Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Barne-og ungdomspsykriatisk poliklinikk(bup)

skal til vurderings samtale der?

hva skjer der!?

og vurdering skal de vordere om jeg skal ha psykolog`

har vært hos 2 forskjellige psykologer før og vedde sa at jeg var helt frisk men foreldrene mine og legen har vist en annen mening så de har søkt om samtale på bup!

men jeg må si at jeg gruer meg litt det høres så alvorlig ut vurderingssamtale,,,vææ..noen som har erfaringer å dele!?

takker pent for svar mhv j17

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slapp av, det er ikke farlig. En vurderingsamtale er bare en vanlig samtale der de vil stille deg og dine foreldre noen spørsmål. Vær ærlig og svar på det de spør om, men du kan gjerne spørre dem hva de har å tilby deg og din familie. Husk de er der for å hjelpe deg.

Lykke til. :klem:

Skrevet

Det er mange som er friske som går til psykolog. Hva er å være "frisk" egentlig?

Noen ganger kan det være veldig fint å ha noen å snakke med, som ser alt utenifra.

Skrevet
Det er mange som er friske som går til psykolog. Hva er å være "frisk" egentlig?

Noen ganger kan det være veldig fint å ha noen å snakke med, som ser alt utenifra.

Joda, men når en er 17 år så er det jo greit å vite hvorfor familien ønsker å sende en til spykolog...

Skrevet

Jeg er snart 18 selv, så vet veldig godt hvordan det er. Foreldrene mine ville sende meg til psykolog første gang da jeg var 14.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...