Gå til innhold

Ja, jeg har blitt eksentrisk

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har alltid kledd meg veldig motebevisst. Fått mye positive kommentarer på utseendet. Har hatt venninner som har tatt etter, ville låne klær og så videre. Men på ett eller annet tidspunkt begynte det å skjære ut litt her. Jeg syr jo en del klær selv, og blir så lett inspirert i konkrete retninger. For eksempel hadde jeg en viking periode, hvor jeg gikk mye i serker. Så hadde jeg en litt mer gotisk periode, hvor det ble mye puffermer og chiffon.

Nå har jeg fått så innmari dilla på fløyel. Fløyelskjoler, med høy hals og lange ermer, i dype farger som burgunder, smaragdgrønn og oker. Og over kjolene har jeg gjerne en pelsvest, jeg elsker pels. Gleder meg allerede til vinteren, for da er det fram med pelskåpene igjen. Jeg har mange pelskåper, i forskjellige farger, uttrykk og stiler. Elsker dem.

Til pelskåpene bruker jeg forskjellige hatter, gjerne i samme type pels og farge som selve kåpen. Jeg liker å bryte det av med et fargerikt skjerf, eller et par røde vanter for eksempel. Og støvletter, jeg har et utvalg av dem også.

Det er ikke så mange venninner som spør meg om å låne klær lenger. Det har blitt for spesielt. Hva syns dere om folk som skjærer helt ut i slike retninger som meg?

Jeg syns samfunnet er altfor lite fargerikt jeg da, jeg er ikke spesielt glad i et grått og uniformert felleskap. Men så er jeg vel eksentrisk jeg da.

Anonymkode: fdd70...731

• Liker 3
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vel ganske naturlig at de ikke spør om å låne lenger 😅 men det er jo supert at du er fornøyd og trives med stilen din. Så trenher du jo ikke tenke på hva andre mener om den

Anonymkode: fc87a...8c8

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...