AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #1 Skrevet 9. september 2024 Jeg er kunde i Sparebanken Vest. De siste ukene har det vært mye trøbbel med appen, jeg kommer rett og slett ikke inn 50% av gangene jeg prøver.. Er det flere som er kunder i samme bank som har samme problem? Hva er det de driver med?? Hvorfor får de ikke rettet opp feilen en gang for alle? Jeg vet selvsagt at dere ikke kan gi er svar på dette, jeg måtte bare få ut frustrasjonen😣 Anonymkode: 656a2...a41
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #2 Skrevet 11. september 2024 Ingen med dette problemet? Anonymkode: 656a2...a41
gobbledigook Skrevet 11. september 2024 #3 Skrevet 11. september 2024 Har ikke merket noe selv, annet enn én gang når jeg hadde svak wifi-tilkobling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå