Gå til innhold

Hvilken kjønn er du, og hvem ville du likt å få massasje fra?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Perosnlig er jeg dame og føler når en mann masserer så føles det deilig. 
mens med en kvinne føles rart? Typ vil ikke en kvinne skal røre meg for føles ukomfortabel 

 

har bare hatt en sexpartner tidligere og er 24 år. Men still! At en mann rører føles bedre

 

og da mener jeg massasje med klær!

Anonymkode: fe732...6a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Glemte å si må være kjekk mann🤣

Anonymkode: fe732...6a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste mann som har massert meg bra, er en som er utdannet innen det. 

Ingen kjærester eller liknende har noen gang gitt meg en god massasje. De har kun massert med baktanker. 

Om noen da skal massere meg uten at de er på jobb, er kvinner best synes jeg. 

Anonymkode: 380d0...5bb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Perosnlig er jeg dame og føler når en mann masserer så føles det deilig. 
mens med en kvinne føles rart? Typ vil ikke en kvinne skal røre meg for føles ukomfortabel 

 

har bare hatt en sexpartner tidligere og er 24 år. Men still! At en mann rører føles bedre

 

og da mener jeg massasje med klær!

Anonymkode: fe732...6a9

Er dame og vil kun ha en dame som masserer. Pga voldtekt før klarer jeg ikke å slappe av med menn og øyene igjen, det er kun mannen som jeg stoler på der.

Anonymkode: dc017...fc9

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dame. Har ei eldre, asiatisk dame i pensjonsalder jeg bruker å gå til for massasje. Fantastisk sterk i klypa.

 

Endret av Enni
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er av og til og tar massasje, og foretrekker definitivt å massers av kvinner.Vet at en utdannet massør så klart klarer å holde seg profesjonell, men med kvinner vet man jo at det er null seksuelle tanker i hodet.

Anonymkode: 8a645...df3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dame. Foretrekker dame. Tror menner kan være bedre... men jeg blir så selvbevisst. Mitt issue...

Anonymkode: 7860d...719

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke noe å si for meg. Jeg er dame. 

Anonymkode: 88d87...125

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dame og har absolutt ingen preferanser på kjønn. Er man proff, så er man det. Akkurat som jeg forholder meg til de jeg hjelper uavhengig av kjønnsidentitet.

Man vet da ikke hvilke preferanser behandler har uansett.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk til ei thailandsk dame ei stund. Hun var sterk i klypa og det kjentes i flere dager etterpå men gud som det hjalp mot hodepine og stive skuldre. Så ja må bli ei thaidame for min del. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kvinne og foretrekker helt klart at slike behandlinger gjøres av andre kvinner. Ikke fordi jeg tror en mann vil forgripe seg på meg, eller at han vil synes jeg er så flott at han kan få "upassende" tanker eller liknende, men rett og slett fordi jeg føler meg mer avslappet sammen med kvinner. 

Anonymkode: 6e2ae...8fd

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mann og har aldri vært og fått profesjonell massasje. Har så smått vurdert det pga noen muskler som pleier å slå seg vrange. I så fall spiller kjønn ingen rolle, og definitivt ikke utseendet. Dyktige hender er vel det mest vesentlige for meg.

Anonymkode: f39b6...e88

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er kvinne og for meg er kjønn er uvesentlig så lenge de kan jobben sin, på samme måte som utseende er uvesentlig - jeg er der for å få løst opp i problemområder, muskler osv - ikke for å drømme meg bort.. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er kvinne og har ingen preferanser. Har vært hos profesjonelle av begge kjønn, og synes ikke det spiller noen rolle.  

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kvinne og kjønnet spiller ingen rolle. Verken proff eller vennskapelig. Seksuelle tilnærmelser blir feil uansett hvilket kjønn det er også.

Anonymkode: e4467...c58

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kvinne og foretrekker menn, kun fordi de er sterkere. Men mellom en svak mann og ei sterk dame, dama. 

Anonymkode: 4e8be...c45

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Massasje har ingenting med sex å gjøre i mitt hode. Jeg har fått massasje både av menn og kvinner, men spaet jeg har gått en del til har kvinnelig thaimassør som er veldig flink. Masserer jo ikke med klær på hos en slik massør, men man har selvsagt undertøy og håndduk over rumpe og bryst etc. Man må i grunn ha bar hud for å bruke oljene og urtekompress etc.

Anonymkode: 3248c...33a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri gått til en profesjonell massør, men ser for meg at menn klarer å ta i mer og dermed hadde gjort en bedre jobb? Hadde ikke vært mer komfortabel med det ene eller andre, så lenge de er flinke i jobben sin.

-kvinne, 27

Anonymkode: ed9ff...e1b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mann, og føler litt det samme. Det bare føles rart og ubehagelig om det er en mann. Ikke glad i kroppskontakt fra menn 

Anonymkode: 8af0a...5e7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er transe og velger damer

Anonymkode: 38a04...6e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...