AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #1 Skrevet 10. september 2024 Jeg sluttet å røyke for noen måneder siden og det har stort sett gått greit. Nå har det imidlertid skjedd noen vanskelige ting som gjør meg stressa, og jeg ønsker så sterkt å roe meg ned med en røyk. Men det kommer til å smake godt og jeg får lyst på mer og da er vi i gang igjen. Men suget er fryktelig sterkt, noen som har gode råd? Anonymkode: 4b42f...dbc
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #2 Skrevet 10. september 2024 Js, elsrøyker som har hatt trang til sigg i tunge tider. Hold ut! Begynner du å røyke for å toe stress vil du skape ekstra stress ved å bli avhengig igjen. Det er som å pisse på seg for å holde seg varm. Det er ikke verdt det. Legg heller ekstra innsats i å løse det som stresser/finne andre metoder å holde ut på. Anonymkode: fb567...b87
Forundret.. Skrevet 10. september 2024 #3 Skrevet 10. september 2024 (endret) Hold ut! Det er bare et trekk som skal til for å begynne igjen, og det er det ikke verdt. Suget blir svakere med tiden. Det er ca tolv år siden jeg slutta og jeg får fortsatt en sjelden gang røykesug, men det er så lite at jeg registrerer det såvidt nå. Du har vært kjempe flink som har holdt ut sålangt og klarte du deg den første tiden så fikser du tiden fremover også. Jeg vil påstå at suget er ikke sterkere nå enn det den var tidligere. Alt sitter i hodet nå, ikke lur deg selv med å tro at du bare skal ha noen trekk, en røyk, en pakke osv. En vanskelig tid blir ikke lettere med en sigg. Endret 10. september 2024 av Forundret..
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #4 Skrevet 10. september 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg sluttet å røyke for noen måneder siden og det har stort sett gått greit. Nå har det imidlertid skjedd noen vanskelige ting som gjør meg stressa, og jeg ønsker så sterkt å roe meg ned med en røyk. Men det kommer til å smake godt og jeg får lyst på mer og da er vi i gang igjen. Men suget er fryktelig sterkt, noen som har gode råd? Anonymkode: 4b42f...dbc Stå i det, det går fortere og fortere over. Er vanlig at det tar seg opp etter noen måneder, er liksom avhengigheten siste dødskrampe som setter inn. Drikk litt vann, gå tur, ta knebøy, eller hva som helst som holder deg opptatt akkurat når det skjer. Lykke til! Anonymkode: c9a78...a31
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå