SPOCA Skrevet 10. september #21 Del Skrevet 10. september Kjøpte ny i juli. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september #22 Del Skrevet 10. september Desember i fjor, iPhone 15pro. Det varerier hvor lenge jeg har en telefon, noen ganger 2-3 år og sist gang ble det ca ett år. Skifter ved behov, ikke noe swap eller switch eller noe sånn abonnement hvor jeg kan bytte én gang i året. Anonymkode: 6f1e2...27f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september #23 Del Skrevet 10. september Bytter iPhone hvert 6. år. Bytter fordi det ikke kommer ny iOS-oppdatering når den er blitt så gammel, ikke fordi den er ødelagt. Anonymkode: d8171...e61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tirben Skrevet 10. september #24 Del Skrevet 10. september Siden november 2021. Synes fortsatt den er bra. Samsung galaxy S21. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september #25 Del Skrevet 10. september Litt over to år nå, og endelig ferdig med Telenor Swap-regningene. Måneden før ble jeg teppebombet med tilbud om å bytte nå igjen, siden avtalen snart gikk ut og jeg kunne få meg noe nytt og stilig. Men, som den gjerrigknarken jeg er har jeg tenkt å nyte lave regninger og fullt brukbar Samsung S-ettellerannet så lenge den funker! Liker telefonen min og har ikke behov for å ha det nyeste. Anonymkode: 7eb72...3d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september #26 Del Skrevet 10. september Får ny via jobben annethvert år, så den er ca 1,5år nå. Det er nesten rekord, blir som regel ødelagt før det. Anonymkode: f7584...962 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hateridioter Skrevet 10. september #27 Del Skrevet 10. september Fikk ny mobil denne uken fra ny arbeidsgiver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september #28 Del Skrevet 10. september Kjøpte min Galaxy S9 i 2018. Funker som når den var ny, så jeg regner med jeg har den en god stund til, så lenge jeg fortsatt får tak i deksel som jeg liker når det må byttes ut. Anonymkode: ae186...539 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macaron Skrevet 10. september #29 Del Skrevet 10. september Samsung A51. Siden oktober 2020. Fortsatt helt fin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 10. september #30 Del Skrevet 10. september Før byttet jeg telefon ca annethvert år, men så kjøpte jeg iPhoneX i 2018. Den har det ennå ikke vært noe galt med, så det er ingen grunn til å bytte. Jeg håper at den holder en stund til. Jeg bruker nok telefonen mindre nå enn før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet 10. september #31 Del Skrevet 10. september (endret) 1,5 år. Har pleid å ha en mobil i ca fem år. Har vel hatt totalt 6 mobiler siden jeg fikk min første i 2004. Endret 10. september av DelvisPresley Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miSs. Skrevet 10. september #32 Del Skrevet 10. september Kjøpte ny for litt over en måned siden, men den forrige hadde jeg i 6-7 år. Håper å ha denne like lenge😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken.stille Skrevet 10. september #33 Del Skrevet 10. september Siden 2020 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september #34 Del Skrevet 10. september To år. Måtte bytte ut den gamle det da den ble ødelagt. Anonymkode: 499a4...00c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
male32 Skrevet 10. september #35 Del Skrevet 10. september Min er litt over 5 år gammel. Skal jeg ha en telefon med tilsvarende funksjoner i dag, må jeg betale minst det dobbelte av hva min nåværende telefon kostet ny. Jeg har lenge tenkt på å kjøpe ny, men klarer ikke å finne en telefon som ikke er stort som et nettbrett, og er "bedre" enn min nåværende telefon til akseptabel pris. Min nåværende telefon er av og til litt ustabil og batteriet er veldig dårlig. Telefon skrur seg ofte av når jeg er ute Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klokkeblomst_85 Skrevet 10. september #36 Del Skrevet 10. september Siden jul i fjor, Samsung galaxy S23 Ultra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redneck82 Skrevet 10. september #37 Del Skrevet 10. september Kjøpte ny i sommer. Hadde den gamle i 6 år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september #38 Del Skrevet 10. september Jeg kjøper topp modell når jeg oppgraderer og har den i flere år. Den jeg har nå kjøpte jeg i januar. Forgje var da 5 år gammel. Antar jeg kommer til å ha denne i minimum 3 år. Anonymkode: 56d4e...7ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 10. september #39 Del Skrevet 10. september Jeg har en som jeg bare bruker til spill, som er ca. 6 år gammel (Huawei P30). Det er den beste tlf jeg har hatt og den er still going strong 😊 Hovedtlf er en Sony Experia, som jeg er temmelig misfornøyd med. Den er vel ca. 3 år gammel. Vil bli byttet ut etterhvert. Skulle ønske at det fortsatt var mulig å få tak i ny Huawei mobil, for det er et merke jeg er veldig fornøyd med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yellow Eye Skrevet 10. september #40 Del Skrevet 10. september (endret) 5-6 år Endret 10. september av Yellow Eye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå