Lulu1983 Skrevet 10. september #1 Del Skrevet 10. september Hei. er der noen her som har tatt utdannelse som medisinsk sekretær via NKI? Jeg vurderer det sterkt, men bare lurer på hvordan opplegger fungerer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september #2 Del Skrevet 10. september Jeg anbefaler deg å ta en ordentlig utdanning som helsesekretær, der du faktisk blir autorisert helsepersonell. Som medisinsk sekretær får du ikke autorisasjon, så du stiller langt bak når du skal søke jobb. Samtidig så er NKI en skole jeg ville ha styrt unna. De færreste kursene fører til jobb, selv om det virker som. Noen av kursene kan kanskje være grei for kompetanseheving eller noe ekstra på CV’en. Men du får ingen faglig dybde. Å si at 8 av 10 får jobb er en markedsføringsstrategi for å få studenter til å ta en utdanning hos dem. De tjener penger på å markedsføre seg selv. Anbefaler deg å være litt kritisk til hvor du tar utdanning, og les andres erfaringer. NKI kvalifiserer heller ikke for støtte hos Lånekassen. Så du må betale alt fra egen lomme. Men hvis du synes det er verdt å bruke 40 000 kr på et kurs, der du ikke vet om du får jobb er det bare å hoppe i det. 😊 Anonymkode: 39c54...c76 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september #3 Del Skrevet 13. september AnonymBruker skrev (På 10.9.2024 den 8.33): Jeg anbefaler deg å ta en ordentlig utdanning som helsesekretær, der du faktisk blir autorisert helsepersonell. Som medisinsk sekretær får du ikke autorisasjon, så du stiller langt bak når du skal søke jobb. Samtidig så er NKI en skole jeg ville ha styrt unna. De færreste kursene fører til jobb, selv om det virker som. Noen av kursene kan kanskje være grei for kompetanseheving eller noe ekstra på CV’en. Men du får ingen faglig dybde. Å si at 8 av 10 får jobb er en markedsføringsstrategi for å få studenter til å ta en utdanning hos dem. De tjener penger på å markedsføre seg selv. Anbefaler deg å være litt kritisk til hvor du tar utdanning, og les andres erfaringer. NKI kvalifiserer heller ikke for støtte hos Lånekassen. Så du må betale alt fra egen lomme. Men hvis du synes det er verdt å bruke 40 000 kr på et kurs, der du ikke vet om du får jobb er det bare å hoppe i det. 😊 Anonymkode: 39c54...c76 NKI er støtter av Lånekassen jo. Mvh student på NKI. nki gir også studiepoeng alt de 30-60 på de vanlige studiene Anonymkode: ce9c6...d38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september #4 Del Skrevet 13. september Lulu1983 skrev (På 10.9.2024 den 7.23): Hei. er der noen her som har tatt utdannelse som medisinsk sekretær via NKI? Jeg vurderer det sterkt, men bare lurer på hvordan opplegger fungerer. Tar ikke den linjen men er veldig fornøyd med opplegget! Anonymkode: ce9c6...d38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober #5 Del Skrevet 6. oktober AnonymBruker skrev (På 13.9.2024 den 23.25): NKI er støtter av Lånekassen jo. Mvh student på NKI. nki gir også studiepoeng alt de 30-60 på de vanlige studiene Anonymkode: ce9c6...d38 Medisinsk sekretær kurset er ikke støttet av lånekassen. Én må betale selv , NAV eller andre Anonymkode: 43f80...00f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå