ada@ Skrevet 10. september 2024 #1 Del Skrevet 10. september 2024 Er alle de 6 barnebarna til Angela, Skyla sine? De er ganske så like i alder ser det ut for…. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tunaen Skrevet 15. september 2024 #2 Del Skrevet 15. september 2024 Nei, hun har en datter til, som også har barn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vintermåne Skrevet 22. september 2024 #3 Del Skrevet 22. september 2024 ada@ skrev (På 10.9.2024 den 10.20): Er alle de 6 barnebarna til Angela, Skyla sine? De er ganske så like i alder ser det ut for…. Nei, noen av dem er den andre dattera sine - men hun sitter (satt? Kanskje hun er ferdig?) inne….. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ada@ Skrevet 23. september 2024 Forfatter #4 Del Skrevet 23. september 2024 Ok, takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Marshmallow** Skrevet 11. oktober 2024 #5 Del Skrevet 11. oktober 2024 Har sett andre eps av tell all. Jeg blir så kraftig provosert av Angela!! «I’m a American» okey? Kun jeg som kan snakke til mannen min, for jeg har tatt han med til Amerika! hvorfor er det ingen som forteller det menneske at hun ikke er mer verdt enn Michael, selv om hun er fra usa. hvorfor bryter ikke produksjonen inn når hun løper etter han og driver med psykisk vold. En mann hadde aldri fått lov å løpe etter truende slik. big Ed. Prøver å sminke seg tilbake, og blir en drittunge som skylder alt på henne når han innser løpet er kjørt. «Mr perfekt selv» 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jonette Skrevet 30. november 2024 #6 Del Skrevet 30. november 2024 Har ikke sett på dette før, men havnet inn på da jeg lette etter noe å se på..Men jøss, jeg ble provosert av de som skal gifte seg i Tyrkia, Adnan og hun blonde med "musestemmen". Fikk ikke tak i navnet, Hjelpe meg, hun liker å bli kontrollert, han vil ikke at hun skal være alene med frisøren(mann). Ikke andre menn heller. Og hun synes det er søtt at han kontrollerer og overvåker henne, i tillegg har hun vært gift før med en mann av samme sort! Har hun ikke lært eller er hun dum? Er alle menn i Tyrkia slik? Dette er vel en reprise? Lurer på hvordan det går med dem og de andre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ada@ Skrevet 30. november 2024 Forfatter #7 Del Skrevet 30. november 2024 De er i Jordan, ikke Tyrkia. Huff, lurer også på hvordan det kommer til å gå…. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jonette Skrevet 30. november 2024 #8 Del Skrevet 30. november 2024 ada@ skrev (28 minutter siden): De er i Jordan, ikke Tyrkia. Huff, lurer også på hvordan det kommer til å gå…. Takk for oppdatering, fulgte ikke helt med,trodde det var i Tyrkia.☺️ Skal følge med videre,ble litt nysgjerrig ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ada@ Skrevet 1. desember 2024 Forfatter #9 Del Skrevet 1. desember 2024 Jonette skrev (17 timer siden): Takk for oppdatering, fulgte ikke helt med,trodde det var i Tyrkia.☺️ Skal følge med videre,ble litt nysgjerrig ! Men det er et annet par som er i Tyrkia, husker ikke hva de heter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loke37 Skrevet 3. desember 2024 #10 Del Skrevet 3. desember 2024 Adnan, mannen til Tigerlilly er fra Jordan. De møtes der første gang og giftet seg der. Etterpå dro de til Tyrkia, ferie ? Har ikke sett den episoden enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Me for life Skrevet 4. desember 2024 #11 Del Skrevet 4. desember 2024 Jonette skrev (På 30.11.2024 den 13.38): Har ikke sett på dette før, men havnet inn på da jeg lette etter noe å se på..Men jøss, jeg ble provosert av de som skal gifte seg i Tyrkia, Adnan og hun blonde med "musestemmen". Fikk ikke tak i navnet, Hjelpe meg, hun liker å bli kontrollert, han vil ikke at hun skal være alene med frisøren(mann). Ikke andre menn heller. Og hun synes det er søtt at han kontrollerer og overvåker henne, i tillegg har hun vært gift før med en mann av samme sort! Har hun ikke lært eller er hun dum? Er alle menn i Tyrkia slik? Dette er vel en reprise? Lurer på hvordan det går med dem og de andre. Tigerlilly (som hun av en eller annen grunn kaller seg) er ikke akkurat den skarpeste kniven i skuffen. Hun dro til Jordan 3 mnd etter at hun snakket Adnan for første gang, og giftet seg med han dagen hun ankom. Det uten å sette seg inn i kulturen og hans tro over hode. Hun aner ingenting om hva som skal skje på bryllupet da Adnan har planlagt alt alene og invitert inn til sitt bryllup, hun står ikke på invitasjonen engang. En ting er iallfall sikkert, dette kommer til å ende i en gedigen katastrofe, og det er jo det iallfall jeg elsker mest med denne serien, katastrofene. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå