Gå til innhold

Er det vanlig at menn i forhold blir venn med damer overalt hvor han går?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjæresten min døde i fjor og han var en populær mann hos damene.

Han var veldig utadvendt og hadde mange kvinnelige Facebook venner.

I begravelsen kom det noen fremmede damer bort til meg og kondolerte, og fortalte at de var bekjent eller venninne av min avdøde kjæreste.

Noen hadde jeg hørt om, men flere var ukjente eller bare navn jeg hadde sett på hans venneliste på Facebook.

I ettertid har jeg møtt noen av disse damene helt tilfeldig, og har da spurt hvor og når de ble kjent med han.

Den ene fortalte at hun ble kjent med han på venterommet hos fastlegen, og at de hadde møttes tilfeldig senere på butikken, på bussen og på gaten, og så hadde han lagt henne til som Facebook venn.

Den andre damen hadde han blitt kjent med i en musikkforretning, der han prøvespilte en gitar han ønsket å kjøpe.

Hun hadde rost han for at han spilte så bra og så hadde de blitt kjent og fb venner.

Den tredje damen hadde blitt kjent med han på bussen da de delte sete, og de fant ut at de hadde noen felles kjente og hadde mye til felles.

De hadde et par ganger vært ute og tatt en øl sammen, og hun sa at hun likte så godt humoren hans.

Den fjerde damen stoppet foran meg i kirken, og så bare på meg før hun gikk.

Møtt henne tilfeldigvis i en butikk og spurte hvor hun kjente han fra, og da sa hun at han var hennes "stifinner" og at de hadde en felles venn.

Jeg har i ettertid tenkt at dette minner meg om en episode av "Two and a half Men", der kvinnebedåreren Charlie dør og i kirken sitter det mange fremmede damer og snufser.

Er det vanlig for en mann som er opptatt, å bli kjent med damer i hytt og pine?

Han hadde omtrent ingen kompiser, men mange kvinnelige bekjente/ venner.

 

Anonymkode: 7694c...542

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spørs nok.

Det rare i historia er at han ikke kjenner noen menn, og at han blir kjent med folk/damer "overalt", det er veldig utadvent for å være i Norge. 

4 kvinnelige venner er ikke så rart i seg selv, du sier heller ikke at de virker som de var betatt. 

Anonymkode: c5e95...e64

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da ikke uvanlig å ha mange bekjente og fb-venner av det motsatte kjønn?

 

Anonymkode: d6269...6e8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Kjæresten min døde i fjor og han var en populær mann hos damene.

Han var veldig utadvendt og hadde mange kvinnelige Facebook venner.

I begravelsen kom det noen fremmede damer bort til meg og kondolerte, og fortalte at de var bekjent eller venninne av min avdøde kjæreste.

Noen hadde jeg hørt om, men flere var ukjente eller bare navn jeg hadde sett på hans venneliste på Facebook.

I ettertid har jeg møtt noen av disse damene helt tilfeldig, og har da spurt hvor og når de ble kjent med han.

Den ene fortalte at hun ble kjent med han på venterommet hos fastlegen, og at de hadde møttes tilfeldig senere på butikken, på bussen og på gaten, og så hadde han lagt henne til som Facebook venn.

Den andre damen hadde han blitt kjent med i en musikkforretning, der han prøvespilte en gitar han ønsket å kjøpe.

Hun hadde rost han for at han spilte så bra og så hadde de blitt kjent og fb venner.

Den tredje damen hadde blitt kjent med han på bussen da de delte sete, og de fant ut at de hadde noen felles kjente og hadde mye til felles.

De hadde et par ganger vært ute og tatt en øl sammen, og hun sa at hun likte så godt humoren hans.

Den fjerde damen stoppet foran meg i kirken, og så bare på meg før hun gikk.

Møtt henne tilfeldigvis i en butikk og spurte hvor hun kjente han fra, og da sa hun at han var hennes "stifinner" og at de hadde en felles venn.

Jeg har i ettertid tenkt at dette minner meg om en episode av "Two and a half Men", der kvinnebedåreren Charlie dør og i kirken sitter det mange fremmede damer og snufser.

Er det vanlig for en mann som er opptatt, å bli kjent med damer i hytt og pine?

Han hadde omtrent ingen kompiser, men mange kvinnelige bekjente/ venner.

 

Anonymkode: 7694c...542

Ikke tenk på dette, kjære deg. Du må la deg selv sørge over han, og ta vare på gode minner. Kan trøste deg med at min mann er helt lik, han snakker med alle og damer blir nok veldig betatt av han. Han er jovial og har en utstråling og sjarm som gjør at han lett stifter bekjentskaper, og jeg tror det e er like mye med menn som med damer. Han får plutselig slippe å betale av ansatte på bensinstasjonen, kafè osv «den er på meg» sier de. Har opplevd det mange ganger, og det er totalt ukjente mennesker for han som han kommer i snakk med. 
Tror damer som sagt faller veldig for det, og derfor blir mer fremtreden med å dyrke bekjentskapet. Nå er han sammen med meg da, hans store kjærlighet, så er ikke sjalu. Og jeg er HELT sikker på at det var slik med din kjæreste også ❤️

Anonymkode: 4306d...7b9

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Kjæresten min døde i fjor og han var en populær mann hos damene.

Han var veldig utadvendt og hadde mange kvinnelige Facebook venner.

I begravelsen kom det noen fremmede damer bort til meg og kondolerte, og fortalte at de var bekjent eller venninne av min avdøde kjæreste.

Noen hadde jeg hørt om, men flere var ukjente eller bare navn jeg hadde sett på hans venneliste på Facebook.

I ettertid har jeg møtt noen av disse damene helt tilfeldig, og har da spurt hvor og når de ble kjent med han.

Den ene fortalte at hun ble kjent med han på venterommet hos fastlegen, og at de hadde møttes tilfeldig senere på butikken, på bussen og på gaten, og så hadde han lagt henne til som Facebook venn.

Den andre damen hadde han blitt kjent med i en musikkforretning, der han prøvespilte en gitar han ønsket å kjøpe.

Hun hadde rost han for at han spilte så bra og så hadde de blitt kjent og fb venner.

Den tredje damen hadde blitt kjent med han på bussen da de delte sete, og de fant ut at de hadde noen felles kjente og hadde mye til felles.

De hadde et par ganger vært ute og tatt en øl sammen, og hun sa at hun likte så godt humoren hans.

Den fjerde damen stoppet foran meg i kirken, og så bare på meg før hun gikk.

Møtt henne tilfeldigvis i en butikk og spurte hvor hun kjente han fra, og da sa hun at han var hennes "stifinner" og at de hadde en felles venn.

Jeg har i ettertid tenkt at dette minner meg om en episode av "Two and a half Men", der kvinnebedåreren Charlie dør og i kirken sitter det mange fremmede damer og snufser.

Er det vanlig for en mann som er opptatt, å bli kjent med damer i hytt og pine?

Han hadde omtrent ingen kompiser, men mange kvinnelige bekjente/ venner.

 

Anonymkode: 7694c...542

Noen er veldig utatvendt og finner venner overalt. Mulig lettere når de er yngre. Noen trives best med det motsatte kjønn og strever med sitt eget kjønn. Men med det sagt, så er de fleste menn jeg kjenner ikke venner med damer, spesielt nye damer de møter når de er i ett forhold. 

Anonymkode: 26c94...b4e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Spørs nok.

Det rare i historia er at han ikke kjenner noen menn, og at han blir kjent med folk/damer "overalt", det er veldig utadvent for å være i Norge. 

4 kvinnelige venner er ikke så rart i seg selv, du sier heller ikke at de virker som de var betatt. 

Anonymkode: c5e95...e64

Mennesker er forskjellige da. Hun sier heller ingenting om mannen er norsk eller utenlandsk av opprinnelse. 

Anonymkode: 4306d...7b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Red skrev (1 time siden):

Ble han kjent med alle disse etter at han ble sammen med deg?

Ja

Ts

Anonymkode: 7694c...542

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Mennesker er forskjellige da. Hun sier heller ingenting om mannen er norsk eller utenlandsk av opprinnelse. 

Anonymkode: 4306d...7b9

Han er norsk

Ts

Anonymkode: 7694c...542

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Spørs nok.

Det rare i historia er at han ikke kjenner noen menn, og at han blir kjent med folk/damer "overalt", det er veldig utadvent for å være i Norge. 

4 kvinnelige venner er ikke så rart i seg selv, du sier heller ikke at de virker som de var betatt. 

Anonymkode: c5e95...e64

Det var mange kvinnelige venner.

Av 230 fb venner var det ca 70% damer.

Ingen av damene som dukket opp i begravelsen visste at han var opptatt.

Ts

Anonymkode: 7694c...542

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, dette er selvsagt ikke vanlig, det vet du nok.

Anonymkode: 3eb5e...0cf

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Det var mange kvinnelige venner.

Av 230 fb venner var det ca 70% damer.

Ingen av damene som dukket opp i begravelsen visste at han var opptatt.

Ts

Anonymkode: 7694c...542

Da har du svaret ditt der. Venner er det normalt at man har informert at man har kjæreste. Med venner deler man jo viktig informasjon om livet sitt. 

Jeg håper du slår deg til ro med at han var en mann du var glad i. Du var hans nærmeste. Dersom han var i live ville dere ha kommet innom diskusjoner omkring dette, og kommet frem til løsninger sammen på at han selvsagt ikke kan drive og få seg kvinnelige venner som tror han er singel. Hadde han vært i live ville dere ha kommet dere forbi denne fasen! Desverre så rakk dere ikke det. Men dette er ikke noe som definerer ham eller dere to som kjærester. Dere hadde det dere hadde, og dere hadde helt sikkert kommet innom og jobbet dere gjennom dette temaet dersom dere fikk mer tid sammen. 

Anonymkode: a78f5...215

  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aner ikke hvor mange jente/guttevenner jeg har på Facebook. Du kan heller ikke ta det som reell statistikk, da mange venner ikke vises, alt etter deres innstillinger. 
men ts, hvor vil du med dette? Kjæresten din er gått bort, dette skal du ikke pine deg selv med, du får aldri svar. Du skal heller ikke vurdere om forholdet er verdt å satse på videre, så jeg synes det er leit ovenfor deg, og også ovenfor din avdøde kjæreste at du roter i dette nå. 

Du fikk blant annet svar fra meg, om at det ikke er fjernt i mitt forhold, som du ikke tar inn over deg, men suger til deg det negative som støtter det verst tenkelige. 

Anonymkode: 4306d...7b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Aner ikke hvor mange jente/guttevenner jeg har på Facebook. Du kan heller ikke ta det som reell statistikk, da mange venner ikke vises, alt etter deres innstillinger. 
men ts, hvor vil du med dette? Kjæresten din er gått bort, dette skal du ikke pine deg selv med, du får aldri svar. Du skal heller ikke vurdere om forholdet er verdt å satse på videre, så jeg synes det er leit ovenfor deg, og også ovenfor din avdøde kjæreste at du roter i dette nå. 

Du fikk blant annet svar fra meg, om at det ikke er fjernt i mitt forhold, som du ikke tar inn over deg, men suger til deg det negative som støtter det verst tenkelige. 

Anonymkode: 4306d...7b9

Hvorfor skriver du at jeg ikke tar innover meg det du ha skrevet?

Jeg leste det du skrev men har ikke svart på det, men syntes jo det var kloke ord du skrev.

Ts

Anonymkode: 7694c...542

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hvorfor skriver du at jeg ikke tar innover meg det du ha skrevet?

Jeg leste det du skrev men har ikke svart på det, men syntes jo det var kloke ord du skrev.

Ts

Anonymkode: 7694c...542

Men du argumenterer videre for at det kan være noe shady bak dette.. Du ødelegger deg selv og minnene i prosessen. Kanskje det er lettere å fokusere på det, enn sorgen om at han er borte? Håper uansett du klarer å legge det bort, så du kan få fred

Anonymkode: 4306d...7b9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Han var nok en Don Juan, men det betyr ingenting nå lengere.  Gå videre i livet, prøv å finne noen andre når du er klar.

Anonymkode: 6a7c0...5ba

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...