Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sett på moonboon med motor, også prøver jeg å finne ut av hvilket stativ man kan bruke. Ser de har et til 3.400 som er til moonboon, men så ser jeg at det selges stativet til leandervugga, som heter Classic som er rimeligere i pris. Vet noen om dette stativet kan brukes til moonboon med motor? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De har ulike fester, men godt mulig det kan monteres på likevel.. Leander kan jo henges i både stativ og tak.. 

Anonymkode: c2b40...55d

Skrevet

Du får jo solgt ting igjen til en ok pris så hadde bare gått for samme leverandør av både vugge og stativ 

Anonymkode: 1d41d...388

Skrevet

Vi har sånt feste som kan henges i døråpning, så den er lett å flytte med seg mellom etasjene. Hele greia er virkelig gull verdt for oss som har kolikkunge🙃

Anonymkode: 17221...1a2

Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Vi har sånt feste som kan henges i døråpning, så den er lett å flytte med seg mellom etasjene. Hele greia er virkelig gull verdt for oss som har kolikkunge🙃

Anonymkode: 17221...1a2

Har kun skyvedører her hjemme- har kollikkunge og var hos ei venninne med moonboon. Han sovnet med en gang i den! Og jeg får låne den, men må ha stativ😫

Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Du får jo solgt ting igjen til en ok pris så hadde bare gått for samme leverandør av både vugge og stativ 

Anonymkode: 1d41d...388

Kanskje lurt ja! 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

De har ulike fester, men godt mulig det kan monteres på likevel.. Leander kan jo henges i både stativ og tak.. 

Anonymkode: c2b40...55d

Ja redd den ikke skal holde evt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...