Gå til innhold

Multidatere - hvor mange har dere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke hva som er normalt, men jeg har mange jeg ligger med om dagen. Dette er ikke ONS men treffer de nå og da.

Totalt er det 4 menn som jeg ligger med. Av disse er det kun en jeg kanskje kan tenke meg det blir noe mer seriøst med, alle de andre er kun FF/FWB.

Jeg har også 2 stk jeg chatter med som gjerne vil møte meg som jeg ennå ikke har møtt, begge kun for sex.

Hva med dere andre som treffer flere her inne?

 

Anonymkode: affa5...ece

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mann 30, jeg har vel 4 stk jeg snakker med og sannsynligvis møter for sex+noen dates om det lar seg gjennomføre. Og så kanskje ytterligere 10 stk jeg snakker med. 

Er liksom totalt uforutsigbart, jeg starter samtale med mange jenter men så svarer de aller fleste ikke, eller slutter å svare etter få meldinger (regner med de dater noen fra før eller fant noen mer spennende). Så jeg føler ikke jeg har noe valg, uten multidating så står jeg plutselig helt uten dates fordi damer er så kresne og uforutsigbare. Virker enklere som dame, hvor man kan starte en samtale med noen og dra på date etter kort tid om man vil.

Anonymkode: 6a90e...06e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk ingen prevensjon er 100 prosent sikker!!!

Anonymkode: fed25...9fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Mann 30, jeg har vel 4 stk jeg snakker med og sannsynligvis møter for sex+noen dates om det lar seg gjennomføre. Og så kanskje ytterligere 10 stk jeg snakker med. 

Er liksom totalt uforutsigbart, jeg starter samtale med mange jenter men så svarer de aller fleste ikke, eller slutter å svare etter få meldinger (regner med de dater noen fra før eller fant noen mer spennende). Så jeg føler ikke jeg har noe valg, uten multidating så står jeg plutselig helt uten dates fordi damer er så kresne og uforutsigbare. Virker enklere som dame, hvor man kan starte en samtale med noen og dra på date etter kort tid om man vil.

Anonymkode: 6a90e...06e

Damer merker du har flere på gang samtidig, så da blir du ganske uinteressant å fortsette samtalene med.

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg vet ikke hva som er normalt, men jeg har mange jeg ligger med om dagen. Dette er ikke ONS men treffer de nå og da.

Totalt er det 4 menn som jeg ligger med. Av disse er det kun en jeg kanskje kan tenke meg det blir noe mer seriøst med, alle de andre er kun FF/FWB.

Jeg har også 2 stk jeg chatter med som gjerne vil møte meg som jeg ennå ikke har møtt, begge kun for sex.

Hva med dere andre som treffer flere her inne?

 

Anonymkode: affa5...ece

For meg er dette skikkelig turn off. Drive å sove rundt med alle er ikke noe bra verdier. Uten mål eller mening, ingen forelskelse, ingen følelser eller tilknyttning.

Anonymkode: a93fd...24b

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enni skrev (25 minutter siden):

Damer merker du har flere på gang samtidig, så da blir du ganske uinteressant å fortsette samtalene med.

Det tror jeg egentlig ikke, de som først kommer i gang en skikkelig samtale med fortsetter jo å være interessert, men de fleste er mer der at de gir seg etter 2-3 meldinger. Utan at jeg kan klandre de for det, de er digge og svømmer sikkert i muligheter. De mindre digge forblir mer interesserte.

Anonymkode: 6a90e...06e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har datet opp til 3 samtidig, men jeg lå aldri med flere enn 1 av gangen. Og jeg var ærlig om at jeg møtte flere 

Anonymkode: 595c7...229

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det tror jeg egentlig ikke, de som først kommer i gang en skikkelig samtale med fortsetter jo å være interessert, men de fleste er mer der at de gir seg etter 2-3 meldinger. Utan at jeg kan klandre de for det, de er digge og svømmer sikkert i muligheter. De mindre digge forblir mer interesserte.

Anonymkode: 6a90e...06e

Du vet at kondomer ikke er 100 prosent sikkert?? Og hva med hiv??

Anonymkode: fed25...9fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det tror jeg egentlig ikke, de som først kommer i gang en skikkelig samtale med fortsetter jo å være interessert, men de fleste er mer der at de gir seg etter 2-3 meldinger. Utan at jeg kan klandre de for det, de er digge og svømmer sikkert i muligheter. De mindre digge forblir mer interesserte.

Anonymkode: 6a90e...06e

Da har du ikke gjort noe godt inntrykk iløpet av første mld. 

Jeg kutter ut alle som fokuserer på utseende og det seksuelle, samt de jeg merker innen alt fra noen timer til dager at de chatter med flere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du vet at kondomer ikke er 100 prosent sikkert?? Og hva med hiv??

Anonymkode: fed25...9fb

Hva med herpes? Thats shit sticks with you for life too

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enni skrev (Akkurat nå):

Da har du ikke gjort noe godt inntrykk iløpet av første mld. 

Jeg kutter ut alle som fokuserer på utseende og det seksuelle, samt de jeg merker innen alt fra noen timer til dager at de chatter med flere. 

Ikke ha sex med de!!! Og møte de ute offentlig på dagtid første ganger!!!

Anonymkode: fed25...9fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ikke ha sex med de!!! Og møte de ute offentlig på dagtid første ganger!!!

Anonymkode: fed25...9fb

Rull inn da. Folk tar deg ikke seriøst når du holder på slik.

Jeg dater ikke flere, chatter ikke med flere, møter kun offentlig og har ikke sex med de før flere mnd med dating og kjæresteforhold er på bordet. Ikke har jeg sex uten kondom heller. Har derfor x antall år i sølibat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ikke ha sex med de!!! Og møte de ute offentlig på dagtid første ganger!!!

Anonymkode: fed25...9fb

Herregud kan du roe deg ned? Vi skjønner ståstedet ditt…rader med ro! 
 

Anonymkode: 8e0be...7f8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja, en tid hadde jeg 3-4 på kroken. Felles for dem var at de var mye yngre enn meg, da snakker vi VGS-elever og jeg var/er 14-15 år eldre.

Syntes det var litt mye styr og faren for at jentene kjente hverandre og kunne avsløre meg var stor. Så jeg beholdt håndballjenta og kutta ut de andre. Men det hender jeg puler litt her og nå i andre tettsteder/byer.

Anonymkode: acff4...552

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg vet ikke hva som er normalt, men jeg har mange jeg ligger med om dagen. Dette er ikke ONS men treffer de nå og da.

Totalt er det 4 menn som jeg ligger med. Av disse er det kun en jeg kanskje kan tenke meg det blir noe mer seriøst med, alle de andre er kun FF/FWB.

Jeg har også 2 stk jeg chatter med som gjerne vil møte meg som jeg ennå ikke har møtt, begge kun for sex.

Hva med dere andre som treffer flere her inne?

 

Anonymkode: affa5...ece

Jeg har en «bonuskjæreste» ved siden av min samboer. 

Anonymkode: a11a3...f8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en periode på et par år der jeg hadde 5-15 FWB/FF-er til enhver tid. I tillegg til vanlig dating.

Men det blir vanedannende etterhvert, og det blir litt vanskeligere å finne en seriøs kjæreste. Ikke umulig, for verden er ikke så svarthvitt - men du har mindre tid og dårligere fokus. 

M40
 

PS: Risiko for sykdommer er en annen ting, men tror ikke det var det TS spurte om...

Anonymkode: b4a1d...1ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ryddet for brukerangrep,brukerdebatt,avsporinger,samt svar til dette.

Chantielle mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ca 9 jeg snakker med som er potensielle, men som jeg ikke har gjort noe med.

7 stk jeg har sex med som rulleres på.

Anonymkode: 6f2b3...90e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg hadde en periode på et par år der jeg hadde 5-15 FWB/FF-er til enhver tid. I tillegg til vanlig dating.

Men det blir vanedannende etterhvert, og det blir litt vanskeligere å finne en seriøs kjæreste. Ikke umulig, for verden er ikke så svarthvitt - men du har mindre tid og dårligere fokus. 

M40
 

PS: Risiko for sykdommer er en annen ting, men tror ikke det var det TS spurte om...

Anonymkode: b4a1d...1ca

Høres helt sykt ut. Dette er hore delux, kan ikke gjort noe annet enn å knulle rundt.

Anonymkode: a93fd...24b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enni skrev (7 timer siden):

Damer merker du har flere på gang samtidig

hahahaha

Anonymkode: 27b5d...d1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...