Cid Skrevet 11. september #41 Del Skrevet 11. september Knappe året, mister den på gulvet så ofte 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september #42 Del Skrevet 11. september 3,5 år Anonymkode: 51e40...c59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 11. september #43 Del Skrevet 11. september Min er 2 år gammel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mon_nom Skrevet 19. september #44 Del Skrevet 19. september Desember 2021 vurderer å kjøpe ny i løpet av de neste månedene. Mye bruksmerker på skjermen og dårlig batteri. Neste gang skal jeg huske å kjøpe beskyttelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mufasa90 Skrevet 19. september #45 Del Skrevet 19. september 4-5 år nå ca. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vestlig Skrevet 20. september #46 Del Skrevet 20. september iPhone 12 pro fra oktober 2020. Har hatt iPhone fra 2008 og byttet i 2011, 2016 og 2020. Regner med å ha den i hvert fall til neste høst, muligens et år til. Savner ingenting, den oppleves ikke treg, tar helt greie bilder. Den må lades hver natt med mitt bruk (batteriet har tapt seg en del på 4 år), men det lever jeg fint med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #47 Del Skrevet 20. september Siden årsskiftet 2020/21 mener jeg. Så den er snart hele fire år, og det begynner å bli innafor å kjøpe ny. Anonymkode: 129b8...fd0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #48 Del Skrevet 20. september 2 år og er like god nå som ny. Satser på at den varer et par år til. Anonymkode: 9a344...89d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #49 Del Skrevet 20. september 9 timer. Iphone 16 pro max. Anonymkode: 7ea97...9d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Dartle Skrevet 20. september #50 Del Skrevet 20. september Kjøpte iPhone 11 rett etter at den kom. Ser ut som det var i 2019. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #51 Del Skrevet 20. september 3 år. iPhone 11. Funker gull! Anonymkode: 01169...196 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #52 Del Skrevet 20. september I starten av desember blir det 6 år Anonymkode: 76db2...1aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #53 Del Skrevet 20. september iPhone XS fra 2018. Den fungerer, men vurderer ny neste år Anonymkode: 5229d...e27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #54 Del Skrevet 20. september Siden 2020 Anonymkode: 61479...e7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #55 Del Skrevet 20. september Har akkurat kjøpt ny. Min gamle var fra våren 2020. Anonymkode: a0b07...bf3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annoyium Skrevet 20. september #56 Del Skrevet 20. september 3 år. Elsker den men batteriet kunne vært bedre, som for de fleste eple-telefoner… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #57 Del Skrevet 20. september Har hatt min telefon u under 2 uker. For første gang kjøpte jeg en ny mobil av årets modell. Har i gjennomsnitt telefonene i over 3 år før jeg bytter. Anonymkode: 94fd0...be0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomKrus Skrevet 20. september #58 Del Skrevet 20. september AnonymBruker skrev (På 10.9.2024 den 7.02): Hvor lenge har du hatt mobilen din? Anonymkode: a0ce6...f58 Så lenge den fungerer til mitt bruk med alle de oppdateringer som kreves, og så lenge batteriet lever på et akseptabelt nivå, eller ikke koster skjoren å skifte. Det kan gå fra alt fra 2 år til 10 år alt avhenger av modell. Jeg skifter den ikke ut før en av de tingene jeg nevner inntrer. Må ikke ha det nyeste hele tiden, så lenge den jeg har leverer det jeg trenger av den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #59 Del Skrevet 20. september Måtte dessverre kjøpe ny for omtrent tre år siden, da den forrige døde etter ganske nøyaktig elleve år. Håper det blir mange år til jeg må kjøpe ny. Anonymkode: f00f5...eb4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #60 Del Skrevet 20. september 3 år og da hadde den vært brukt i noen måneder av noen andre. Anonymkode: a2147...cd3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå