AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #1 Skrevet 9. september 2024 Hvis jeg som alenemor velger å ta i bruk kontantstøtte og jobber mindre eller tar ulønnet perm, kan jeg da få høyere bostøtte? Anonymkode: ec00c...e09
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #2 Skrevet 10. september 2024 Jeg syns du skal planlegge å faktisk forsørge deg selv og barnet ved å jobbe eller finne en annen økonomisk løsning. Å ta ulønnet permisjon og derfor få høyere bostøtte for å være hjemme med baby er å utnytte velferdsstaten Anonymkode: 7de9c...e52
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #3 Skrevet 10. september 2024 Ja det får du. Du kan bruke kalkulator på Husbanken sine sider for å se hva du kan få i bostøtte Anonymkode: 04539...3f4
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #4 Skrevet 10. september 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg syns du skal planlegge å faktisk forsørge deg selv og barnet ved å jobbe eller finne en annen økonomisk løsning. Å ta ulønnet permisjon og derfor få høyere bostøtte for å være hjemme med baby er å utnytte velferdsstaten Anonymkode: 7de9c...e52 Det handler om å brått bli alene med en liten baby som var planlagt samtidig som vi har et eldre barn. Det handler om hva jeg takler den første tiden helt alene med alt. Anonymkode: ec00c...e09
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #5 Skrevet 10. september 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Ja det får du. Du kan bruke kalkulator på Husbanken sine sider for å se hva du kan få i bostøtte Anonymkode: 04539...3f4 Selv om man velger å ha ulønnet perm? Anonymkode: ec00c...e09
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå