Gå til innhold

Kva skjer?


DrNot

Anbefalte innlegg

Lat meg først få sei det rett ut, eg er ingen kvinne. Eg er ein mann. Eg bestemte meg for å oppretta ein brukar her likevel fordi eg synes mykje av det eg les her er bra, det "heng på ei greip" som me seier her på vestlandet.

I korte trekk er det slik eg vil beskriva grunnen til at eg skriv:

Sia eg var 19 og ho var 16 har me vert saman, i dag er det vel eit år til eg fyller femti og ting er ikkje som det var. Sjølvsagt ikkje, det skulle no berre mangla. Men ting er veldig rart mellom oss.

Dagane går med på for min del jobb, eting og soving. Viss eg har litt fri vert det brukt til å husarbeid. (Kjerringa er delvis i rullestol og har store utfordringar og klarar ikkje gjera så mykje)

Men dei siste åra, spesielt etter at eg slutta heilt med alkohol. (Det held på å ta knekken på meg, så eg slutta våren -22) så har me ikkje verken samliv og knapt nok sex liv. Viss eg dypper nebbet i det heile i løpet av eit år så er det max ein gong.

Det har ingenting med at eg ikkje er glad i henne og ho ikkje er i meg. Men eg forstår ikkje kva det er.

 

Ho har sitt hobbyrom der ho driv med handarbeid, når ho ikkje er på jobb så er ho der. Då eg kjem frå jobb held eg meg i stova og på sofaen med tv. Eg søv der også fordi eit eller anna gjer at eg ikkje vil sove saman med henne. Det virka som om me har glidd frå kvarandre til tross for alle åra og alt me har invistert i eit godt liv?

Når det gjelder sex så har me sikkert begge to eit vanleg behov, men ikkje for kvarandre virka det som.

 

Er det nokon med erfaring eller peiling som kan gi meg svar, evt diskutera dette så kan eg komma med meir info?

 

Dr. Not

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har dere satt ord på dette til hverandre? Vi har hatt flere perioder med lite sex, men mannen tar det alltid opp og kommenterer det. Hvis det går virkelig lenge (2 uker+) så kommenterer jeg det også. Hvis ingen av dere tar det opp betyr det kanskje at ingen av dere har det behovet lenger? For hverandre altså. Men hører jo at dere har utrolig lite nærhet ellers også mellom dere. 

Anonymkode: 18076...d76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden stenges snart pga manglende overskrift.

Anonymkode: eef81...159

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enni skrev (5 minutter siden):

Du må ha en bedre beskrivende overskrift.

Kanskje det, var min første artikkel her. Så eg viste ikkje. Korleis endrar eg det no då?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uansett, viss dette vert sletta så lagar eg heller ein ny tråd. Takk for råd uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Har dere satt ord på dette til hverandre? Vi har hatt flere perioder med lite sex, men mannen tar det alltid opp og kommenterer det. Hvis det går virkelig lenge (2 uker+) så kommenterer jeg det også. Hvis ingen av dere tar det opp betyr det kanskje at ingen av dere har det behovet lenger? For hverandre altså. Men hører jo at dere har utrolig lite nærhet ellers også mellom dere. 

Anonymkode: 18076...d76

2 veker? Jøss. du har det godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DrNot skrev (2 minutter siden):

Uansett, viss dette vert sletta så lagar eg heller ein ny tråd. Takk for råd uansett.

Du kan endre overskriften selv.

Anonymkode: eef81...159

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du kan endre overskriften selv.

Anonymkode: eef81...159

Ja, eg prøver å få det til no......

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg finn ikkje ut korleis eg forandrer aktiv innlegg / tråd ....

 

Uansett. Eg sletter denne og lagar ny,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...