Gå til innhold

Er Klikk historiene ‘fra virkeligheten’ sanne?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har aldri abonert selv, men får opp mye markedsføring om å abonnere her i KG. Syns utdrag fra historiene minner veldig om historier fra et blad de solgte på 80-90 tallet som het ‘Det sanne’. Bare tittelen i seg selv gjorde det lett å skjønne at det meste her trolig var nokså oppdiktet;) Selv om de utga seg for å være historier fra virkeligheten og oftest med nokså troverdig innhold. Det gikk mye i utroskap, være elskerinne, problematiske forhold i familiene, (p)sykdom osv osv. Akkurat som Klikk historiene her.

Noen som vet om disse historiene garantert er basert på virkeligheten eller er det fantasi fulle skribenter som står bak?

Det blir litt som historier som legges ut her i kg. Noen ganger får vi stor mistanke om at historiene er oppdiktet og da får vi ikke lyst å engasjere oss i samme grad som de 100% troverdige historiene.

Jeg syns noen av historiene til Klikk virker spennende og jeg blir nysgjerrig, men er de en bløff kjøper jeg meg heller en god roman🙂

Anonymkode: 5b910...504

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skrev en slik fiktiv fortelling mot betaling en gang. Det verste var at de utbroderte det enda mer 😆 fant på noe om at jeg var forelsket i kjæresten til søsteren min (hun var singel), alt var oppspinn.

Anonymkode: ef217...45b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 10.9.2024 den 0.28):

Jeg skrev en slik fiktiv fortelling mot betaling en gang. Det verste var at de utbroderte det enda mer 😆 fant på noe om at jeg var forelsket i kjæresten til søsteren min (hun var singel), alt var oppspinn.

Anonymkode: ef217...45b

Hvor mye betalt får man?😇

Anonymkode: f7d9e...ba7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...