AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #1 Del Skrevet 10. september 2024 Er man nødt til å suge kjæresten sin i er forhold? Jeg har store problemer med dette, da jeg har noen dårlige minner og får brekninger med en gang. Føler det er så mange som sier at man må gjøre det for å please mannen, så er redd for at jeg ikke kan være I et forhold pga dette. Anonymkode: 7bfeb...fe4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
regnbuebarn Skrevet 10. september 2024 #2 Del Skrevet 10. september 2024 Nei, det må man ikke, man skal aldri gjøre noe man virkelig ikke har lyst til. Ikke alle menn som går ned på damer heller. Det som derimot er viktig er kommunikasjon. Og det er ikke noe du trenger å buse ut med på første date, men noe dere snakker om når det er naturlig. Og finner du en mann du er trygg på så kan det jo være du får lyst til å prøve og eksperimente etterhvert. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sicario Skrevet 10. september 2024 #3 Del Skrevet 10. september 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er man nødt til å suge kjæresten sin i er forhold? . Anonymkode: 7bfeb...fe4 Nei. Det er man selvfølgelig ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 10. september 2024 #4 Del Skrevet 10. september 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Er man nødt til å suge kjæresten sin i er forhold? Jeg har store problemer med dette, da jeg har noen dårlige minner og får brekninger med en gang. Føler det er så mange som sier at man må gjøre det for å please mannen, så er redd for at jeg ikke kan være I et forhold pga dette. Anonymkode: 7bfeb...fe4 Klart man ikke må det. sex og kos må være det som er felles og som begge ønsker. Ingen skal presses til noe som ikke frister å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #5 Del Skrevet 10. september 2024 Gjør det du har lyst til, men vær åpen, ærlig og tydelig om dette før du blir sammen med noen. For mange er oralsex en viktig og vesentlig del av deres sexliv. Det er da viktig at du finner en kjæreste som er lik deg på dette punktet. Anonymkode: fb9a5...b60 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fioljenta Skrevet 10. september 2024 #6 Del Skrevet 10. september 2024 (endret) Nei! Sex skal jo være godt for begge. Og hvis det ikke er godt for deg, så er det ikke god sex. En "mann" som ikke kan respektere partneren, er ikke en ordentlig mann. Synes jeg. (PS: Hvis du en gang i fremtiden får lyst til å prøve igjen, så ta det SUPER sakte og på DINE premisser. Ikke en gang en mann du liker godt, er verd å miste selvrespekten for.) Endret 10. september 2024 av Fioljenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #7 Del Skrevet 10. september 2024 Selvfølgelig må du ikke, men jeg som kvinne hadde ikke kunnet være sammen med en mann som ikke vil både gi og motta oralsex Anonymkode: 888e0...7e1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #8 Del Skrevet 10. september 2024 Spørsmålet er litt uklart. Man må ingen ting. Man må ikke ha sex heller. Man må ikke være sammen med noen. Man må i alle fall ikke suge noen. Dette er alle enige om. Det interessante spørsmålet er om det vil være en dealbreaker for de fleste menn. Jeg tror kanskje ikke det når alt kommer til alt. Det er et minus, men ikke en dealbreaker. Anonymkode: fc70f...0a4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #9 Del Skrevet 10. september 2024 Det må du selvfølgelig ikke. Jeg kunne ikke vært sammen med en kvinne som så på det å suge som viktig, da å bli sugd ikke er en del av mitt tenningsmønster og gir meg ingen ting. Anonymkode: 75132...f47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Druid Skrevet 10. september 2024 #10 Del Skrevet 10. september 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Er man nødt til å suge kjæresten sin i er forhold? Jeg har store problemer med dette, da jeg har noen dårlige minner og får brekninger med en gang. Føler det er så mange som sier at man må gjøre det for å please mannen, så er redd for at jeg ikke kan være I et forhold pga dette. Anonymkode: 7bfeb...fe4 Nei, man må ikke suge kjæresten. Og gjør man det, er det for egen skyld, ikke for å pleaase noen andre. Det eneste dette betyr for deg, er at du må være ærlig og velge en mann som ikke er interesert i suging. Det er en god del som ikke har nevneverdig glede av det, på samme måte det er kvinner som ikke liker å bli slikket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomSawyer Skrevet 10. september 2024 #11 Del Skrevet 10. september 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Er man nødt til å suge kjæresten sin i er forhold? Jeg har store problemer med dette, da jeg har noen dårlige minner og får brekninger med en gang. Føler det er så mange som sier at man må gjøre det for å please mannen, så er redd for at jeg ikke kan være I et forhold pga dette. Anonymkode: 7bfeb...fe4 Selvsagt kan du ha et forhold. Et forhold er gjensidig respekt og tosomhet..og et oppriktig ønske fra begge om å gjøre dagen til den andre så god som mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #12 Del Skrevet 10. september 2024 Viktigste er å være seksuelt kompatible. Vær ærlig med potensielle partnere og ikke vent for lenge med sex i nye relasjoner. Anonymkode: 58466...46f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #13 Del Skrevet 10. september 2024 Nei, det må man ikke. Verken jeg eller mannen min liker oralsex, så da gjør vi det ikke. Han er den første som ikke har mast om oralsex, og det er innmari befriende. Vi gjør kun det vi liker og det som er godt for oss begge, uten at det går på bekostning av den andres tenning. Anonymkode: 4c23f...440 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hans Tore Lem Skrevet 10. september 2024 #14 Del Skrevet 10. september 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Er man nødt til å suge kjæresten sin i er forhold? Jeg har store problemer med dette, da jeg har noen dårlige minner og får brekninger med en gang. Føler det er så mange som sier at man må gjøre det for å please mannen, så er redd for at jeg ikke kan være I et forhold pga dette. Anonymkode: 7bfeb...fe4 Selvfølgelig må du ingenting, men jeg hadde jo aldri blitt sammen med ei som ikke elsker å suge. Helst daglig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #15 Del Skrevet 10. september 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Er man nødt til å suge kjæresten sin i er forhold? Anonymkode: 7bfeb...fe4 Unge jenter tror nå at de er nødt til å suge kuk for å få kjærlighet. the sexual revolution and its consequences Anonymkode: 5300d...b61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #16 Del Skrevet 10. september 2024 Klart man ikke er nødt, ikke i det hele tatt. For noen er det viktig, og da er akkurat dere fort seksuelt inkompatible. For mange andre er det ikke så viktig, eller i hvert fall noe de klarer seg fint uten, og da ville det gått fint. Uansett tenker jeg det er så normalt å gjøre det at man bør fortelle om at man er ukomfortabel med det og at det ikke vil skje. Det er håpløst å heller bare ikke si noe, og late som om det bare tilfeldigvis ikke skjer, i uker og måneder og år. Du bør snakke åpent om at dette ikke er en del av repertoaret ditt og at det ikke har noe med han her spesielt å gjøre. For mange er oralsex også et slags symbol på at partneren liker deg så godt at han/hun ønsker å gjøre noe bare fordi det er fint og godt for deg. Det har i seg selv en verdi ut over den seksuelle tilfredsstillelsen, så det å gå glipp av det uten å vite hvorfor kan føre til en del usikkerhet. Vet man derimot hva årsaken er er det en liten mangel på det rent fysiske som man nok fint kan kompensere for. Anonymkode: 2e003...c67 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #17 Del Skrevet 10. september 2024 Du må ingenting men spørsmålet er heller, hvilken andre ”sperrer” har du når det kommer til sex og har du eventuelt noe annet gimmick som kompenserer at du ikke vil suge kuk? Ettersom du stiller slikt spørsmål her og virker usikker på de svarer du får sier meg å du er enten veldig ung eller du er ei av de som aldri har blitt kjent med sin egen og ikke tatt ansvar for sin egen seksualitet. Er suging av kuk det ”eneste” du sliter med eller er det resten av det seksuelle alfabetet du har problemer med? Anonymkode: c49d0...d7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå