Gå til innhold

Hvor lenge har du hatt mobilen din?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Desember i fjor, iPhone 15pro. Det varerier hvor lenge jeg har en telefon, noen ganger 2-3 år og sist gang ble det ca ett år. Skifter ved behov, ikke noe swap eller switch eller noe sånn abonnement hvor jeg kan bytte én gang i året. 

Anonymkode: 6f1e2...27f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bytter iPhone hvert 6. år. Bytter fordi det ikke kommer ny iOS-oppdatering når den er blitt så gammel, ikke fordi den er ødelagt.

Anonymkode: d8171...e61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt over to år nå, og endelig ferdig med Telenor Swap-regningene.

Måneden før ble jeg teppebombet med tilbud om å bytte nå igjen, siden avtalen snart gikk ut og jeg kunne få meg noe nytt og stilig. Men, som den gjerrigknarken jeg er har jeg tenkt å nyte lave regninger og fullt brukbar Samsung S-ettellerannet så lenge den funker! Liker telefonen min og har ikke behov for å ha det nyeste.

Anonymkode: 7eb72...3d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ny via jobben annethvert år, så den er ca 1,5år nå. Det er nesten rekord, blir som regel ødelagt før det. 

Anonymkode: f7584...962

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøpte min Galaxy S9 i 2018. Funker som når den var ny, så jeg regner med jeg har den en god stund til, så lenge jeg fortsatt får tak i deksel som jeg liker når det må byttes ut.

Anonymkode: ae186...539

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før byttet jeg telefon ca annethvert år, men så kjøpte jeg iPhoneX i 2018. Den har det ennå ikke vært noe galt med, så det er ingen grunn til å bytte.  Jeg håper at den holder en stund til.  Jeg bruker nok telefonen mindre nå enn før. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1,5 år. Har pleid å ha en mobil i ca fem år. Har vel hatt totalt 6 mobiler siden jeg fikk min første i 2004.

Endret av DelvisPresley
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte ny for litt over en måned siden, men den forrige hadde jeg i 6-7 år. Håper å ha denne like lenge😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

To år. Måtte bytte ut den gamle det da den ble ødelagt. 

Anonymkode: 499a4...00c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er litt over 5 år gammel. Skal jeg ha en telefon med tilsvarende funksjoner i dag, må jeg betale minst det dobbelte av hva min nåværende telefon kostet ny. 
Jeg har lenge tenkt på å kjøpe ny, men klarer ikke å finne en telefon som ikke er stort som et nettbrett, og er "bedre" enn min nåværende telefon til akseptabel pris.
Min nåværende telefon er av og til litt ustabil og batteriet er veldig dårlig. Telefon skrur seg ofte av når jeg er ute :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg kjøper topp modell når jeg oppgraderer og har den i flere år. Den jeg har nå kjøpte jeg i januar. Forgje var da 5 år gammel. Antar jeg kommer til å ha denne i minimum 3 år.

Anonymkode: 56d4e...7ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en som jeg bare bruker til spill, som er ca. 6 år gammel (Huawei P30). Det er den beste tlf jeg har hatt og den er still going strong 😊

Hovedtlf er en Sony Experia, som jeg er temmelig misfornøyd med. Den er vel ca. 3 år gammel. Vil bli byttet ut etterhvert. Skulle ønske at det fortsatt var mulig å få tak i ny Huawei mobil, for det er et merke jeg er veldig fornøyd med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...