AnonymBruker Skrevet 10. september #1 Del Skrevet 10. september Hvor lenge har du hatt mobilen din? Anonymkode: a0ce6...f58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september #2 Del Skrevet 10. september Min er fra 2018. Elsker å ha gammel og dårlig telefon. Trenger ikke bekymre meg for at noen stjeler den eller at den blir ødelagt. Håper det går lang tid før jeg skaffer meg ny. Anonymkode: a186b...1eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september #3 Del Skrevet 10. september Et par år og må kjøpe ny nå. Anonymkode: f84fb...fd9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september #4 Del Skrevet 10. september Den jeg har nå kjøpte jeg i januar 2019 (Samsung S9). Virker helt fint, og er mer enn god nok for meg. Satser på at den holder i mange år til. Anonymkode: 9e9ae...3e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september #5 Del Skrevet 10. september Siden 2020. Merker at jeg er litt stolt av å ha klart å bevare den så lenge Anonymkode: 6755a...afe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 10. september #6 Del Skrevet 10. september 2,5 år. Jeg håper den holder til våren, og det blir da å kjøpe ny. Jeg liker å kjøpe når det kommer ny modell, og da kjøpe den nest nyeste, om det gav noen mening. Så i 2025 kjøpe 2024-modellen. Det er billigere sånn, og jeg får en god modell. Det er lurest å gjøre det på våren, på grunn av det er da normalt ny modell slippes. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september #7 Del Skrevet 10. september AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Hvor lenge har du hatt mobilen din? Anonymkode: a0ce6...f58 Lenge!! Huawei p20 pro 😅 Kanskje 5-7 år? Anonymkode: 61a13...7f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september #8 Del Skrevet 10. september Den jeg har nå kjøpte jeg i april 2024. Den erstattet en 5 år gammel mobil som begynte å bli ustabil. Anonymkode: 85446...8dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september #9 Del Skrevet 10. september Denne er fra jula 2022. Den erstattet da en fra 2018 som var noe ustabil. Jeg håper denne holder i mange år til. Anonymkode: f5da6...2e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aksase Skrevet 10. september #10 Del Skrevet 10. september Har hatt min i 5 år. Byttet batteri på den en gang. Ingen planer om å skifte den ut foreløpig. Beholder den så lenge den fungerer bra. Forrige telefon hadde jeg vel i 7-8 år, tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thjelp Skrevet 10. september #11 Del Skrevet 10. september Kjøpte ny i vår, men den forrige hadde jeg i 6 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 10. september #12 Del Skrevet 10. september Siden 2020 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
c_buk Skrevet 10. september #13 Del Skrevet 10. september 2,5 år. Bytter den nok ut om ca 6 måneder. Jobben betaler. Jeg gir min gamle til moren min som har dårlig råd og trenger ny mobil. Vinn-vinn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoUsername Skrevet 10. september #14 Del Skrevet 10. september I 3-4 år. Blir vel å bytte etterhvert, ca om et eller to år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september #15 Del Skrevet 10. september Ikke så lenge, kun 1,5 år. Måtte kjøpe ny for jeg mista den forrige mobilen i maling 😳 Anonymkode: b2604...e07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morpheus Skrevet 10. september #16 Del Skrevet 10. september 6år. Beste mobil ever! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enni Skrevet 10. september #17 Del Skrevet 10. september Februar. Fikk ny etter å ha hatt forrige på reperasjon. Den jeg hadde før der igjen, sluttet å få oppdateringer så den ble ustabil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september #18 Del Skrevet 10. september 2022 tror jeg. Har allerede byttet skjerm + bakdeksel + kamerabeskytter glass og skjerm må nok byttes snart da den er allerede sprekk på den... Men funker som den skal ellers. Anonymkode: 0724f...5f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diskulis Skrevet 10. september #19 Del Skrevet 10. september 1,5 år gammel og bytter ca hvert andre år. Bytter før det egentlig er behov, fordi barn arver mine mobiler og det er greit de ikke får noe som er helt utslitt med elendig batteri. Så sparer sånn sett noe på det når jeg slipper å kjøpe nye telefoner til barn, som uansett er storfornøyd med en halvny iPhone 🙂 også har jeg da alltid en moderne en selv 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september #20 Del Skrevet 10. september 4 dager Anonymkode: 4cdb5...d08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå