ut. Skal du da ta de ut vil det se flatt og rart ut. får du infeksjon i forbindelse med implantatene vil du få stygge arr. Det offentlige vil da gi deg behandling men det består som regel av å fjerne protesene, disse vil du ikke få tilbake og offentlig sykehus vil ikke legge inn nye ( ikke medisinsk indikasjon) Anonymkode: 571a3...95e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2024 #19 Del Skrevet 16. september 2024 Noe som mange damer med store silikonpupper og også naturlig pupper ikke er klar over, er at man ser mer overvektig ut med store pupper. Anonymkode: 1f9b5...7b8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2024 #20 Del Skrevet 16. september 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Enig... jeg ble kjempesyk og fikk symptomer på ME etter 8 år. Klarte så vidt å komme meg ut av sengen på morgenen. Fjernet, og brukte 2 år på å komme meg til hektene igjen. ALDRI MER! Anonymkode: 4da6b...12f Glemte å si at jeg tok silikon under muskel. Når de skulle opereres ut lå jeg 6 timer på operasjonsbordet da protesene hadde grodd fast i ribbebeina. De måtte være superforsiktige da de fjernet det for ikke å punktere lungene, derav tidsbruken, (Prislapp 50.000 for å fjerne dem, og har nå NM i arr på overkroppen) . Anonymkode: 4da6b...12f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå