AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #2 Skrevet 9. september 2024 jeg visste det ikke før jeg hadde gjort den rett for meg... Ok, det høres skikkelig suppete ut, men det er sant. syntes leiligheten var kjempestygg, men det var den eneste jeg hadde råd til i dette nabolaget (der faren til sønnen min bor). Malte hele leiligheten samme helg som jeg overtok, og har satt preg med planter og farger. nå elsker jeg den og kan aldri se for meg å flytte herfra. har bodd her i 2,5 år nå. men jeg var glad i området da, det har jo mye å si. Anonymkode: 760ac...5f9 3 2 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #3 Skrevet 9. september 2024 Lys stue med åpent møne, koselig arkitektur med svalgang, treskjæringer osv, uskjenert beliggenhet i skogkanten, fjellutsikt, egen brønn, stor hage... alt man trenger for å leve som en hobbit. Også var det billig, under 3 mill. Anonymkode: e2e10...135 1 2
Trolltunge Skrevet 9. september 2024 #4 Skrevet 9. september 2024 Beliggenhet, pris og potensiale. Annet kan jeg gjøre noe med. 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #5 Skrevet 9. september 2024 Riktig nabolag, nok soverom, jeg hadde råd til den, rett under 5 mill. Bonus er bedre utsikt enn det jeg hadde. Anonymkode: 6b7d1...925 1
SPOCA Skrevet 9. september 2024 #6 Skrevet 9. september 2024 Det var bare noe vi så da vi kom på visning. Den hadde den beliggenheten vi ønsket, den hadde en grei pris, og det var et godt potensiale i boligen. 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #7 Skrevet 10. september 2024 Vi kjøpte huset vårt før visning fordi det er bygd etter tek-10, men har likevel stått noen år og holdt seg veldig bra (ca 12 år gammelt) byggteknisk. Forventer lite utgifter de nærmeste 10 år. I tillegg ligger det innerst i en blindvei i riktig område for mark og skolekrets til barna våre. Det er passe stort og har en liten hage. Resten var ikke så viktig for oss, vi maler og endrer på det vi vil ha annerledes utseendemessig. Anonymkode: 8d4e3...c74 1
Yellow Eye Skrevet 10. september 2024 #8 Skrevet 10. september 2024 Det er ikke den rette, men det er den beste jeg kunne få, til det jeg hadde råd til. Noen ganger må man bare akseptere at man ikke kan få drømme boligen. 2
K.B. Skrevet 10. september 2024 #9 Skrevet 10. september 2024 Det var en sånn umiddelbar greie, vanskelig å forklare, men riktig beliggenhet, pris, størrelse på tomt, rom inndeling osv. 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #10 Skrevet 10. september 2024 Når jeg mentalt begynner å flytte inn (før jeg har kjøpt det) og kjenner at det blir helt feil om noen andre kjøper det i stedet 😅 Anonymkode: 6ab31...352 1 2
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #11 Skrevet 11. september 2024 Etter å ha lett i over 3 år, ble den den rette😅 på et tidspunkt. Vi var rett og slett for kresne, og måtte stikke fingeren i jorda litt. Nå har vi bodd her i 2 år og er veldig fornøyde. Anonymkode: 1e328...660 2 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #12 Skrevet 11. september 2024 AnonymBruker skrev (På 9.9.2024 den 23.03): Lys stue med åpent møne, koselig arkitektur med svalgang, treskjæringer osv, uskjenert beliggenhet i skogkanten, fjellutsikt, egen brønn, stor hage... alt man trenger for å leve som en hobbit. Også var det billig, under 3 mill. Anonymkode: e2e10...135 Hvor i all verden bor du? For en drøm! Kjøpte du for lenge siden? Anonymkode: 0dc9e...e6f 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #13 Skrevet 12. september 2024 AnonymBruker skrev (På 10.9.2024 den 16.27): Når jeg mentalt begynner å flytte inn (før jeg har kjøpt det) og kjenner at det blir helt feil om noen andre kjøper det i stedet 😅 Anonymkode: 6ab31...352 Samme her😄 Jeg har sett på et hus i flere år og tenkt at der må det være fint å bo. Lurer på hvordan utdsikten er fra stua, hvilken planløsning det er inni, tenker på hva jeg ville gjort med hagen. Har i alle år blitt rådet til å kjøpe noe bare for å kjøpe, men er livredd for å bli sittende med en bolig jeg ikke liker. Anonymkode: 25e2f...c73
Peanut Skrevet 12. september 2024 #14 Skrevet 12. september 2024 Butter og jeg var og så på to hus i samme område, og i ca samme prisklasse. Huset jeg kjøpte er Jeg kom, så to ganger og=
AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #15 Skrevet 12. september 2024 Den jeg har nå var ikke akkurat sånn man forelsket seg i på visning, den var rett og slett stygg. Men beliggenhet og planløsning var riktig, jeg fikk den også for en god pris. Så det var no brainer. Jeg så jo også potensialet, hva den kunne bli. Men det var altså ikke sånn "kjærlighet ved første blikk"-kåk, jeg kjøpte med fornuften og ikke følelser. Nå elsker jeg den, den har blitt enda bedre enn jeg så for meg. Anonymkode: d112a...858
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå