Tough cookie Skrevet 10. september #1 Del Skrevet 10. september På lørdag fikk katten min Bravektor dråper mot flått og fuglelopper. Har merket at han har klødd mer enn vanlig nå etterpå, og i dag når jeg våknet lå det en stor pelsdott på gulvet etter at han har klødd seg hardt. Har andre erfart dette med sine katter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september #2 Del Skrevet 10. september Har ikke opplevd det selv, men vet at katten til en venninne av meg hadde samme reaksjon på middelet som din katt. Det står vel også på pakningen at katter kan få den reaksjonen. Anonymkode: cfdf4...1a2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september #3 Del Skrevet 10. september Les pakningsvedlegget, vask katten i området og oppsøk veterinær for behandling. Hilsen dyrlege. Anonymkode: 93460...aea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september #4 Del Skrevet 10. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Les pakningsvedlegget, vask katten i området og oppsøk veterinær for behandling. Hilsen dyrlege. Anonymkode: 93460...aea Jeg ringte dyrlege i dag og de sa at hvis det ble verre slik at han begynte å klore seg til blods, måtte jeg komme til dyrlegen for blodprøve eller medisin mot kløe. Ts Anonymkode: 147f6...8d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september #5 Del Skrevet 11. september Min fikk lignende mot et middel som dryppes i nakken. Katten min fikk diagnose atopi etterpå etter utredning (ikke utslag mot noen allergier). Klør seg til blods flere år etterpå. Veldig kjedelig. Anonymkode: 3546a...611 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seff Skrevet 11. september #6 Del Skrevet 11. september Det står vel nevnt på pakningsvedlegget som mulig bivirkning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 11. september Forfatter #7 Del Skrevet 11. september Seff skrev (4 timer siden): Det står vel nevnt på pakningsvedlegget som mulig bivirkning. Når jeg leste pakningsvedlegget står det at kløe er den vanligste bivirkningen, men jeg synes at dyrleger kan opplyse om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå